Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.06.2025 15:05. Дата последних изменений - 11.07.2025 13:11

ПОСЛУГА З ВЕРИФІКАЦІЇ ЗВІТУ ОПЕРАТОРА ПРО ВИКИДИ ПАРНИКОВИХ ГАЗІВ УСТАНОВКОЮ ПрАТ «МИКОЛАЇВСЬКА ТЕЦ» (Звітний період – 2024 рік) -

Идентификатор закупки UA-2025-06-12-009102-a  
ID 2c05acf524e6465bb3a8477d86701a39  
Общая ожидаемая стоимость закупки
99`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 99`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.06.25
Период уточнений
до 22.06.25
Период обжалования
до 22.06.25
Прием предложений
до 25.06.25
Аукцион
26.06.25
Квалификация
с26.06.25
Предложения рассмотрены
с01.07.25
Завершен
11.07.25
14.06.2025, 22:45
Неточності в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!
1. В зв'язку із набранням 01.05.2025 р. чинності ДСТУ ISO 14065:2024 та ДСТУ ISO 14064-3:2024 виникає необхідність доповнення пункту 3 додатка 2 до тендерної документації посиланнями на відповідні ДСТУ ISO.
2. В пункті 5.1 додатка 1 та в пункті "Документи від Учасника, які надаються на підтвердження технічних та якісних характеристик закупівлі даного виду послуг:" додатка 2 втрачено формулювання щодо атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020. В зв'язку з цим пропонуємо відповідні пункти додатків 1 та 2 викласти в наступній редакції: " Свідоцтва/сертифікати про підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ДСТУ ISO 14064-1:2024, ДСТУ ISO 14064-2:2024, ДСТУ ISO 14064-3:2024, ДСТУ ISO 14065:2024. Атестат про акредитацію виданий Учаснику Національним Агентством Акредитації України відповідно до вимог, установлених Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» , на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020 (EN ISO/IEC 17029:2019, IDT; ISO/IEC 17029:2019, IDT) “Оцінка відповідності. Загальні принципи та вимоги до органів з валідації та верифікації”, ДСТУ EN ISO 14065:2022 (EN ISO 14065:2021, IDT; ISO 14065:2020, IDT) “Загальні принципи та вимоги до органів, які перевіряють екологічну інформацію” або за відповідними іншими стандартами, якими їх може бути замінено, з урахуванням вимог інших документів, прийнятих національним органом з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації."
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.06.2025, 10:00)
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
15.06.2025, 22:59
Підтвердження наявності у Верифікатора працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз'яснення стосовно вимоги пункту 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ".
Згідно з зазначеним пунктом, до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації (Форма 1) , необхідно додати документ на кожного працівника, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, та наведено приклади таких документів: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копія трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ.
Враховуючи, що відповідно до чинного законодавства України трудовий договір може укладатися в усній формі, а також те, що заповнення інформації до трудової книжки стосовно працевлаштування не є обов'язковим, виникає питання щодо підтвердження використання праці працівників у таких випадках.
Просимо надати роз'яснення, чи буде достатнім для підтвердження працевлаштування співробітника надання лише штатного розпису?
Дякуємо за увагу до нашого запиту.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.06.2025, 09:52)
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення стосовно вимоги пункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Так, надання штатного розпису, у якому зазначено відповідного працівника, може бути достатнім доказом використання праці такого працівника Учасником. Однак, для уникнення ризику визнання інформації неповною або недостовірною, Замовник рекомендує надавати також будь-які інші наявні документи, що підтверджують наявність трудових відносин або співпраці (наприклад, наказ про прийняття на роботу, витяг з ЄСВ, договір цивільно-правового характеру тощо).
Водночас звертаємо увагу, що Замовник не обмежує Учасника у способі підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, за умови, що надана інформація дозволяє ідентифікувати особу, її кваліфікацію та обґрунтовано свідчить про правомірне залучення її до виконання робіт/послуг у межах предмета закупівлі.
