Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.12.2018 17:24. Дата последних изменений - 26.12.2018 00:01

Природний газ -

Идентификатор закупки UA-2018-12-10-001034-a  
ID e833eab38b5f4d879fbd56af56fa1503  
Ожидаемая стоимость
396`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Природний газ

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка №1"  
Ожидаемая стоимость 396`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`980.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
10.12.18
Период уточнений
до 16.12.18
Период обжалования
до 22.12.18
Прием предложений
до 26.12.18
Закупка не состоялась
26.12.18
10.12.2018, 22:34
Аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Незаконна вимога «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання природного газу, з врахуванням витрат на транспортування магістральними трубопроводами у 2017 році.». Прошу вилучити цю дискримінаційну вимогу, адже такі послуги може надавати лише монополіст ЛьвівГаз чи ЛьвівГазЗбут. В світлі останніх подій, враховуючи змову облгазів по території України, прошу не підлаштовувати документацію під це підприємство. У випадку вашої відмови внести зміни, ми будемо змушені звертатися до правоохоронних органів з метою притягнення винних осіб тендерного комітету до відповідальності. Ось посилання на офіційну інформацію http://utg.ua/utg/media/news/2018/12/uktransgaz-zvertaetsya-do-pravoohoronnyh-organiv-cherez-splanovani-nezakonni-dii-grupy-rgk-na-gazovomu-rynku.html
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.12.2018, 15:17)
Розглянувши Вашу повідомляємо наступне: Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 №3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу», споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару. Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Водночас, відповідно до п.5 р.2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мiнiстерства економічного розвитку i торгiвлi України від 17.03.2016р. №454, якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Принагідно звертаємо увагу, що тендерна документація, щодо закупівлі природного газу, не містить вимогу, щодо включення у ціну на товар, який учасник пропонує надати за Договором, вартість послуг з розподілу природного газу, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Оскільки чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем. Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до ст.12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу, в тому числі витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, навантаження та розвантаження, страхування та усіх інших витрат, та не включає до вартості тендерної пропозиції вартість послуг з розподілу природного газу. Звертаємо увагу, що Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу. Окрім того, відповідно до ч.1 ст.2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015р. «Про затвердження Правил постачання природного газу», підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу, є наявність об’єкту, який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором газорозподільної системи персональний ЕІС-код, як суб’єкту ринку природного газу. Також слід зазначити, що відповідно до ст.19 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до п.39 ст.1 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач». З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. Також, Кодексом газотранспортної системи, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2493, передбачена можливість суб'єктам ринку, які бажають транспортувати газ до прямих споживачів, укласти з оператором газотранспортної системи відповідний договір на транспортування природного газу. Водночас, на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог пункту 8 частини 1 додатку №2 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить, а відповідно Ваші посилання на наявність в Тендерній документації дискримінаційної вимоги, щодо аналогічного договору, є необґрунтованими та безпідставними