Процедура закупки объявлена 23.12.2025 11:07. Дата последних изменений - 27.12.2025 11:23
Бензин А-95 (талонами), дизельне паливо (талонами)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-23-005253-a | |
| ID | a55672dfe0684121ba27447d2aacd180 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-23-006171-a |
Ожидаемая стоимость
100`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки Товару проводиться за адресою: село Усатове, вул. Больнична, 19, Одеський район, Одеська область. Постачальник здійснює поставку товару (талонів на отримання бензину та дизельного палива на АЗС Постачальника, а саме: с. Нерубайське та + 5 км від границі Нерубайської сільської територіальної громади), та зобов’язаний передати Замовнику Товар на умовах, викладених у даному Договорі до «31» грудня 2025 року. Термін дії талонів складає не менш ніж 1 рік з дати їх отримання Замовником згідно цього Договору. Датою поставки Товару Замовнику Сторони вважають дату фактичної поставки Товару на склад Замовника та підписання сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки Товару під час фактичної передачі Товару відповідно до супровідних документів. У випадку, якщо у момент фактичного приймання, виявиться поставка Товару в кількості (асортименті) чи в упаковці, що не відповідає умовам даного Договору, Замовник, шляхом складання відповідного Акту-претензії, повинен засвідчити таку невідповідність, та на його підставі має право вимагати від Постачальника переданням кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товаром в належному асортименті чи в належній упаковці відповідної якості у погоджений Сторонами термін. У разі невиконання Постачальником умов цього пункту Замовник має право взагалі відмовитись від приймання Товару, що не відповідає вимогам цього Договору до кількості (асортименту) чи упаковки. Товар є прийнятим в кількості (асортименті) і в упаковці, що повністю відповідає умовам даного Договору, якщо Замовник в день приймання Товару не заявив відповідної претензії чи не повідомив Постачальника про свою відмову від приймання Товару і без будь-яких застережень засвідчив приймання Товару в накладній. Постачальник відповідає за недоліки якості Товару протягом його строку придатності, при дотриманні Замовником належних умов його зберігання. Повідомлення (вимога) щодо недоліків, виявлених під час приймання Товару за якістю можуть бути пред’явлені Замовником протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати їх виявлення. Неякісний Товар замінюється Постачальником протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту складання відповідного Акта-претензії. Положення цього пункту ніяким чином не звільняє Постачальника перед Замовником від виконання гарантійних або інших зобов'язань, передбачених цим Договором. Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів. Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" | |
| Ожидаемая стоимость | 100`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
23.12.25
Прием предложений
до 26.12.25
Квалификация
с26.12.25
Предложения рассмотрены
с26.12.25
Завершен
27.12.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів. Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 7 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Бензин А-95 (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 27.12.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки Товару проводиться за адресою: село Усатове, вул. Больнична, 19, Одеський район, Одеська область.
Постачальник здійснює поставку товару (талонів на отримання бензину та дизельного палива на АЗС Постачальника, а саме: с. Нерубайське та + 5 км від границі Нерубайської сільської територіальної громади), та зобов’язаний передати Замовнику Товар на умовах, викладених у даному Договорі до «31» грудня 2025 року.
Термін дії талонів складає не менш ніж 1 рік з дати їх отримання Замовником згідно цього Договору.
Датою поставки Товару Замовнику Сторони вважають дату фактичної поставки Товару на склад Замовника та підписання сторонами видаткової накладної.
Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки Товару під час фактичної передачі Товару відповідно до супровідних документів. У випадку, якщо у момент фактичного приймання, виявиться поставка Товару в кількості (асортименті) чи в упаковці, що не відповідає умовам даного Договору, Замовник, шляхом складання відповідного Акту-претензії, повинен засвідчити таку невідповідність, та на його підставі має право вимагати від Постачальника переданням кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товаром в належному асортименті чи в належній упаковці відповідної якості у погоджений Сторонами термін. У разі невиконання Постачальником умов цього пункту Замовник має право взагалі відмовитись від приймання Товару, що не відповідає вимогам цього Договору до кількості (асортименту) чи упаковки. Товар є прийнятим в кількості (асортименті) і в упаковці, що повністю відповідає умовам даного Договору, якщо Замовник в день приймання Товару не заявив відповідної претензії чи не повідомив Постачальника про свою відмову від приймання Товару і без будь-яких застережень засвідчив приймання Товару в накладній.
Постачальник відповідає за недоліки якості Товару протягом його строку придатності, при дотриманні Замовником належних умов його зберігання. Повідомлення (вимога) щодо недоліків, виявлених під час приймання Товару за якістю можуть бути пред’явлені Замовником протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати їх виявлення. Неякісний Товар замінюється Постачальником протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту складання відповідного Акта-претензії. Положення цього пункту ніяким чином не звільняє Постачальника перед Замовником від виконання гарантійних або інших зобов'язань, передбачених цим Договором.
Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику.
Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної.
Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів.
Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 400 літр
|
| 2) |
Дизельне паливо (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 27.12.2025 - 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки Товару проводиться за адресою: село Усатове, вул. Больнична, 19, Одеський район, Одеська область.
Постачальник здійснює поставку товару (талонів на отримання бензину та дизельного палива на АЗС Постачальника, а саме: с. Нерубайське та + 5 км від границі Нерубайської сільської територіальної громади), та зобов’язаний передати Замовнику Товар на умовах, викладених у даному Договорі до «31» грудня 2025 року.
Термін дії талонів складає не менш ніж 1 рік з дати їх отримання Замовником згідно цього Договору.
Датою поставки Товару Замовнику Сторони вважають дату фактичної поставки Товару на склад Замовника та підписання сторонами видаткової накладної.
Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки Товару під час фактичної передачі Товару відповідно до супровідних документів. У випадку, якщо у момент фактичного приймання, виявиться поставка Товару в кількості (асортименті) чи в упаковці, що не відповідає умовам даного Договору, Замовник, шляхом складання відповідного Акту-претензії, повинен засвідчити таку невідповідність, та на його підставі має право вимагати від Постачальника переданням кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товаром в належному асортименті чи в належній упаковці відповідної якості у погоджений Сторонами термін. У разі невиконання Постачальником умов цього пункту Замовник має право взагалі відмовитись від приймання Товару, що не відповідає вимогам цього Договору до кількості (асортименту) чи упаковки. Товар є прийнятим в кількості (асортименті) і в упаковці, що повністю відповідає умовам даного Договору, якщо Замовник в день приймання Товару не заявив відповідної претензії чи не повідомив Постачальника про свою відмову від приймання Товару і без будь-яких застережень засвідчив приймання Товару в накладній.
Постачальник відповідає за недоліки якості Товару протягом його строку придатності, при дотриманні Замовником належних умов його зберігання. Повідомлення (вимога) щодо недоліків, виявлених під час приймання Товару за якістю можуть бути пред’явлені Замовником протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати їх виявлення. Неякісний Товар замінюється Постачальником протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту складання відповідного Акта-претензії. Положення цього пункту ніяким чином не звільняє Постачальника перед Замовником від виконання гарантійних або інших зобов'язань, передбачених цим Договором.
Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику.
Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.
Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної.
Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів.
Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1232 літр
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір на товар (закупівля палива та дизеля).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 11:07
Версия документа от: 23.12.2025 11:07
ID: 584a8af3fdb9476ab5664a3cbfa5bf4c
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.12.2025 11:07
Версия документа от: 23.12.2025 11:07
ID: c07afc4010124d388ba33f74100cc741
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Ожидаемое значение: Да
Спосіб реалізації: талон
Октанове число (за дослідним методом): 95
Відповідність ДСТУ 7687:2015 Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність сезонності дизельного палива згідно ДСТУ 7688:2015 Ожидаемое значение: Да
Спосіб реалізації: талон
Мінімальне цетанове число: 49
Вміст сірки — не більше 10 мг/кг Ожидаемое значение: Да
Відповідність ДСТУ 7688:2015 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 23.12.2025 11:07 | |
| Начало периода приема предложений | 23.12.2025 11:07 | |
| Окончание периода приема предложений | 26.12.2025 12:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО УСАТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УСАТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38617509 |
| Юридический адрес | 67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 26.12.2025 12:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”
ID: 59901a3125d34ab2a28abf5933b90cfe
97`920.00
Гривна с НДС
3
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"
ID: 982cc9f148634006a7392cc3be351b93
88`911.36
Гривна с НДС
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ"
ID: 1f00de4670e74b91ae553d6ab8d09ebe
82`215.36
Гривна с НДС
5
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
ID: 49887e8467bf42cc974857c3e4641263
90`576.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
82`215.36
Гривна с НДС
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС VST-OIL, талон
43.00 Гривна без НДС
Дизельне паливо (Євро 5), АЗС VST-OIL, талон
41.65 Гривна без НДС
Победитель
26.12.2025 12:45
2
87`768.00
Гривна с НДС
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС ОККО, талон
44.25 Гривна без НДС
Дизельне паливо (Євро 5), АЗС ОККО, талон
45.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
3
88`911.36
Гривна с НДС
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС PARALLEL, талон
45.40 Гривна без НДС
Дизельне паливо (Євро 5), АЗС PARALLEL, талон
45.40 Гривна без НДС
Не рассматривался
4
90`576.00
Гривна с НДС
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС WOG, талон
46.25 Гривна без НДС
Дизельне паливо (Євро 5), АЗС WOG, талон
46.25 Гривна без НДС
Не рассматривался
5
97`920.00
Гривна с НДС
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС SVR, талон
50.00 Гривна без НДС
Дизельне паливо (Євро 5), АЗС SVR, талон
50.00 Гривна без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСТ-ОЙЛ"
Код ЕГРПОУ:44882553
82`215.36
Гривна с НДС
26.12.2025
12:45
Заключенные договоры
Номер договора
ВСТ-2544
Дата подписания
26.12.2025
Дата начала действия
26.12.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
82`215.36 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
82`215.36 Гривна
