Процедура закупки объявлена 22.12.2025 12:18. Дата последних изменений - 23.12.2025 18:17
Електрична енергія -
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-22-004712-a | |
| ID | b6b5d2f255b74ab7881bedff9604c08e |
Общая ожидаемая стоимость закупки
8`719`630.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 8`719`630.50 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 87`196.30 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
22.12.25
Период уточнений
до 27.12.25
Период обжалования
до 27.12.25
Прием предложений
до 30.12.25
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
30.12.25
23.12.2025, 18:16
Щодо порушень законодавства при складанні Тендерної документації.
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, ваша Тендерна документація складена для конкретного постачальника, який заздалегідь підготував необхідні документи. Тендерна документація перенасичена вимогами та документами які Учасники повинні надати для участі. Вимоги мають дискримінаційний характер та обмежують коло учасників. Приведіть у відповідність до чинного законодавства Тендерну документацію, в іншому випадку будемо змушені звернутися із скаргою до АМКУ.
1. Звіт за формою Формою № 1-НКРЕКП-моніторинг-постачання (річна) «Звіт про загальну характеристику діяльності постачальника електричної енергії», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 (у редакції постанови НКРЕКП від 03.02.2021 № 173) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Учасник надає Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг відповідно до Додатоку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання (постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
3. Довідка від Оператора системи передачі електричної енергії про наявність Учасника у переліку постачальників з якими укладено договір про надання послуг з передачі електричної енергії. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
4. Лист від оператора системи розподілу про те, що учасник не має заборгованості перед оператором системи розподілу за договором електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі наявності заборгованості постачальника перед оператором системи розподілу відповідно до Правил ринку постачальник набуває статусу «переддефолтного» а в подальшому у разі не погашення такої заборгованості у відповідний термін він набуває статусу «дефолтного». Інформація про набуття постачальником як учасником ринку відповідного статусу є відкритою та розміщується на сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» за посиланням https://wservice.ua.energy/entsoe/getdefault . Таким чином встановлення Замовником в тендерній документації вище наведеної вимоги також порушує норми ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. Інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей передбачено що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. За таких умов, Додаток 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Таким чином наявність вимоги в Додатку 1 до Тендерної документації у вище наведеній редакції порушує вимоги абзацу 10 пункту 28 Особливостей, оскільки Замовник має чітко зазначити, які саме документи та/або інформація повинні бути надані учасником у складі Тендерної пропозиції.
6. Довідку (лист) від оператора системи передачі (якщо учасник є стороною відповідальною за баланс) або сторони відповідальної за баланс (якщо учасник входить до балансуючої групи у якості «учасника») про відсутність заборгованості в частині здійснення розрахунків за небаланси електричної енергії. Довідка (лист) надається з накладеним КЕП оператора системи передачі або сторони відповідальної за баланс відповідно.
Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі наявності заборгованості постачальника перед оператором системи передачі відповідно до Правил ринку постачальник набуває статусу «переддефолтного», а в подальшому у разі не погашення такої заборгованості у відповідний термін він набуває статусу «дефолтного». Інформація про набуття постачальником як учасником ринку відповідного статусу є відкритою та розміщується на сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» за посиланням https://wservice.ua.energy/entsoe/getdefault . Таким чином встановлення Замовником в тендерній документації вище наведеної вимоги також порушує норми ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
7. Учасник надає Звіт за формою № 11-НКРЕКП-моніторинг- постачання (річна) «Звіт про звернення та скарги споживачів електропостачальника», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
8. Учасник надає Звіт за формою № 12-НКРЕКП-моніторинг- постачання (квартальна) «Звіт про ціни на роздрібному ринку електричної енергії», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 (у редакції постанови НКРЕКП від 03.02.2021 № 173) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту.
Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Довідка від оператора системи розподілу, до електричних мереж якого приєднані об’єкти Замовника, щодо наявності або відсутності у Учасника віртуальних точок комерційного обліку (ЕІС-коди типу «ZV») електропостачальника по площадках вимірювання групи «А» та групи «Б». Замовник не може встановлювати вимоги, які обмежують коло учасників лише тими, хто вже співпрацює з конкретним ОСР. Це порушує статтю 22 Закону «Про публічні закупівлі»
9. Учасник надає Звіт за формою № 9-НКРЕКП-моніторинг- постачання (квартальна) «Звіт про розрахунки за спожиту електричну енергію», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобт
1. Звіт за формою Формою № 1-НКРЕКП-моніторинг-постачання (річна) «Звіт про загальну характеристику діяльності постачальника електричної енергії», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 (у редакції постанови НКРЕКП від 03.02.2021 № 173) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Учасник надає Інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг відповідно до Додатоку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання (постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
3. Довідка від Оператора системи передачі електричної енергії про наявність Учасника у переліку постачальників з якими укладено договір про надання послуг з передачі електричної енергії. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
4. Лист від оператора системи розподілу про те, що учасник не має заборгованості перед оператором системи розподілу за договором електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі наявності заборгованості постачальника перед оператором системи розподілу відповідно до Правил ринку постачальник набуває статусу «переддефолтного» а в подальшому у разі не погашення такої заборгованості у відповідний термін він набуває статусу «дефолтного». Інформація про набуття постачальником як учасником ринку відповідного статусу є відкритою та розміщується на сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» за посиланням https://wservice.ua.energy/entsoe/getdefault . Таким чином встановлення Замовником в тендерній документації вище наведеної вимоги також порушує норми ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
5. Інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей передбачено що перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. За таких умов, Додаток 1 до Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Таким чином наявність вимоги в Додатку 1 до Тендерної документації у вище наведеній редакції порушує вимоги абзацу 10 пункту 28 Особливостей, оскільки Замовник має чітко зазначити, які саме документи та/або інформація повинні бути надані учасником у складі Тендерної пропозиції.
6. Довідку (лист) від оператора системи передачі (якщо учасник є стороною відповідальною за баланс) або сторони відповідальної за баланс (якщо учасник входить до балансуючої групи у якості «учасника») про відсутність заборгованості в частині здійснення розрахунків за небаланси електричної енергії. Довідка (лист) надається з накладеним КЕП оператора системи передачі або сторони відповідальної за баланс відповідно.
Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі наявності заборгованості постачальника перед оператором системи передачі відповідно до Правил ринку постачальник набуває статусу «переддефолтного», а в подальшому у разі не погашення такої заборгованості у відповідний термін він набуває статусу «дефолтного». Інформація про набуття постачальником як учасником ринку відповідного статусу є відкритою та розміщується на сайті НЕК «УКРЕНЕРГО» за посиланням https://wservice.ua.energy/entsoe/getdefault . Таким чином встановлення Замовником в тендерній документації вище наведеної вимоги також порушує норми ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
7. Учасник надає Звіт за формою № 11-НКРЕКП-моніторинг- постачання (річна) «Звіт про звернення та скарги споживачів електропостачальника», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
8. Учасник надає Звіт за формою № 12-НКРЕКП-моніторинг- постачання (квартальна) «Звіт про ціни на роздрібному ринку електричної енергії», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 (у редакції постанови НКРЕКП від 03.02.2021 № 173) за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту.
Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Довідка від оператора системи розподілу, до електричних мереж якого приєднані об’єкти Замовника, щодо наявності або відсутності у Учасника віртуальних точок комерційного обліку (ЕІС-коди типу «ZV») електропостачальника по площадках вимірювання групи «А» та групи «Б». Замовник не може встановлювати вимоги, які обмежують коло учасників лише тими, хто вже співпрацює з конкретним ОСР. Це порушує статтю 22 Закону «Про публічні закупівлі»
9. Учасник надає Звіт за формою № 9-НКРЕКП-моніторинг- постачання (квартальна) «Звіт про розрахунки за спожиту електричну енергію», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобт
23.12.2025, 18:17
Продовження тексту звернення.
Общий вопрос о закупке
9. Учасник надає Звіт за формою № 9-НКРЕКП-моніторинг- постачання (квартальна) «Звіт про розрахунки за спожиту електричну енергію», затвердженою Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 29.03.2019 № 450 за останній звітній період, що передує даті оголошення процедури відкритих торгів. Ті учасники, що працюють менше зазначеного періоду, тобто, для яких не настав відповідний звітній період, з моменту отримання ними ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, надають лист-пояснення із наданням ліцензії на здійснення господарської діяльності із постачання електричної енергії споживачу, дата отримання якої має підтверджувати інформацію зазначену у листі-пояснені щодо неподання даного звіту. Дана вимога порушує пункт 29 Особливостей. А саме, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, природного газу, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для електричної енергії передбачений національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності. Згідно з даним стандартом для учасника(постачальника електричної енергії) не передбачена обов’язкова наявність відповідного документа. Таким чином при складенні Тендерної документації Замовником порушено пункти 28,29 Особливостей, а також абзац 1 частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».