Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.12.2018 23:23. Дата последних изменений - 08.03.2019 00:00

Код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5% - 2,6% жир., молоко ультрапастеризоване 2,5% -2,6% жир., молоко згущене 8,5% жирності) -

Идентификатор закупки UA-2018-12-18-006356-c  
ID 63c8d12b51e24127bd3c80a0a0c28c13  
Ожидаемая стоимость
555`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 555`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`550.00 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 16`650.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.12.18
Период уточнений
до 25.12.18
Период обжалования
до 31.12.18
Прием предложений
до 04.01.19
Аукцион
10.01.19
Квалификация
с10.01.19
Предложения рассмотрены
с25.02.19
Закупка не состоялась
08.03.19
21.12.2018, 20:54. ID: UA-2018-12-18-006356-c.a1
Требование (Жалоба)
Про визначення предмету закупівлі відповідно до законодавства
Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В оголошенні на закупівлю № UA-2018-12-18-006356-c, розміщеному у електронній системі закупівель та у тексті Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,6%, сметана 20%, молоко згущене 8,5%) Замовник визначає предмет закупівлі за кодом 15510000-6 Молоко та вершки відповідно до Єдиного закупівельного словника із зазначенням в дужках конкретних назв товарів,що закуповуються, зокрема, молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,6%, сметана 20%, молоко згущене 8,5%. Проте відповідно до Єдиного закупівельного словника сметана 20% не належить до товарів предмет закупівлі, яких визначається за кодом 15510000-6 Молоко та вершки.
Вимагаємо визначити предмет даної закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Доброго дня. Тендерна документація в зазначеній вами частині повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Єдиного закупівельного словника для сметани не створено окремий код для здійснення закупівлі. Одночасно за кодом 15510000-6 «Молоко та вершки» можлива закупівля згущених вершків за кодом 15512300-3.
Згідно ДСТУ 4418:2005 сметана це кисломолочний продукт, який виробляють сквашуванням вершків чистими культурами мезофільних молочнокислих коків Lactococcus sp. з додаванням чи без додавання термофільного молочнокислого стрептокока Streptococcus salivarius subsp. thermophslus.
Однак, для створення конкурентного середовища до тендерної документації на дану закупівлю будуть внесені зміни з одночасним направленням відповідного запиту до Міністерства економічного розвитку, як органу уповноваженого надавати роз’яснення з питань здійснення публічних закупівель.
Ответ заказчика: 27.12.2018 15:38
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 20:55. ID: UA-2018-12-18-006356-c.b2
Требование (Жалоба)
Дискримінаційна вимога
У підпункті 1.2 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник з метою підтвердження правових підстав наявності обладнання та матеріально-технічної бази вимагає надання учасником копії договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу, транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2019).
Наведена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у процедурі закупівель інших учасників, які використовують приміщення, транспортні засоби на підставі інших господарсько-правових відносин. В свою чергу, вказана вимога надає можливість взяти участь у процедурі закупівлі лише тим учасникам, які мають власні/орендовані приміщення/будівлі/склад та власні/орендовані транспортні засоби.
З огляду на викладене, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.
Добрий день. В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо кола правових підстав користування обладнанням, матеріально-технічною базою та транспортними засобами.
Ответ заказчика: 27.12.2018 16:14
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 20:57. ID: UA-2018-12-18-006356-c.a3
Требование (Жалоба)
Приведення вимог ТД у відповідність до законодавства
У підпункті 1.3 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає у Учасника надання таких документів: «Експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів)» або «висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, транспортні засоби, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження».
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не передбачає видачі компетентними органами операторам ринку харчових продуктів таких документів, як «експлуатаційний дозвіл на функціонування потужностей (об’єктів)» та «висновок, виданий уповноваженим органом відповідно до чинного законодавства, на складські або виробничі приміщення, транспортні засоби, які використовуються для виробництва, переробки, зберігання та обігу продуктів тваринного походження».
Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до частини 1 статті 23 цього Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Проте частиною 2 статті 23 цього Закону передбачено, що обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється на операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження.
Відповідно до статті 25 цього Закону Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації та виключити вимоги щодо подання документів, які не передбачені законодавством законодавством про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Доброго дня. На вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 27.12.2018 17:03
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 21:06. ID: UA-2018-12-18-006356-c.b4
Требование (Жалоба)
Дискримінаційна вимога
У підпункті 2.1 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає у Учасника надання довідки про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації (по спеціальностям), які мають необхідні знання та досвід, що мають відношення до виконання Договору про закупівлю, згідно таблиці. Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають найманих працівників та здійснюють зберігання та транспортування продуктів харчування, що є предметом закупівлі, на підставі господарсько-правових договорів.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації та виключити цю вимогу.
