Процедура закупки объявлена 26.12.2025 15:08. Дата последних изменений - 26.12.2025 15:10
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-26-010755-a | |
| ID | 973ee738ede44545b2c49655e9712ca4 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`163`740.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ДК 021:2015 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт електромереж) згідно документації. Загальна площа приміщень для обслуговування – 175757,63 м2, Заклади дошкільної освіти — 31550,27 м2, Заклади загальної середньої освіти - 140355,26 м2, Позашкільні навчальні заклади - 2917,00 м2, Інші установи — 935,10 м2 Місцезнаходження: за місцезнаходженням закладів освіти Печерського району згідно дислокації. Термін надання послуг – протягом 2026 р. Види послуг: – Зовнішній огляд, виявлення пошкоджень вимикачів, автоматичних вимикачів, електропроводки та ізоляції. – Зачистка клем від корозії. – Перевірка кріплення проводів в контакторах. – Перевірка ізоляції електропроводки та заземлення. – Перевірка та ремонт мереж внутрішнього освітлення. – Перевірка та ремонт мереж зовнішнього освітлення. – Перевірка кріплення світильників та вимикачів. – Оперативне відключення-включення електричних мереж. – Заміна автоматичних вимикачів, та проводів при виявленні механічних пошкоджень або виходу їх з ладу. – Зовнішній огляд, зачищення та регулювання натиску контактів пускачів, теплових реле. – Огляд та виявлення пошкоджень рубильників, пускачів, контакторів, реле. – Зовнішній огляд запобіжників. – Заміна неробочих запобіжників на автомати. – Перевірка напруги системи живлення вводу № 1 та вводу № 2. – Ревізія шин і наконечників. – Ремонт, заміна шин та наконечників. У вартість наданих послуг включена вартість витратних матеріалів (розетки, вимикачі, стартери, лампи, світильники, провідникова продукція, автоматичні вимикачі номіналу 10-600А, лічильники, рубильники 100-630А, запобіжники 100-630А, короба діалектричні, автоматичні магнітні пускачі та ін.) та інвентар Виконавця, податки, збори та витрати. Для підтвердження надання послуг відповідно до технічних умов, учасник має надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують якість матеріалів, які будуть використовуватись у разі укладення договору (посвідчення про якість, або сертифікат відповідності, або висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, або інші документи). Виконавець здійснює планове технічне обслуговування електромереж не рідше одного разу на місяць. Виконавець повинен забезпечити комплексне цілодобове (включаючи вихідні і святкові дні) технічне обслуговування та ремонт електромереж закладів освіти згідно дислокації та ліквідацію наслідків аварійних пошкоджень внутрішніх електромереж, електрощитових і систем освітлення. До складу послуг з Технічного обслуговування закладів входить: періодичний огляд, підтримка у робочому стані, регулярне проведення профілактичних робіт. До складу послуг з ліквідації наслідків аварійних пошкоджень внутрішніх електромереж, електрощитових і систем освітлення входить: організація за телефонним замовленням Замовника прибуття оперативної бригади (Аварійний виїзд), усунення причини аварії і її наслідків протягом однієї години з моменту отримання телефонного замовлення від Замовника. Прийняття робіт по Технічному обслуговуванню проводиться по Акту здачі-приймання наданих послуг разом з актом підтвердженням за підписом представника закладу освіти, або інженера. Виконавець повинен забезпечити виконання послуг власною робочою силою та матеріально-технічним забезпеченням у відповідності до чинних нормативних документів, техніки безпеки, пожежної безпеки. Виконавець зобов’язаний приймати заяви Ліквідації наслідків аварійних пошкоджень, а також на виконання додаткових послуг та робіт. Виконавець повинен надавати інформацію керівництву про причини та строки відсутності електроенергії (при планових ремонтах – за 3 доби, при аварійних зупинках – негайно). Виконавець повинен забезпечувати обслуговування та Ліквідацію аварійних пошкоджень та підтримувати цілодобово зв’язок через засоби зв`язку Виконавця (контактні телефони диспетчерської служби Виконавця), якісно та своєчасно усувати виявлені несправності та здійснювати заміну пошкоджених та/або відсутніх елементів обладнання. Фіксування в змінному журналі дату, час перебування на об`єкті та роботи, виконані персоналом Виконавця по заявам. Для оперативного вирішення питань, пов`язаних з виконанням послуг, Виконавець зобов`язаний призначити своїх представників, які від імені Виконавця будуть здійснювати контроль за виконанням послуг, і письмово повідомити про таке призначення Замовника із зазначенням прізвищ, посад та повноважень зазначених осіб.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`163`740.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
26.12.25
Период уточнений
до 02.01.26
Период обжалования
до 02.01.26
Прием предложений
до 05.01.26
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
06.01.26
В данное время вопросов от участников нет