Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.05.2025 16:27. Дата последних изменений - 01.07.2025 10:51

Офісне устаткування та приладдя різне -

Идентификатор закупки UA-2025-05-06-012940-a  
ID 7a28e26bc7a54b4c80ed265d40be2bd4  
Общая ожидаемая стоимость закупки
189`991.42 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне). Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 189`991.42 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
06.05.25
Период уточнений
до 23.05.25
Период обжалования
до 23.05.25
Прием предложений
до 26.05.25
Аукцион
27.05.25
Квалификация
с27.05.25
Предложения рассмотрены
с18.06.25
Завершен
01.07.25
13.05.2025, 15:00
Технічна частина
Вопрос о предмете закупкиЗошит 96 аркушів (лот - Офісне устаткування та приладдя різне)
Позиції 89 та 90 переплутали назву та технічний опис. Підскажіть яка саме кількість вам потрібна зошитів на 96 та на 192 арк?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.05.2025, 10:29)
Дякуємо за звернення. Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації за предметом закупівлі
15.05.2025, 13:12
Технічна частина
Общий вопрос о закупке
Пункт 12 - Конверт С5 існує з клапаном по короткій частині тільки крафт, якщо потрібен білий конверт с5 , то клапан тільки по довгій частині. Вам який потрібен?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован16.05.2025, 13:13)
Дякуємо за звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації за предметом закупівлі