Процедура закупки объявлена 10.09.2018 18:08. Дата последних изменений - 01.11.2018 13:47
дезінфікуючі засоби -
| Идентификатор закупки | UA-2018-09-10-002768-c | |
| ID | bcefda7f116c4964b850593135a3ea65 |
Ожидаемая стоимость
17`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КП Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Маріуполя" | |
| Ожидаемая стоимость | 17`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 85.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
10.09.18
Период уточнений
до 13.09.18
Прием предложений
до 17.09.18
Квалификация
с17.09.18
Предложения рассмотрены
с18.09.18
Торги отменены
01.11.18
11.09.2018, 10:51
Щодо продукції
Общий вопрос о закупке
шановний Замовнику! Термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб "Біомий" закінчується в жовтні 2018 року. Орган реєстрації не працює вже понад 2 років. Питання: зважаючи на вищевикладену інформацію Ви будете розглядати пропозиції з засобом Біомий? Чи тільки з еквівалентами? Нагадуємо, що закупівля та використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих належним чином згідно чинного Законодавства протизаконна!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.09.2018, 13:09)
У додатку 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказано - Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент)
11.09.2018, 15:31
Щодо дезінфікуючого засобу Біомой
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику вирішили прийняти участь в обговоренні питання реєстраці "Біомий".
На дезінфікуючий засіб «Біомий» чинний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 червня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Постанови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст..34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на 11.09.2018р. МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 пройшло 5 місяців) не ведеться Реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І що , в такому випаду всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими.
Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
Учасник, який пише про протизаконне застосування «Біомою», зазвичай (відомості почерпнуті із інших оголошених процедур торгів) ще й дописує що буде звертатись «до контролюючих органів та представників Громадського контролю!». І справді є таке право звертатись і отримувати відповіді, в т.ч. і до Ради бізнес -омбусмена, який ще в березні місяці 2018 р. відзвітував перед Верховною Радою України, Президентом України, перед Кабінетом Міністрів України, про те , що в Україні повністю відновилась реєстрація дезінфікуючих засобів і стала дуже простою (і дійсно – подав в МОЗ України позитивний результат санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлений у вигляді Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий уповноваженим державою Україна органом чи установою, і все, зареєстрований) ! Є право звертатися в Антимонопольний комітет України для підтвердження про те, що в Україні штучно створена монополія одного-двох виробників та постачальників дезінфікуючих засобів .
Важливо – ось уже протягом довгого періоду застосовуються одній й ті ж дезінфікуючі засоби, не появилось нових, що створює загрозу розповсюдження стійких до деззасобів мікроорганізмів, а отже – є загроза епідемічному благополуччю, створюється можливість розповсюдження інфекцій, - що є порушенням і Закону «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення», І Закону «Про захист від інфекційних хвороб», до речі – за таку загрозу існує відповідальність не тільки адміністративна, але й кримінальна.
Отже, дезінфікуючий засіб «Біомий» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
На дезінфікуючий засіб «Біомий» чинний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 червня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Постанови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст..34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи.
Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби, але станом на 11.09.2018р. МОЗ України (не дивлячись на те, що вже з моменту виходу Постанови №178 пройшло 5 місяців) не ведеться Реєстр дезінфекційних засобів, він не доступний до перегляду. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І що , в такому випаду всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими.
Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні.
Учасник, який пише про протизаконне застосування «Біомою», зазвичай (відомості почерпнуті із інших оголошених процедур торгів) ще й дописує що буде звертатись «до контролюючих органів та представників Громадського контролю!». І справді є таке право звертатись і отримувати відповіді, в т.ч. і до Ради бізнес -омбусмена, який ще в березні місяці 2018 р. відзвітував перед Верховною Радою України, Президентом України, перед Кабінетом Міністрів України, про те , що в Україні повністю відновилась реєстрація дезінфікуючих засобів і стала дуже простою (і дійсно – подав в МОЗ України позитивний результат санітарно-епідеміологічної експертизи, оформлений у вигляді Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий уповноваженим державою Україна органом чи установою, і все, зареєстрований) ! Є право звертатися в Антимонопольний комітет України для підтвердження про те, що в Україні штучно створена монополія одного-двох виробників та постачальників дезінфікуючих засобів .
