Процедура закупки объявлена 22.12.2025 16:34. Дата последних изменений - 22.12.2025 16:34
Соки фруктові пастеризовані
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-020032-a | |
| ID | f4e24e9e6bed4f24ba97b5c0b238f7dc | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-22-023775-a |
Ожидаемая стоимость
90`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1) Поставка здійснюється дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою Замовника згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування. 2) Постачальник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки. 3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами Замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 7 календарних днів з моменту направлення такої заявки. 4)При укладанні договору мають бути надані документи згідно п.4.2., п.4.4., п.4.5
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 90`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
22.12.25
Прием предложений
до 25.12.25
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 20 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Соки
ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Полтавська область, відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2026 - 31.12.2026
Информация по поставке партиями: 1) Поставка здійснюється дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою Замовника згідно умов, що визначається у договорі про закупівлю, з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування.
2) Постачальник включає до вартості ціни за одиницю товару послуги, пов’язані з його постачанням, в тому числі доставку, розвантажувальні роботи за місцем доставки.
3) Кожна партія товарів має бути поставлена в суворій відповідності із вимогами Замовника щодо кількості та асортименту, вказаними у заявці на поставку, не пізніше 7 календарних днів з моменту направлення такої заявки.
4)При укладанні договору мають бути надані документи згідно п.4.2., п.4.4., п.4.5
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 літр
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору сік грудень 25.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:32
Версия документа от: 22.12.2025 16:32
ID: 7781dd4a70b84282be43cec700d9540c
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2025 16:34
Версия документа от: 22.12.2025 16:34
ID: 3507b18a96334705b9c7ccfc4a159537
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Цукор або підсолоджувачі у складі Ожидаемое значение: нет
Спосіб обробки: пастеризований
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 3 - 3 літр
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 22.12.2025 16:34 | |
| Начало периода приема предложений | 22.12.2025 16:34 | |
| Окончание периода приема предложений | 25.12.2025 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ШИШАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40177793 |
| Юридический адрес | 38000, Україна, Полтавська область, селище Шишаки, вул. Соборності, 2 |
