Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.12.2025 15:32. Дата последних изменений - 24.12.2025 20:48

код за ДК 021:2015 03410000-7 - Деревина (дрова наступних порід: бук, береза, ясен, граб, в`яз , акація, клен, дуб, модрина) -

Идентификатор закупки UA-2025-12-22-016750-a  
ID c9b29e12fa524defa45f11df0e891900  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Східне квартирно-експлуатаційне управління  
Общая ожидаемая стоимость закупки 7`206`500.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 200`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
22.12.25
Период уточнений
до 27.12.25
Период обжалования
до 27.12.25
Прием предложений
до 30.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
30.12.25
24.12.2025, 20:48
Зміни до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Відповідно до додатку 2 тендерної документації пунктк 5.1. проекту договору «Строк (термін) поставки та отримання товару: протягом 15 календарних днів з дати відправлення Постачальнику Замовлення на Товар (із зазначенням кількості та адреси поставки). Замовлення направляються на електронну адресу Постачальника _____________ до 10.12.2026….» та п.5.2. Постачальник здійснює поставку Товару за вимогою Замовника за наступними адресами: Донецька область, м. Словʼянськ та /або Донецька область, с. Петрівка 2 та /або Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Дубове та /або Дніпропетровська область, с. Миколаївка та /або Дніпропетровська область, паливний склад та /або Харківська область, м. Харків та /або Харківська область, м. Чугуїв та /або Харківська область, паливний склад та /або Запорізька область, паливні склади та /або Сумська область, паливні склади.», п.12.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2026року
Звертаю Вашу увагу на те, що місце поставки є істотною умовою тендерного договору, яке чітко повинно бути вказано, а не та/або, тому що у розумінні Цивільного Кодексу України місце поставки впливає на ризики та є критично важливим для формування ціни поставки. Визначення умов поставки є одним з етапів формування ціни, а ви, як замовник позбавляєте потенційних учасників приймати участь в тендері, тому що ваша цінова пропозиція не сформована на принципах, які викладені в ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Тобто прошу внести зміни в додаток 1 до тендерної документації, а саме:
1. Чітко визначити місце поставки товару у відповідності до чинного законодавства.
2. Чітко визначити об’єми на кожне місце поставки.
3. Конкретно визначити умови та терміни поставки в одне місце, бо увесь об’єм в кількості 2900 склд.м за 15 днів поставити не реально у зв’язку із воєнним станом в країні, тому що всі перелічені в проекті договору місця поставки знаходяться в зоні активних бойових дій. (2900/15=193,33 в день - це поза межами здорового глузду).
4. Залишаю за собою право звернутися в Державний Аудіт за проведенням перевірки та контролю .