Важливо – ось уже протягом довгого періоду застосовуються одній й ті ж дезінфікуючі засоби, не появилось нових, що створює загрозу розповсюдження стійких до деззасобів мікроорганізмів, а отже – є загроза епідемічному благополуччю, створюється можливість розповсюдження інфекцій, - що є порушенням і Закону «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення», І Закону «Про захист від інфекційних хвороб», до речі – за таку загрозу існує відповідальність не тільки адміністративна, але й кримінальна.
Отже, дезінфікуючий засіб «Біомий» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.09.2018, 13:11)
Дякуємо за роз'яснення та співпрацю.
11.09.2018, 16:00
Щодо дезінфікуючого засобу Бланідас
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику уточніть будь ласка (внесіть зміни в документацію торгів) який засіб Ви оголосили до закупівлі "Бланідас" 300 хлорвмісний дезінфекційний засіб чи дезінфікуючий засіб. концентрат у вигляді рідини? В технічному описі та в оголошенні різні дані.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.09.2018, 13:17)
Дезінфекційний засіб «Бланідас 300 таблетки
12.09.2018, 13:31
Щодо Засобу Біомий
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Згідно «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб» забороняється закупівля та використання дезінфікуючих засобів, які не зареєстровані в установленому порядку. На сьогоднішній день реєстрація дезіфікуючого засобу передбачає - наявність діючого свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, Висновка санітарно-гігієнічної експертизи, також наявність сертифіката якості та затвердженних методичних вказівок. Не більше і не менше. Ніякі розмірковування на тему, що цей пакет документів може бути скорочений до висновка санітарно-гігієнічної експертизи є нісенітницею та може розцінюватись як думка та припущення нефахової людини. Термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію на засіб "Біомий" спливає в жовтні 2018 року! Питання: дивлячись на вищевикладене, чи будете Ви розглядати ПРОТИЗАКОННО пропозиції з засобом "Біомий"???
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.09.2018, 13:48)
Дякуємо. У додатку 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ вказано:
- Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент),
– повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
- Предмет закупівлі(конкретна назва або еквівалент),
– повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
12.09.2018, 15:28
щодо реєстрації "Біомой"
Общий вопрос о закупке
Що учасник, який так печеться про чинність реєстрації "Біомою" називає розмірковуванням та не фаховістю? Були повністю процитовані пункти чинної Постанови КМ України щодо реєстрації дезінфікуючих засобів. Приведені чинні Закони України - це розмірковування? Цитуємо чинний п.2. Постанови КМ України №908 2006р. «Установити, що свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу і посвідчення дезінфекційного засобу, включеного до облікового переліку дезінфекційних засобів в Україні, методичні вказівки, інструкції та регламенти їх застосування чинні до закінчення строку дії державної реєстрації дезінфекційного засобу.». Тобто , залишаються чинними ті Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобі та методичні вказівки, які видавались раніше, та зверніть увагу «дезінфекційного засобу включеного до облікового переліку". Про це писалось в обговоренні і раніше. Порядок реєстрації змінено і він чинний в редакції Постанови КМ України №178 від 14 березня 2018р., в попередньому обговоренні наводився повністю п.4 цього Порядку. Чинним Порядком не передбачено ні свідоцтво , ні Методичні вказівки щодо застосування. Чи може Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не є документом для виконання для українських чиновників.
Вибачте будь ласка, але не можемо не зауважити, дуже вже хоче один із учасників ринку дезінфікуючих засобів залишатись і далі в монопольному становищі, в якому він перебував протягом останнього досить тривалого часу, маючи раніше зареєстровані деззасоби, тоді як інші учасники ринку реєструвати не могли із-за відсутності уповноваженої на це державою установи/органу, що є дискримінацією по відношенню до цих виробників та дистриб’юторів деззасобів. Тому й була подана скарга до Ради бізнес-омбудсмена, та за результатми її розгляду керівництво країни було завірене, про зняття напруги і вирішення проблеми не реєстрації дезінфікуючих засобів.
При цьому, учасник, який так виступає за неправомірність включення в торги "Біомою", не звертає уваги на те. що має цілий ряд дезінфікуючих засобів 2016р., які не включені ні до облікового переліку дезінфікуючих засобів, адже в останній в 2016 р. не внесено жодного дезінфікуючого засобу, ні до Реєстру дезінфікуючих засобів, які повинен би уже вести МОЗ України на виконання Постанови КМ №178. І це він вважає фаховою діяльністю і таким, що відповідає чинному законодавству ? Для реєстрації деззасобів до 30 червня 2016р. (Постанова 908) - включення в обліковий перелік дезінфікуючих засобів було також однією з умов її виконання.
