Процедура закупки объявлена 29.05.2025 15:05. Дата последних изменений - 06.06.2025 17:00
Клема роздільного скріплення залізничної колії -
| Идентификатор закупки | UA-2025-05-29-008740-a | |
| ID | b45673b6ee234599bd28de4cd9806d55 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`752`401.74 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ЦЕНТР З БУДІВНИЦТВА ТА РЕМОНТУ КОЛІЇ" АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`752`401.74 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.05.25
Период уточнений
до 03.06.25
Период обжалования
до 03.06.25
Прием предложений
до 06.06.25
Закупка не состоялась
06.06.25
02.06.2025, 10:15
Загальне звернення по закупівлі
Общий вопрос о закупке
Закупівля UA-2025-05-29-008740-a. Подання пропозицій до 06.06.2025 17:00.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Тендерної документації (ТД):
• У зв’язку з тим, що вказаний Замовником рівень ціни не відповідає рівню цін, які
сформувались на 2025 рік, звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість підвищення рівня цін.
Пропонуємо збільшити бюджет наведеної чи майбутніх закупівель, за предметом закупівлі Клема роздільного скріплення залізничної колії, а саме встановити бюджет на дану закупівлю: 2 785 347,00 грн. без ПДВ.
• П.1.4.4 (Строк поставки товару) викласти в наступній редакції:
Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
• Додаток 6 до тендерної документації Проєкт договору викласти в наступній редакції:
П. 4.2 – Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 20 (двадцять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
П. 7.2 - Викласти в наступній редакції:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість внести наступні зміни до Тендерної документації (ТД):
• У зв’язку з тим, що вказаний Замовником рівень ціни не відповідає рівню цін, які
сформувались на 2025 рік, звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість підвищення рівня цін.
Пропонуємо збільшити бюджет наведеної чи майбутніх закупівель, за предметом закупівлі Клема роздільного скріплення залізничної колії, а саме встановити бюджет на дану закупівлю: 2 785 347,00 грн. без ПДВ.
• П.1.4.4 (Строк поставки товару) викласти в наступній редакції:
Протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
• Додаток 6 до тендерної документації Проєкт договору викласти в наступній редакції:
П. 4.2 – Викласти в наступній редакції:
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Під партією ТОВАРУ Сторони розуміють кількість одиниць ТОВАРУ письмово погодженого Сторонами для формування рознарядки ПОКУПЦЕМ шляхом обміну листами, відправленими на електронні адреси Сторін. Сторони погоджують кількість одиниць та номенклатуру (асортимент) ТОВАРУ для формування рознарядки протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ від ПОКУПЦЯ запиту на партію ТОВАРУ, яка планується ПОКУПЦЕМ до включення у рознарядку. Письмово погоджена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ кількість і номенклатура ТОВАРУ є підставою для складання та направлення ПОКУПЦЕМ рознарядки для поставки партії ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 20 (двадцять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
П. 7.2 - Викласти в наступній редакції:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.06.2025, 10:24)
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до даної закупівлі.
Замовник не має можливості змінити очукувану вартість даної закупівлі. Щодо проєкту договору Замовник не вважає доцільним вносити зміни.
Замовник не має можливості змінити очукувану вартість даної закупівлі. Щодо проєкту договору Замовник не вважає доцільним вносити зміни.