Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.12.2025 17:38. Дата последних изменений - 08.12.2025 17:40

Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм)(Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)

Идентификатор закупки UA-2025-12-08-019507-a  
ID 3f94d59fb8944fc6a2d9b239d3fea364  
Идентификатор плана UA-P-2025-12-08-023870-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР  
Ожидаемая стоимость 32`005.33 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
08.12.25
Прием предложений
до 11.12.25
Осталось1 день Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання Товару, в межах відповідних бюджетних асигнувань, залежно від зарахування коштів на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням норм ст. 23, 48 Бюджетного Кодексу України. Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Рабочие дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. 5.2. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2025
Информация по поставке партиями: Поставка Товару, а саме його доставка Замовнику, завантажувальні та розвантажувальні роботи, зокрема розвантаження Товару на склад Замовника, та інші супутні роботи/послуги, що пов’язані із поставкою Товару, а також, в разі необхідності - встановлення, налаштування та введення в експлуатацію Товару (за запитом Замовника) здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору, на умовах та у строки, встановлені Договором, та не підлягають окремій компенсації Замовником. Товар повинен бути поставлений Постачальником Замовнику до 19 грудня 2025 року.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 34 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєк договору ЗПП стільці офісні.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:38
Версия документа от: 08.12.2025 17:38
ID: a4a2f7b5c0f14de8a4457babde985d35
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 17:40
Версия документа от: 08.12.2025 17:40
ID: 7b9630eab68f42e2ab5d9e5f80fe34b4

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні характеристики предмета закупівлі
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Критерий относится к предмету закупки Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 46
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Технічні характеристики
Наявність спинки Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Хромування Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Тип ніжок: звичайні
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Наявність конференц-столика Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Висота сидіння Ожидаемое значение: 460 міліметр
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Матеріал каркасу: метал
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Наявність підлокітників Ожидаемое значение: нет
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
Замовники зобов’язані здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються в рамках виконання заходів Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. No 244 (Офіційний вісник України, 2024 р., No 32, ст. 2035), з урахуванням положень, визначених цим розділом особливостей, незалежно від вартості таких закупівель
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах. Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн . Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах. Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу . Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025
Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 08.12.2025

Даты и сроки

Дата публикации 08.12.2025 17:40  
Начало периода приема предложений 08.12.2025 17:40  
Окончание периода приема предложений 11.12.2025 08:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 8 ВМР  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 22428299  
Юридический адрес 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, Сухомлинського, 8  

Финансирование закупки

Наименование организации Ukraine Facility  
Код ЕГРПОУ / ИНН XM-DAC:55000  
Юридический адрес 1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175