Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.05.2025 16:00. Дата последних изменений - 24.06.2025 14:59

Плитка ПВХ для підлоги - 44192100-3 -

Идентификатор закупки UA-2025-05-29-008958-a  
ID 6c484bc78b994f84870904b2c4351715  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-07-013952-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
186`906.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Місце поставки товару: 02232, Київ, вул. Пухівська, буд. 7. Кількість та обсяг поставки товару згідно Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Строк поставки товару: строк поставки товару у повному обсязі, не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцять) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Перелік документів тендерної пропозиції які учасник повинен надати/завантажити в електронну систему визначено у Додатку 1 до тендерної документації. Контактні особи: З технічних питань: – Олександр Зуєвич, заступник начальника відділу організації будівельних та ремонтних робіт управління нерухомого майна Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України телефон: (073) 074-03-19, електронна адреса: Oleksandr.Zuievych@bank.gov.ua З організаційних питань: – Бойко Анастасія, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: Anastasiya.Boyko@bank.gov.ua

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Національний Банк України  
Общая ожидаемая стоимость закупки 186`906.40 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
29.05.25
Период уточнений
до 03.06.25
Период обжалования
до 03.06.25
Прием предложений
до 06.06.25
Квалификация
с06.06.25
Предложения рассмотрены
с10.06.25
Завершен
24.06.25
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано