Процедура закупки объявлена 22.12.2025 17:48. Дата последних изменений - 24.12.2025 18:35
Послуги доступу до мережі інтернет -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-022529-a | |
| ID | 18432e37142b4e09872c4a9d3bcdaf2e |
Общая ожидаемая стоимость закупки
9`840.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Південно-Східне міжрегіональне головне управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на державному кордоні | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 9`840.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.12.25
Период уточнений
до 28.12.25
Период обжалования
до 28.12.25
Прием предложений
до 31.12.25
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
01.01.26
23.12.2025, 16:04
Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації стосовно зазначення у тендерній документації вимог передбачених МІНІМАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічн
Общий вопрос о закупке
Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації стосовно зазначення у тендерній документації вимог передбачених МІНІМАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ до захисту інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних та технологічних систем, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування відсутні положення, що передбачають необхідність наявності в Учасників Атестату відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД).
Так Згідно п.20 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, Органи державної влади, інші державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування як володільці інформації, що оброблятиметься в системі, якщо вони не є власниками або розпорядниками цієї системи, повинні встановлювати умови обробки щодо забезпечення її захисту шляхом виконання вимог базового або галузевого профілю безпеки залежно від інформації, що обробляється у системі (відкрита інформація чи інформація з обмеженим доступом) та функціонального призначення такої системи, що підтверджується авторизацією системи з безпеки або шляхом отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки, виданого органом з оцінки відповідності.
Відповідно до п.31 МІНІМАЛЬНИХ ВИМОГ, власники або розпорядники систем отримують доступ до Інтернету через систему захищеного доступу державних органів до Інтернету Державного центру кіберзахисту або через постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, які мають захищені вузли доступу до глобальних мереж передачі даних, або через власні авторизовані з безпеки системи захищеного доступу до Інтернету.
На підтвердження відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД) встановленим вимогам у сфері захисту інформації Замовник має у тендерній документації передбачити вимогу, що Учасник повинен надати дійсний Атестат відповідності, зареєстрований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертний висновок до нього.
Атестат відповідності підтверджує, що учасник забезпечує захист інформації замовника відповідно до вимог нормативних документів у сфері технічного захисту інформації, а експертний висновок, що є невід’ємною частиною Атестату, посвідчує те, що комплексна система захисту інформації учасника пройшла відповідну експертизу і визнана такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим відповідними нормативними документами.
Разом з тим, тендерна документація або оголошення про проведення відкритих торгів Замовника не містить вимог зазначених вище, і у цій частині не відповідає діючому законодавству України.Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині наявності у навача послуг (Учасника закупівлі) - Атестату відповідності, зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та Експертного висновку до нього.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.12.2025, 18:35)
Шановний учаснику, уважно розглянувши Ваше звернення про необхідність внесення змін до тендерної документації в частині встановлення обов’язкової вимоги щодо наявності в учасників Атестата відповідності системи захисту інформації Захищеного вузла Інтернет доступу (ЗВІД), зареєстрованого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, та Експертного висновку до нього, зазначаємо наступне.
Предметом закупівлі є послуги доступу до мережі Інтернет, при наданні яких не передбачається створення, експлуатація або використання інформаційних, інформаційно-комунікаційних чи технологічних систем Учасника для обробки інформації з обмеженим доступом Замовника, а, також, не передбачається передача Учаснику функцій власника або розпорядника такої системи. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373, зокрема пунктів 20 та 31 Мінімальних вимог, обов’язок щодо забезпечення виконання вимог захисту інформації та визначення способу доступу до мережі Інтернет покладається на власника або розпорядника системи з урахуванням характеру інформації, що в ній обробляється.
У межах даної закупівлі Замовник здійснює обробку відкритої інформації та забезпечує її захист власними організаційними та технічними заходами відповідно до чинного законодавства. Пункт 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частина третя статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надають Замовнику право, але не встановлюють обов’язок включати до тендерної документації додаткові вимоги, передбачені законодавством, якщо Замовник не вважає їх необхідними з урахуванням предмета закупівлі та умов його виконання. Встановлення вимоги щодо обов’язкової наявності Атестату відповідності ЗВІД для всіх потенційних учасників у даному випадку може призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції. З урахуванням вищевказаного, Замовник не вбачає правових підстав для внесення запропонованих змін до тендерної документації.
Предметом закупівлі є послуги доступу до мережі Інтернет, при наданні яких не передбачається створення, експлуатація або використання інформаційних, інформаційно-комунікаційних чи технологічних систем Учасника для обробки інформації з обмеженим доступом Замовника, а, також, не передбачається передача Учаснику функцій власника або розпорядника такої системи. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373, зокрема пунктів 20 та 31 Мінімальних вимог, обов’язок щодо забезпечення виконання вимог захисту інформації та визначення способу доступу до мережі Інтернет покладається на власника або розпорядника системи з урахуванням характеру інформації, що в ній обробляється.
У межах даної закупівлі Замовник здійснює обробку відкритої інформації та забезпечує її захист власними організаційними та технічними заходами відповідно до чинного законодавства. Пункт 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та частина третя статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надають Замовнику право, але не встановлюють обов’язок включати до тендерної документації додаткові вимоги, передбачені законодавством, якщо Замовник не вважає їх необхідними з урахуванням предмета закупівлі та умов його виконання. Встановлення вимоги щодо обов’язкової наявності Атестату відповідності ЗВІД для всіх потенційних учасників у даному випадку може призвести до необґрунтованого обмеження конкуренції. З урахуванням вищевказаного, Замовник не вбачає правових підстав для внесення запропонованих змін до тендерної документації.
23.12.2025, 16:05
Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації стосовно зазначення у тендерній документації вимог передбачених ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ВИМОГАМИ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонува
Общий вопрос о закупке
Вимога про усунення порушення та внесення змін до Тендерної документації стосовно зазначення у тендерній документації вимог передбачених ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ВИМОГАМИ
до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України
від 21 лютого 2025 р. № 205
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування відсутні положення, що передбачають необхідність виконання Учасниками положень п.33 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації
Так, згідно пункту 33, ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації Постанови КМУ від 21.02.2025 №205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації» (далі – вимоги), під час замовлення послуг доступу до Інтернету замовник або технічний адміністратор засобу інформатизації, або залучена на договірних засадах третя особа, що здійснює адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, зобов’язаний дотримуватися технічних вимог щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету (додаток 5).
Додаток 5 вимог у свою чергу передбачає наступне
1. Під час замовлення електронних комунікаційних послуг доступу до Інтернету забезпечується:
1) пропускна здатність між обладнанням замовника та постачальника електронних комунікаційних послуг високої пропускної здатності із швидкістю завантаження не менше 1 Гбіт/с та вивантаження від 100 Мбіт/с;
2) швидкість передачі даних з розрахунку кількості користувачів Інтернету у замовника:
до 20 користувачів - не менше 100 Мбіт/с;
від 20 до 100 користувачів - 500 Мбіт/с;
понад 100 користувачів - 1 Гбіт/с або більше;
3) підключення з використанням різних кабелів передачі сигналу, приєднаних до різних комутаційних вузлів;
4) технологія підключення - xPON або FTTx з використанням прямого волоконно-оптичного підключення до вузла агрегації (без проміжних активних елементів);
5) безперервний доступ під час відключень електроенергії протягом щонайменше 72 годин знеструмлень підряд;
6) статична IP-адреса для забезпечення стабільного доступу та можливості ідентифікації;
7) цілодобовий моніторинг роботи мережі для уникнення затримок під час пікового навантаження.
2. Для замовника з понад 100 користувачами Інтернету організовується резервний канал доступу до Інтернету від іншого постачальника.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо даного предмету закупівлі, то п. 33 вимог містить імперативну норму, пряме зобов’язання для Замовника закупівлі включати до вимог тендерної документації , умови передбачені у додатку 5.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині їх відповідності додатку 5 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації Постанови КМУ від 21.02.2025 №205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації».
до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України
від 21 лютого 2025 р. № 205
У Вимогах Тендерної документації, за предметом закупівлі що передбачає надання послуг доступу до Інтернет органу держави або органу місцевого самоврядування відсутні положення, що передбачають необхідність виконання Учасниками положень п.33 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації
Так, згідно пункту 33, ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації Постанови КМУ від 21.02.2025 №205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації» (далі – вимоги), під час замовлення послуг доступу до Інтернету замовник або технічний адміністратор засобу інформатизації, або залучена на договірних засадах третя особа, що здійснює адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, зобов’язаний дотримуватися технічних вимог щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету (додаток 5).
Додаток 5 вимог у свою чергу передбачає наступне
1. Під час замовлення електронних комунікаційних послуг доступу до Інтернету забезпечується:
1) пропускна здатність між обладнанням замовника та постачальника електронних комунікаційних послуг високої пропускної здатності із швидкістю завантаження не менше 1 Гбіт/с та вивантаження від 100 Мбіт/с;
2) швидкість передачі даних з розрахунку кількості користувачів Інтернету у замовника:
до 20 користувачів - не менше 100 Мбіт/с;
від 20 до 100 користувачів - 500 Мбіт/с;
понад 100 користувачів - 1 Гбіт/с або більше;
3) підключення з використанням різних кабелів передачі сигналу, приєднаних до різних комутаційних вузлів;
4) технологія підключення - xPON або FTTx з використанням прямого волоконно-оптичного підключення до вузла агрегації (без проміжних активних елементів);
5) безперервний доступ під час відключень електроенергії протягом щонайменше 72 годин знеструмлень підряд;
6) статична IP-адреса для забезпечення стабільного доступу та можливості ідентифікації;
7) цілодобовий моніторинг роботи мережі для уникнення затримок під час пікового навантаження.
