Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.12.2025 14:51. Дата последних изменений - 26.12.2025 14:51

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби -

Идентификатор закупки UA-2025-12-26-010513-a  
ID cffa154c63344424b9775ba5538ee321  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Хліб цільнозерновий пшеничний Хліб із суміші цільнозернового та пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці: 3780 кг. Строк придатності не більше 72 годин. Відповідність ДСТУ 7517:2024 Вага однієї хлібини 0,500г. -1000г. ДСТУ 7517:2024 Хліб із суміші цільнозернового та пшеничного борошна. Зберігання готової продукції здійснюють у сухих, чистих, добре провітрюваних приміщеннях, не заражених шкідниками хлібних запасів, за температури не нижче ніж +6ºС та відносній вологості повітря, що не перевищує 75%. Кожна хлібина повинна бути запакована у поліетиленовий пакет з маркуванням, відповідно до правил маркування харчових продуктів. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Товар поставляється за рахунок та силами Постачальника, невеликими партіями на підставі замовлень (заявок) Покупця, протягом 1 (одного) робочого дня після отримання заявки, з 8:00 до 11:00 протягом строку дії Договору. Строк поставки: до 31 грудня 2026 року. Місце поставки товарів: 02221, м. Київ, просп. Червоної Калини, 28-В. Товар поставляється з наступними документами: а) видаткова накладна, оформлена відповідно до вимог законодавства та специфікації до Договору (ціна за од. без ПДВ, ціна за од. з ПДВ, всього з ПДВ, окремо сума ПДВ); б) документи, що засвідчують якість товару та відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (нормам), що передбачено для даного виду Товару (хліб м’який, не горілий, з якісних інгридієнтів). Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару, відповідно до ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України та Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», протягом 10 банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Покупця.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Служби у справах дітей та сім'ї виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Ожидаемая стоимость 463`314.60 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
26.12.25
Прием предложений
до 31.12.25
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует