Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2025 16:50. Дата последних изменений - 22.12.2025 16:50

Лопатка яловича без кістки, охолоджена, ДСТУ 4589 (ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо)

Идентификатор закупки UA-2025-12-22-020837-a  
ID 1bc7e55e002547df99a22e47c0ada849  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-22-025524-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями не рідше 2-х разів на тиждень без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Ожидаемая стоимость 1`488`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
22.12.25
Прием предложений
до 25.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 15 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Лопатка яловича без кістки, охолоджена, ДСТУ 4589
ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Информация по поставке партиями: У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. Постачання Товару за даним Договором починається з 01 січня 2026 року за замовленням Замовника окремими партіями не рідше 2-х разів на тиждень без мінімальної кількості замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю за добу до поставки. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. У разі не здійснення розвантажувальних робіт на складі Замовника, Товар не буде прийнято Замовником; Товар буде вважатися таким, що не поставлений за замовленням Замовника з накладення відповідних штрафних санкцій за неналежне виконання зобов’язання за даним Договором. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором та/або одностороннім припиненням даного Договору відповідно до умов даного Договору.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4800 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:50
Версия документа от: 22.12.2025 16:50
ID: f4de7f79421a4072bd3d8d1ddb29843c
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:50
Версия документа от: 22.12.2025 16:50
ID: 76d0a01125004e428d6e81dfa5b9327e

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Лопатка яловича без кістки, охолоджена,
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність стандарту: ДСТУ 4589
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Термічний стан: охолоджене
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Частина: лопатка без кістки
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025
Вид: яловичина
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 22.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 22.12.2025 16:50  
Начало периода приема предложений 22.12.2025 16:50  
Окончание периода приема предложений 25.12.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05484126  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96