Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.12.2025 17:13. Дата последних изменений - 09.12.2025 17:13

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (код за ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості)

Идентификатор закупки UA-2025-12-09-020445-a  
ID 6aad690a1c7c481b9ddc6308c9457c16  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-09-025056-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 4`830.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
09.12.25
Прием предложений
до 12.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, відповідність ДСТУ 7700
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 кілограм
2)
Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 кілограм
3)
Крупа пшенична артек, з твердих сортів пшениці, 0,7-1 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 кілограм
4)
Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фасування 0,7-1 кг
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору).
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Місце поставки товарів - Україна, Житомирська область, заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради (згідно Додатку 2 до Договору) Строк поставки: до 19.12.2025 року. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. Поставка товару здійснюється щоденно окрім вихідних днів до 09:00 ранку у заклади освіти зазначені у Додатку 2 до договору. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 50 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору(крупи).doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:11
Версия документа от: 09.12.2025 17:11
ID: a114c0aec79a4d47823124925f6f3300
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.12.2025 17:13
Версия документа от: 09.12.2025 17:13
ID: 4f0ab674202f49f89fdf1071ac8f14bd

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крупа ячна №2, фасування 0.7-1.0 кг, від
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Номер Ожидаемое значение: 2 одиниця
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Критерий относится к предмету закупки Крупа ячмінна перлова №2, ДСТУ 7700
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Містить глютен Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Номер Ожидаемое значение: 2 одиниця
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крупа пшенична артек, з твердих сортів п
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Упаковка: пакет ПЕТ
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Характеристики не суперечать ДСТУ 7699: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Сорт пшениці: твердий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Вид: артек
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крупа пшоняна шліфована, сорт вищий, фас
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Містить глютен Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Сорт: вищий
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Крупа шліфована: так
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.7 - 1 кілограм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 09.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 09.12.2025 17:13  
Начало периода приема предложений 09.12.2025 17:13  
Окончание периода приема предложений 12.12.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41830460  
Юридический адрес 12001, Україна, Житомирська область, смт. Пулини, вул. Незалежності, 13