Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 01.07.2025 14:12. Дата последнего редактирования мониторинга 24.10.2025 14:00

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-07-01-000044  
ID 261f846218bb417d9c690c739d130845  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
01.07.25
Завершено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 14.07.2025 11:01  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимогам «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275» (далі – Особливості № 1275), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджену рішенням уповноваженої особи Військового інституту танкових військ національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) протоколом від 03.06.2025 року № 2/15/25; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19»); протокол уповноваженої особи про визначення Переможця від 12.06.2025 року № 3/15/25; повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025 року, договір про закупівлю від 20.06.2025 року № 40 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2025 року.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 14.07.2025 11:01  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.07.2025 № 32-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 01.07.2025 № 32-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-06-03-006439-a 03.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА  
Дата решения о начале мониторинга 01.07.2025 00:00  
Дата публикации 01.07.2025 14:30  
Дата создания 01.07.2025 14:30  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127015  
Адрес компании Ukraine, Сєвєродонецьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 140-96-88
SmirikaV84@gmail.com 

Название организации Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127015  
Адрес компании Ukraine, Сіверськодонецьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 50) 140-96-88
v.v.smirnova@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.07.2025 14:30 - 23.07.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.07.2025 11:01 - 18.07.2025 00:00