Процедура закупки объявлена 22.12.2025 15:32. Дата последних изменений - 24.12.2025 20:48
код за ДК 021:2015 03410000-7 - Деревина (дрова наступних порід: бук, береза, ясен, граб, в`яз , акація, клен, дуб, модрина) -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-016750-a | |
| ID | c9b29e12fa524defa45f11df0e891900 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
7`206`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Східне квартирно-експлуатаційне управління | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 7`206`500.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 200`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.12.25
Период уточнений
до 27.12.25
Период обжалования
до 27.12.25
Прием предложений
до 30.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
30.12.25
24.12.2025, 20:48
Зміни до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Відповідно до додатку 2 тендерної документації пунктк 5.1. проекту договору «Строк (термін) поставки та отримання товару: протягом 15 календарних днів з дати відправлення Постачальнику Замовлення на Товар (із зазначенням кількості та адреси поставки). Замовлення направляються на електронну адресу Постачальника _____________ до 10.12.2026….» та п.5.2. Постачальник здійснює поставку Товару за вимогою Замовника за наступними адресами: Донецька область, м. Словʼянськ та /або Донецька область, с. Петрівка 2 та /або Дніпропетровська область, Синельниківський район, с. Дубове та /або Дніпропетровська область, с. Миколаївка та /або Дніпропетровська область, паливний склад та /або Харківська область, м. Харків та /або Харківська область, м. Чугуїв та /або Харківська область, паливний склад та /або Запорізька область, паливні склади та /або Сумська область, паливні склади.», п.12.1. Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє до 31.12.2026року
Звертаю Вашу увагу на те, що місце поставки є істотною умовою тендерного договору, яке чітко повинно бути вказано, а не та/або, тому що у розумінні Цивільного Кодексу України місце поставки впливає на ризики та є критично важливим для формування ціни поставки. Визначення умов поставки є одним з етапів формування ціни, а ви, як замовник позбавляєте потенційних учасників приймати участь в тендері, тому що ваша цінова пропозиція не сформована на принципах, які викладені в ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Тобто прошу внести зміни в додаток 1 до тендерної документації, а саме:
1. Чітко визначити місце поставки товару у відповідності до чинного законодавства.
2. Чітко визначити об’єми на кожне місце поставки.
3. Конкретно визначити умови та терміни поставки в одне місце, бо увесь об’єм в кількості 2900 склд.м за 15 днів поставити не реально у зв’язку із воєнним станом в країні, тому що всі перелічені в проекті договору місця поставки знаходяться в зоні активних бойових дій. (2900/15=193,33 в день - це поза межами здорового глузду).
4. Залишаю за собою право звернутися в Державний Аудіт за проведенням перевірки та контролю .
Звертаю Вашу увагу на те, що місце поставки є істотною умовою тендерного договору, яке чітко повинно бути вказано, а не та/або, тому що у розумінні Цивільного Кодексу України місце поставки впливає на ризики та є критично важливим для формування ціни поставки. Визначення умов поставки є одним з етапів формування ціни, а ви, як замовник позбавляєте потенційних учасників приймати участь в тендері, тому що ваша цінова пропозиція не сформована на принципах, які викладені в ЗУ «Про публічні закупівлі», ПКМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Тобто прошу внести зміни в додаток 1 до тендерної документації, а саме:
1. Чітко визначити місце поставки товару у відповідності до чинного законодавства.
2. Чітко визначити об’єми на кожне місце поставки.
3. Конкретно визначити умови та терміни поставки в одне місце, бо увесь об’єм в кількості 2900 склд.м за 15 днів поставити не реально у зв’язку із воєнним станом в країні, тому що всі перелічені в проекті договору місця поставки знаходяться в зоні активних бойових дій. (2900/15=193,33 в день - це поза межами здорового глузду).
4. Залишаю за собою право звернутися в Державний Аудіт за проведенням перевірки та контролю .