2. Для замовника з понад 100 користувачами Інтернету організовується резервний канал доступу до Інтернету від іншого постачальника.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо даного предмету закупівлі, то п. 33 вимог містить імперативну норму, пряме зобов’язання для Замовника закупівлі включати до вимог тендерної документації , умови передбачені у додатку 5.
У зв’язку з вище наведеним вимогаємо внести зміни до Тендерної документації, зокрема до розділу, що визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в частині їх відповідності додатку 5 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації Постанови КМУ від 21.02.2025 №205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.12.2025, 18:35)
Шановний учаснику, уважно розглянувши Ваше звернення, про необхідність внесення змін до тендерної документації, зокрема до розділу який визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в частині їх відповідності додатку 5 ОБОВ’ЯЗКОВИХ ВИМОГ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації Постанови КМУ від 21.02.2025 №205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації» (зі змінами) (далі – Постанова), повідомляємо наступне.
Постановою затверджено ОБОВ’ЯЗКОВІ ВИМОГИ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації в пункті 33 якої зазначено, що «Під час замовлення послуг доступу до Інтернету замовник або технічний адміністратор засобу інформатизації, або залучена на договірних засадах третя особа, що здійснює адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, зобов’язаний дотримуватися технічних вимог щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету (додаток 5)». Разом з тим, в додатку 5 зазначена Постанова містить примітку (зноску), відповідно до якої: «Технічні вимоги щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету визначаються замовником або технічним адміністратором засобу інформатизації або залученою на договірних засадах третьою особою та можуть бути скориговані».
З огляду на вищевказане, технічні вимоги щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету не є фіксованими або безумовно імперативними, а визначаються Замовником з урахуванням фактичних потреб засобу інформатизації, кількості користувачів, технічної інфраструктури та необхідного рівня надійності функціонування.
Тендерна документація за предметом закупівлі сформована Замовником відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог чинного законодавства та фактичних потреб Замовника, і містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, достатні для належного надання послуг доступу до Інтернету.
Таким чином зазначимо, що правові підстави вважати відсутність в тендерній документації усіх параметрів, наведених у додатку 5 до Постанови, порушенням законодавства - безпідставні, оскільки сама Постанова передбачає можливість визначення та коригування таких технічних вимог Замовником.
Постановою затверджено ОБОВ’ЯЗКОВІ ВИМОГИ до створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації в пункті 33 якої зазначено, що «Під час замовлення послуг доступу до Інтернету замовник або технічний адміністратор засобу інформатизації, або залучена на договірних засадах третя особа, що здійснює адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації, зобов’язаний дотримуватися технічних вимог щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету (додаток 5)». Разом з тим, в додатку 5 зазначена Постанова містить примітку (зноску), відповідно до якої: «Технічні вимоги щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету визначаються замовником або технічним адміністратором засобу інформатизації або залученою на договірних засадах третьою особою та можуть бути скориговані».
З огляду на вищевказане, технічні вимоги щодо забезпечення електронними комунікаційними послугами доступу до Інтернету не є фіксованими або безумовно імперативними, а визначаються Замовником з урахуванням фактичних потреб засобу інформатизації, кількості користувачів, технічної інфраструктури та необхідного рівня надійності функціонування.
Тендерна документація за предметом закупівлі сформована Замовником відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог чинного законодавства та фактичних потреб Замовника, і містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, достатні для належного надання послуг доступу до Інтернету.
Таким чином зазначимо, що правові підстави вважати відсутність в тендерній документації усіх параметрів, наведених у додатку 5 до Постанови, порушенням законодавства - безпідставні, оскільки сама Постанова передбачає можливість визначення та коригування таких технічних вимог Замовником.
23.12.2025, 16:10
Уточнення
Общий вопрос о закупке
Надайте коректну інформацію що до адреси куди потрібно підключити сервіс у вас технічна документація різниться . У Технічних та якісних характеристиках одна адреса в проекті договору інша .
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.12.2025, 18:23)
Шановний учасник дякуємо за уточнення та повідомляємо, що уповноваженою особою були внесені відповідні зміни до ТД та опубліковані відповідно до вимог чинного законодавства.