Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.05.2025 15:51. Дата последних изменений - 08.06.2025 00:00

Міжкімнатні двері ПВХ в зборі -

Идентификатор закупки UA-2025-05-15-010758-a  
ID afc5b363381246419512e667634146f3  
Общая ожидаемая стоимость закупки
21`112.70 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно коду CPV за ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Міжкімнатні двері ПВХ в зборі) код 44221200-7 Двері (Міжкімнатні двері ПВХ 800 мм. в зборі; Міжкімнатні двері ПВХ 900 мм. в зборі) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 21`112.70 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.05.25
Период уточнений
до 25.05.25
Период обжалования
до 25.05.25
Прием предложений
до 28.05.25
Квалификация
с28.05.25
Предложения рассмотрены
с02.06.25
Закупка не состоялась
08.06.25
16.05.2025, 12:40
Телефон не відповідає
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. Як з вами зв'язатись? Вказаний номер телефону не відповідає.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.05.2025, 15:03)
Добрий день. Згідно п.54 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель."
22.05.2025, 10:05
Дверні полотна.
Общий вопрос о закупке
Доброго дня. У додатку № 2 до закупівлі вказано що Товщина полотна: не менше 40 мм. Полотно дверне: глухе, гладке; колір: вільха європейська, Каркас: зрощений євро брус хвойних порід, ПВХ-плита, фільонка: ПВХ. Виготовляється товщиною тільки 34мм.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.05.2025, 13:43)
Добрий день. Дякуємо за уточнення. Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до технічної специфікації.