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ результатів «САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ», і учасник, який так хоче виключити із закупівлі «Біомиой», дуже добре знає, що саме за результатами санітарно-епідеміологічної експертизи і видавався такий документ як Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу та затверджувались Методичні вказівки щодо застосування дезінфікуючого засобу, проект яких надавався в пакеті документів для санітарно-епідеміологічної експертизи та вносились відомості до Облікового переліку дезінфікуючих засобів.
А от в п.4 Постанови КМ України №178 якраз і чітко прописано. Що для реєстрації зараз - подається в МОЗ або пакет документів. Перелічених в п.5 (це для тих дезінфікуючих засобів, які не подавались раніше для процедури санітарно-епідеміологічної експертизи), або Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, адже санітарно-епідеміологічна експертиза проводилась уповноваженими державними установами на основі того ж пакету документів, що перелічений в п.5 Порядку. Для чого лукавити?
Крім цього, мало того що у «Біомою» ще не закінчилася попередня реєстрація (перечитайте Постанову 908) для засобу оновлена санітарно-епідеміологічна експертиза, Висновок якої надається для реєстрації за чинним Порядком, затвердженим Постановою КМ України №178.
Вибачте будь ласка, але не можемо не зауважити, дуже вже хоче один із учасників ринку дезінфікуючих засобів залишатись і далі в монопольному становищі, в якому він перебував протягом останнього досить тривалого часу, маючи раніше зареєстровані деззасоби, тоді як інші учасники ринку реєструвати не могли із-за відсутності уповноваженої на це державою установи/органу, що є дискримінацією по відношенню до цих виробників та дистриб’юторів деззасобів. Тому й була подана скарга до Ради бізнес-омбудсмена, та за результатми її розгляду керівництво країни було завірене, про зняття напруги і вирішення проблеми не реєстрації дезінфікуючих засобів.
При цьому, учасник, який так виступає за неправомірність включення в торги "Біомою", не звертає уваги на те. що має цілий ряд дезінфікуючих засобів 2016р., які не включені ні до облікового переліку дезінфікуючих засобів, адже в останній в 2016 р. не внесено жодного дезінфікуючого засобу, ні до Реєстру дезінфікуючих засобів, які повинен би уже вести МОЗ України на виконання Постанови КМ №178. І це він вважає фаховою діяльністю і таким, що відповідає чинному законодавству ? Для реєстрації деззасобів до 30 червня 2016р. (Постанова 908) - включення в обліковий перелік дезінфікуючих засобів було також однією з умов її виконання.
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ результатів «САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ», і учасник, який так хоче виключити із закупівлі «Біомиой», дуже добре знає, що саме за результатами санітарно-епідеміологічної експертизи і видавався такий документ як Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу та затверджувались Методичні вказівки щодо застосування дезінфікуючого засобу, проект яких надавався в пакеті документів для санітарно-епідеміологічної експертизи та вносились відомості до Облікового переліку дезінфікуючих засобів.
А от в п.4 Постанови КМ України №178 якраз і чітко прописано. Що для реєстрації зараз - подається в МОЗ або пакет документів. Перелічених в п.5 (це для тих дезінфікуючих засобів, які не подавались раніше для процедури санітарно-епідеміологічної експертизи), або Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, адже санітарно-епідеміологічна експертиза проводилась уповноваженими державними установами на основі того ж пакету документів, що перелічений в п.5 Порядку. Для чого лукавити?
Крім цього, мало того що у «Біомою» ще не закінчилася попередня реєстрація (перечитайте Постанову 908) для засобу оновлена санітарно-епідеміологічна експертиза, Висновок якої надається для реєстрації за чинним Порядком, затвердженим Постановою КМ України №178.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.09.2018, 08:57)
– повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам;
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.
– кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (сертифікат відповідності, реєстраційні посвідчення якості тощо) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України;
– претензії щодо якості товару приймаються протягом 2-х місяців з моменту поставки;
– на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності;
– термін придатності на момент поставки повинен бути не менше 70% від загального терміну зберігання;
– товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії;
– при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом трьох днів.