Доброго дня. З трактуванням того, що вищевказана вимога є дискримінаційною не згодні в зв’язку з тим, що далі то тексту вказано, що у разі використання послуг Перевізника з постачання продуктів харчування зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання договору та надати копії їх медичних книжок.
Крім того, ні де по тексту тендерної документації не вказано, що відсутність найманих працівників учасника буде підставою для відхилення даної тендерної пропозиції.
Однак, з метою розширення кола потенційних учасників з даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 26.12.2018 23:45
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 21:13. ID: UA-2018-12-18-006356-c.c5
Требование (Жалоба)
Щодо надання учасником довіреності
У підпункті 4.11 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник з метою реалізації свого є права звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції вимагає у в складі пропозиції надання Довіреності на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником. Недотримання даної вимоги Учасником буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вважаємо цю вимогу незаконною з наступних підстав: право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції закріплене у частині 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої не передбачений обов’язок учасника щодо надання довіреності для реалізації Замовником цього права.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.
Доброго дня. З трактування щодо то, що вимога про надання довіреності є незаконною не згодні з наступних підстав. Так, частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Надання довіреності учасником ні яким чином не обмежує конкуренцію та відповідно не призводить до дискримінації учасників. Однак, якщо у потенційного учасника є якісь нерозуміння щодо надання даної довіреності з метою розширення кола потенційних учасників з зазначеного питання стосовно надання довіреності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 26.12.2018 23:23
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 21:14. ID: UA-2018-12-18-006356-c.a6
Требование (Жалоба)
Дискримінаційна вимога
У додатку 2 Тендерної документації замовник визначає характеристику товару, що є предметом закупівлі, щодо його фасування, зокрема, сметана 20 % масою 400 гр, сметана 20 % масою 450 гр, молоко згущене 8,5% ж/б, 380 гр. Прошу надати роз’яснення, чому саме такі фасування вимагає замовник, адже переважна більшість виробників вказують фасування сметани 500 гр – 1000 гр , молоко згущене 8,5% ж/б 360 – 370 гр. Виходячи з такої вимоги Замовника, вбачається, що він зобов’язує постачати товар визначеного виробника, який може бути в наявності лише у певного Учасника. Вважаю таку вимогу дискримінаційною по відношенню до учасників, які пропонують до постачання аналогічний товар, розфасований з іншою вагою.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу.
Доброго дня. Ваше твердження щодо дискримінаційних вимог з зазначеного питання не відповідає діючому законодавству щодо здійснення публічних закупівель та практиці прийняття рішень органом оскарження, яким є Антимонопольний комітет України з зазначеного питання.
Одночасно, на виконання вимог наданих до даної закупівлі сметана за даною процедурою закуповуватися не буде.
В запитаннях до даної процедури було питання щодо можливості постачання молока згущеного 350 гр. або 370 гр. для розширення кола потенційних учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо ваги молока згущеного.
Ответ заказчика: 27.12.2018 16:58
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком
21.12.2018, 22:11. ID: UA-2018-12-18-006356-c.c7
Требование (Жалоба)
Дискримінаційні вимоги
У підпункті 6.2.1. розділу VІ « ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Проекту договору про закупівлю, викладеного у додатку 7 Тендерної документації, визначено право замовника достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Постачальником, зокрема, у зв’язку із зміною постачання товару іншого Виробника без погодження з Замовником.
У підпункті 6.4.3. цього ж розділу проекту договору передбачено право постачальника на зміну Виробника товару виключно за письмовим погодженням Замовника.
Вважаємо такі вимоги дискримінаційними для учасника-переможця торгів, оскільки Покупець ставить у залежність від своєї волі добросовісне виконання учасником-переможцем, як можливим Постачальником, умов договору. Договір про закупівлю передбачає закупівлю товару, що відповідає якісним характеристикам, встановленим Замовником до предмету закупівлі, а не вибір на розсуд Замовника найбільш прийнятного Виробника товару, який закуповується.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору про закупівлю та виключити ці вимоги
Доброго дня. З твердженням того, що зазначені вимоги є дискримінаційними не згодні. Так, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Зазначена редакція договору ні яким чином не перешкоджає учаснику участувати в торгах. Відповідна норма була включена до умов договору виключено для забезпечення дітей якісними продуктами харчування.
Однак, для забезпечення розширення кола потенційних учасників з даного приводу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 27.12.2018 16:46
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком