Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.05.2025 10:13. Дата последних изменений - 09.05.2025 10:13

Додаткові аналогічні послуги до договору №8-2025 від 23.04.2025року «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (Відновлення дорожньої розмітки на об'єктах інфраструктури Роздільнянської ОТГ) по вул.Європейська, вул. Молодіжна, вул. Шевченка, вул. Свято-Миколаївська, вул. 40 років Перемоги, вул. Травнева, площа Привокзальна, вул. Привокзальна, вул. Чорноморського козацтва, вул. Св.Інокентія, вул. Кишинівська, майданчик для паркування автотранспорту біля зони зелених насаджень (вздовж вул. Свято-Миколаївська від №19В до №25) м. Роздільна Одеської області» -

Идентификатор закупки UA-2025-05-09-002155-a  
ID fc3f280230084e5ab748255e05dcdc5e  
Ожидаемая стоимость
3`591.75 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради  
Ожидаемая стоимость 3`591.75 Гривна (без НДС)  
Обоснование ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування Замовника: Управління житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради. 1.2. місцезнаходження Замовника: 67400, Україна, Одеська область, м. Роздільна, вул. Шевченко, 95. 1.3. ЄДРПОУ Замовника: 44055064 1.4. категорія замовника: орган місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Додаткові аналогічні послуги до договору №8-2025 від 23.04.2025року «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (Відновлення дорожньої розмітки на об'єктах інфраструктури Роздільнянської ОТГ) по вул.Європейська, вул. Молодіжна, вул. Шевченка, вул. Свято-Миколаївська, вул. 40 років Перемоги, вул. Травнева, площа Привокзальна, вул. Привокзальна, вул. Чорноморського козацтва, вул. Св.Інокентія, вул. Кишинівська, майданчик для паркування автотранспорту біля зони зелених насаджень (вздовж вул. Свято-Миколаївська від №19В до №25) м. Роздільна Одеської області», за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки) 3. Розмір бюджетного призначення: 3591,75грн. (три тисячі п’ятсот дев’яносто одна гривня, 75 копійки), без ПДВ. 4. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей роботи, у зв’язку з тим, що у замовника після укладення договору про закупівлю №8-2025 від 23.04.2025року, укладеному за результатами відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2025-04-02-009467-a), виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг. 5. Обґрунтування підстави для здійснення: У зв’язку з тим, що у замовника після укладення договору про закупівлю №8-2025 від 23.04.2025року, укладеному за результатами відкритих торгів (ID закупівлі: UA-2025-04-02-009467-a), виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг, та враховуючи що не минуло 3-х років з моменту укладання основного договору, та загальна вартість додаткових послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, Управлінням житлово-комунального господарства та інфраструктури Роздільнянської міської ради прийнято рішення про проведення закупівлі: «Додаткові аналогічні послуги до договору №8-2025 від 23.04.2025року «Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах (Відновлення дорожньої розмітки на об'єктах інфраструктури Роздільнянської ОТГ) по вул.Європейська, вул. Молодіжна, вул. Шевченка, вул. Свято-Миколаївська, вул. 40 років Перемоги, вул. Травнева, площа Привокзальна, вул. Привокзальна, вул. Чорноморського козацтва, вул. Св.Інокентія, вул. Кишинівська, майданчик для паркування автотранспорту біля зони зелених насаджень (вздовж вул. Свято-Миколаївська від №19В до №25) м. Роздільна Одеської області», на загальну суму 3591грн.75коп., за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки) без застосування відкритих торгів, як виняток, на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3⁸ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі». Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
09.05.25
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
09.05.25