Процедура закупки объявлена 09.12.2025 17:13. Дата последних изменений - 09.12.2025 17:13
Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (код за ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)
| Идентификатор закупки | UA-2025-12-09-020445-a | |
| ID | 6aad690a1c7c481b9ddc6308c9457c16 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-12-09-025056-a |
Ожидаемая стоимость
4`830.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ | |
| Ожидаемая стоимость | 4`830.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
09.12.25
Прием предложений
до 12.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, відповідність ДСТУ 7700
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 кілограм
|
| 2) |
Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 кілограм
|
| 3) |
Крупа пшенична артек, з твердих сортів пшениці, 0,7-1 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 кілограм
|
| 4) |
Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фасування 0,7-1 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору)
Строк поставки: до 19.12.2025 року.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору(крупи).doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:11
Версия документа от: 09.12.2025 17:11
ID: a114c0aec79a4d47823124925f6f3300
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:13
Версия документа от: 09.12.2025 17:13
ID: 4f0ab674202f49f89fdf1071ac8f14bd
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Номер Ожидаемое значение: 2 одиниця
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Містить глютен Ожидаемое значение: Да
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Номер Ожидаемое значение: 2 одиниця
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Упаковка: пакет ПЕТ
Характеристики не суперечать ДСТУ 7699: так
Сорт пшениці: твердий
Вид: артек
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Містить глютен Ожидаемое значение: Да
Сорт: вищий
Крупа шліфована: так
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 09.12.2025 17:13 | |
| Начало периода приема предложений | 09.12.2025 17:13 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.12.2025 08:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41830460 |
| Юридический адрес | 12001, Україна, Житомирська область, смт. Пулини, вул. Незалежності, 13 |
