Процедура закупки объявлена 22.04.2025 09:34. Дата последних изменений - 25.04.2025 08:00
ЦОЗ-25Т_122_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072,Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Паста томатна 25%, сорт перший). -
| Идентификатор закупки | UA-2025-04-22-000962-a | |
| ID | 9c6f5b684ece48b39ec0ad5a4ca9d417 |
Ожидаемая стоимость
74`628.64 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
| Ожидаемая стоимость | 74`628.64 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
22.04.25
Прием предложений
до 25.04.25
Закупка не состоялась
25.04.25