15.06.2025, 23:27
Щодо п.1.2.3 Додатку1 до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз'яснення стосовно вимоги пункту 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції".
Згідно з цим пунктом, вимагається надання листа-відгуку (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента, який повинен містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про вартість послуг, повне виконання договору, якість наданих послуг, дотримання термінів виконання.
Хочемо звернути Вашу увагу, що не існує затвердженої форми листа-відгуку, яка б передбачала обов'язкове зазначення всього переліку інформації, що вимагається Замовником. Метою листа-відгуку є, перш за все, надання оцінки роботи Верифікатора при наданні послуг та, як правило, він містить назву замовника послуги, номер та дату договору, а також загальну оцінку виконання договору.
Вважаємо, що вимога щодо надання детальної інформації про вартість послуг, повне виконання договору та дотримання термінів виконання в листі-відгуку є надмірною та необґрунтованою, оскільки така інформація вже підтверджується копіями документів на підтвердження виконання договору, що надаються відповідно до пункту 1.2.2. тендерної документації. Зазначена кваліфікаційна вимога Замовника створює потенційні бар'єри для участі в процедурі закупівлі та може обмежувати права Учасника прийняти участь у закупівлі..
Просимо переглянути дану вимогу та спростити її, залишаючи обов'язковим зазначення в листі-відгуку інформації, яка дійсно є ключовою для підтвердження досвіду та належного виконання аналогічного договору.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.06.2025, 09:50)
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення щодо вимог пункту 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання листа-відгуку (або рекомендаційного листа) із зазначенням конкретного переліку інформації встановлена Замовником з метою забезпечення об’єктивного та повного підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію – наявності досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Зазначена вимога не передбачає обов’язкового дотримання конкретної форми листа-відгуку, але встановлює перелік інформації, яка, на думку Замовника, є необхідною для підтвердження належного виконання аналогічного договору. Це, зокрема, включає відомості про: укладений договір (номер, дата, предмет), контрагента, загальну вартість наданих послуг, факт повного виконання договору, якість та своєчасність надання послуг.
Зазначений лист-відгук є одним із способів підтвердження якісного виконання аналогічних договорів і дозволяє Замовнику об'єктивно оцінити добросовісність та відповідність Учасника вимогам закупівлі. Враховуючи те, що Учасник надає скановану копію аналогічного договору інформація про вартість послуг, повне виконання договору та дотримання термінів виконання, яка запрошена у листі-відгуку, не є закритою.
З урахуванням викладеного, Замовником не вбачаються порушення принципів відкритості та недискримінації. Встановлена вимога є обґрунтованою та такою, що спрямована на перевірку якості виконання попередніх договорів, а отже — професійної спроможності Учасника.
Разом з тим, Замовник дякує за зауваження і, у разі визнання доцільності, залишає за собою право внести відповідні зміни до тендерної документації у визначеному порядку.
18.06.2025, 14:41
Кваліфікаційні критерії
Общий вопрос о закупке
В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 1) в останній графі вказана вимога надання "Свідоцтва/сертифікати про підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ДСТУ ISO 14064-1:2024, ДСТУ ISO 14064-2:2024, ДСТУ ISO 14064-3:2024, ДСТУ ISO 14065:2024". ДСТУ ISO 14064-1:2024 та ДСТУ ISO 14064-2:2024, що відносяться до проектування і розроблення кадастрів парникових газів на рівні організації та розроблення і реалізації проєктів щодо парникових газів відповідно, не є кваліфікаційним критерієм до аудиторів з верифікації, які мають необхідні знання та досвід в сфері верифікації Звітів Оператора про викиди парникових газів. Вважаємо вимогу щодо надання свідоцтв/сертифікатів за стандартами ДСТУ ISO 14064-1:2024 та ДСТУ ISO 14064-2:2024 недоречною.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.06.2025, 13:03)
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом.