Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.12.2018 20:01. Дата последних изменений - 20.12.2018 16:02

Компютерне обладнання (принтера) -

Идентификатор закупки UA-2018-12-07-005402-c  
ID 55b95b7e20514b1a88977d1f5344725a  
Ожидаемая стоимость
31`928.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області  
Ожидаемая стоимость 31`928.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 160.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
07.12.18
Период уточнений
до 11.12.18
Прием предложений
до 14.12.18
Аукцион
17.12.18
Квалификация
с17.12.18
Предложения рассмотрены
с18.12.18
Завершен
20.12.18
10.12.2018, 09:16
Про аналоги предмета закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.12.2018, 09:57)
аналоги і еквіваленти товару не розглядаються.