Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 08.10.2025 13:15. Дата последнего редактирования мониторинга 06.11.2025 11:27

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-10-08-000074  
ID a74c41e980bd4049849f3aeca1224a67  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
08.10.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Зеніт», встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 28.10.2025 12:08  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.08.2025 № 04-ВТ хп, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі - КП «Зеніт»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 26.08.2025 № 05-ВТхп, повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2025, договір про закупівлю від 02.09.2025 № 3, додаткові угоди до договору від 18.09.2025 № 1 та від 06.10.2025 № 2 та № 3, пояснення та документи надані Замовником 14.10.2025 та 22.10.2025 на запит органу державного фінансового контролю. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 5, 6 та 12 Додатку № 3 до тендерної документації (далі – Додаток № 3) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». При досліджені документів, наданих КП «Зеніт», яке визнано переможцем торгів встановлено, що на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», в якому відсутня інформація про притягнення до кримінальної відповідальності, або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 12 розділу «Підстави для відмови в участі процедури закупівлі (для переможців) Додатку № 3. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель уразі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі –Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Отже, на порушення вищезазначених вимог Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КП «Зеніт», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір надання послуг на суму 965 600,00 гривень.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 28.10.2025 12:08  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Інформація про усунення порушення. На виконання зобов’язань, викладених у висновку Управління Північно-східного офісу Державної аудиторської служби в Луганській області, повідомляємо наступне. З метою недопущення встановлених порушень у подальшому вжито відповідні заходи. Уповноважена особа проходила навчання на освітній платформі Prozorro, за результатами якого отримано сертифікат (додається). Додатково інформуємо, що 31.10.2025 уповноваженою особою пройдено навчання відповідно до договору № 10-02/18 від 29.10.2025, наступне заплановане на 21 листопада 2025 року відповідно до договору № 11/15 від 03.11.2025 . Таким чином, замовником забезпечено виконання вимог щодо усунення порушень та запроваджено заходи для їх недопущення в майбутньому. Додатки: копія сертифіката про проходження навчання уповноваженою особою на платформі Prozorro, копії договору № 10-02/18 від 29.10.2025 та рахунок, копія договору № 11/15 від 03.11.2025.  
Дата редактирования  
Дата создания 03.11.2025 22:07  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Виконано вимоги висновку Управління. Уповноваженою особою пройдено навчання. Підтверджуючі документи оприлюднено в електронній системі закупівель.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу :  
Дата создания 06.11.2025 11:26  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 39-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.10.2025 № 39-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 22 UA-2025-08-15-001527-a 15.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА  
Дата решения о начале мониторинга 08.10.2025 00:00  
Дата публикации 08.10.2025 14:10  
Дата создания 08.10.2025 14:10  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127015  
Адрес компании Ukraine, Сєвєродонецьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 99) 776-92-62
o.v.zamula@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 08.10.2025 14:10 - 29.10.2025 23:00  
Дата публикации решения о результатах 28.10.2025 12:08 - 12.11.2025 00:00