Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.12.2025 18:29. Дата последних изменений - 12.12.2025 16:27

Закупівля програмної продукція для системи мовної аналітики за ДК 021:2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення -

Идентификатор закупки UA-2025-12-08-020049-a  
ID 2c4bd182def14427904a53b8e07c461a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 8`465`411.84 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 253`962.36 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
08.12.25
Период уточнений
до 14.12.25
Период обжалования
до 14.12.25
Прием предложений
до 17.12.25
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
17.12.25
11.12.2025, 12:04
Запитання щодо вимоги про аналіз дзвінків, чатів та електронних листів
Общий вопрос о закупке
У Додатку 2 до ТД, у розділі «Модуль аналітики», міститься вимога: «Система аналітики розмов повинна мати змогу аналізувати дзвінки, чати та електронні листи».
Просимо надати уточнення щодо технічної реалізації цієї вимоги, а саме:
1. Які саме системи обробки чатів та електронних листів використовуються у Вас зараз (або плануються до використання)?
(наприклад: корпоративна пошта Microsoft 365 / Gmail, внутрішній helpdesk, чат-платформи типу Viber/Telegram/Webchat тощо)

2. Чи передбачено наявність API або іншого механізму інтеграції з цими системами для передачі текстових даних у модуль мовної аналітики?
Якщо так, просимо уточнити формат та спосіб інтеграції (Webhook, REST API, імпорт файлів, IMAP/SMTP тощо).

3. Яким чином Замовник очікує здійснювати імпорт чатів та e-mail повідомлень у систему мовної аналітики?
- автоматично в режимі реального часу?
- періодична пакетна передача?
- через API?
- через підключення до поштової скриньки?

4. Чи є вимога до збереження оригіналів чатів/листів у сторонній системі, чи мовна аналітика має виступати також і системою зберігання текстових історій?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.12.2025, 16:01)
У Додатку 2 до ТД, у розділі «Модуль аналітики», міститься вимога: «Система аналітики розмов повинна мати змогу аналізувати дзвінки, чати та електронні листи». Просимо надати уточнення щодо технічної реалізації цієї вимоги, а саме:
Які саме системи обробки чатів та електронних листів використовуються у Вас зараз (або плануються до використання)? (наприклад: корпоративна пошта Microsoft 365 / Gmail, внутрішній helpdesk, чат-платформи типу Viber/Telegram/Webchat тощо) 
Відповідь: розглядається можливість та доцільність використання in-app чатів, webChat, viber.
2)    Чи передбачено наявність API або іншого механізму інтеграції з цими системами для передачі текстових даних у модуль мовної аналітики? Якщо так, просимо уточнити формат та спосіб інтеграції (Webhook, REST API, імпорт файлів, IMAP/SMTP тощо).
Відповідь: REST API
3)    Яким чином Замовник очікує здійснювати імпорт чатів та e-mail повідомлень у систему мовної аналітики? - автоматично в режимі реального часу? - періодична пакетна передача? - через API? - через підключення до поштової скриньки?
Відповідь: автоматичний імпорт по завершенню чату, REST API
4)    Чи є вимога до збереження оригіналів чатів/листів у сторонній системі, чи мовна аналітика має виступати також і системою зберігання текстових історій?
Відповідь: система мовної аналітики повинна зберігати як транскрибовані розмові, так і повні чати.
12.12.2025, 14:58
Вимога фін звітність
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!
Наша компанія, як потенційний учасник має значний досвід виконання аналогічних договорів та зарекомендувало себе як надійний і відповідальний партнер. У своїй діяльності ми дотримуємося високих стандартів якості, своєчасності та професійності.

На сьогоднішній день за 2025 рік ми маємо укладені договори на суму понад 30 млн грн., що підтверджує наявність господарської діяльності та можливість виконання зобов’язань за предметом закупівлі.

Разом з тим у зв’язку з відсутністю відповідних фінансових результатів за попередні періоди, а також враховуючи, що фінансовий результат за поточний звітний рік буде сформовано та подано у складі податкової звітності відповідно до вимог Податкового кодексу України у встановлені строки наступного року, ми позбавлені можливості прийняття участі у даній закупівлі, оскільки не можемо виконати всі вимоги тендерної документації, а саме надати фінансові звіти за будь-який з останніх 5 років із доходом на рівні 100% очікуваної вартості.
Звертаємо увагу, що вказані обставини зумовлені тим, що наша компанія як потенційний учасник розпочала активну господарську діяльність з 03.07.2025 року після внесення змін до ЄДР (зміна назви та видів діяльності), а тому на сьогоднішній день не має фінансової звітності за попередні періоди, яка б могла підтвердити дохід у розмірі не менше 100% очікуваної вартості закупівлі.
Встановлена вимога тендерної документації щодо надання фінансової звітності за будь-який з останніх 5 років із доходом на рівні 100% очікуваної вартості закупівлі унеможливлює можливість підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала всім вимогам тендерної документації.
Зазначена вимога, щодо підтвердження доходу на рівні 100% очікуваної вартості закупівлі порушує права потенційних учасників, а також принципи публічних закупівель (максимальна економія, ефективність та добросовісна конкуренція серед учасників) передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі», адже за такої вимоги в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників.
Враховуючи принципи публічних закупівель під час проведення закупівель Замовники не можуть ставити Учасників у різне становище, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких документів, які лише розпочали відповідну господарську діяльність), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”. Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ у свої рішеннях, рекомендації та узагальнених практик не одноразово звертав увагу на те, що не зважаючи на наявність у Замовників права встановлювати той чи інший кваліфікаційний критерій, передбачений статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», останні повинні відповідати встановленим принципам публічних закупівель, а також в будь якому випадку не повинні обмежувати конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, з метою розширення кола потенційний учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності фінансової звітності з доходом у розмірі 100% вартості закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.12.2025, 16:03)
Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання/звернення. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що для розширення кола потенційних учасників згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та додатків до неї.
12.12.2025, 15:03
Обсяг транскрибування
Общий вопрос о закупке
Для коректного розрахунку технічних ресурсів та вартості рішення просимо уточнити:
1. Який орієнтовний обсяг аудіозаписів (у годинах) планується транскрибувати системою щомісяця, а також чи передбачається обробка історичних записів?
2. Чи є вимога до швидкості транскрибування (реальний час, near-real-time чи фоновий режим)?