Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.04.2025 16:24. Дата последних изменений - 27.05.2025 08:18

45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Інгульського мосту через річку Інгул у м. Миколаєві, який знаходиться на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, км 135+028 (деформаційні шви №1, №3, №4, №5), Миколаївська область -

Идентификатор закупки UA-2025-04-10-012751-a  
ID cdbeb0b8a82540a3bc4ae6563f40650e  
Общая ожидаемая стоимость закупки
26`120`622.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 26`120`622.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 261`206.22 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
10.04.25
Период уточнений
до 10.05.25
Период обжалования
до 10.05.25
Прием предложений
до 13.05.25
Квалификация
с13.05.25
Предложения рассмотрены
с19.05.25
Завершен
27.05.25
28.04.2025, 22:06
Аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!

Уважно вивчивши тендерну документацію нами було виявлено, що умови тендерної документації в тому вигляді, в якому вони оприлюднені на даний момент на сайті уповноваженого органу порушують права нашого підприємства з точки зору обмеження економічної конкуренції та недискримінації учасників.

Тендерна документація містить комплексну умову стосовно підтвердження учасником наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів), а саме учасник повинен надати «АНАЛОГІЧНИЙ* (АНАЛОГІЧНІ) ДОГОВІР (ДОГОВОРИ) (З УСІМА ДОДАТКАМИ ТА ДОДАТКОВИМИ УГОДАМИ/ДОДАТКАМИ ДО ДОДАТКОВИХ УГОД ДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, ТАКІ ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ, ЯК ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА КРЕСЛЕННЯ НАДАВАТИ НЕ ПОТРІБНО)». При цьому «ПІД ПОНЯТТЯМ «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР» СЛІД РОЗУМІТИ:- ДОГОВІР(-ОРИ) НА ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ТА/АБО ШТУЧНОЇ(-ИХ) СПОРУДИ(-УД) НА НИХ, УКЛАДЕНИЙ(-І) ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 4 (ЧОТИРЬОХ) РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.». Окрім цього Учасник має підтвердити виконання визначених робіт в межах аналогічного договору, а саме: «ВЛАШТУВАННЯ ВИРІВНЮЮЧОГО/ НИЖНЬОГО ШАРУ ПОКРИТТЯ ІЗ АСФАЛЬТОБЕТОННОЇ СУМІШІ АСФАЛЬТОУКЛАДАЧЕМ – 6,42/66,91 Т/М2, ВЛАШТУВАННЯ ВЕРХНЬОГО ШАРУ ПОКРИТТЯ ІЗ ЩМА АСФАЛЬТОУКЛАДАЧЕМ – 133,82 М2, ВЛАШТУВАННЯ ДЕФОРМАЦІЙНИХ ШВІВ MAURER – 75,87 М.»

Ми, як учасник, можемо зрозуміти наявність вимоги щодо підтвердження виконання робіт З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ТА/АБО ШТУЧНОЇ(-ИХ) СПОРУДИ(-УД) НА НИХ, а також маємо змогу такий досвід підтвердити. Проте обмеження щодо предмета закупівлі разом з вимогою підтвердження виконання конкретних робіт, їх обсягів та в певний період виконання (ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 4 (ЧОТИРЬОХ) РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ) звужують коло потенційних учасників, оскільки не кожен потенційний Учасник може підтвердити саме такі види робіт, в такій кількості та в період 4 (ЧОТИРЬОХ) РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ТА/АБО ШТУЧНОЇ(-ИХ) СПОРУДИ(-УД) НА НИХ, проте якби, наприклад, Замовником було дозволено надання договорів ЗА 5 (п’ять) РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, то більша кількість потенційних Учасників змогла б прийняти участь у даній процедурі закупівлі, що призвело б до значної економії державних коштів, а саме з цією метою і проводяться публічні закупівлі. Крім того, Учасник, який має досвід виконання аналогічних видів робіт в межах, наприклад РЕМОНТУ ДОРІГ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ або ВУЛИЦЬ, або ПРОТЯГОМ НЕ 4 (ЧОТИРЬОХ), а 5 (П’ЯТИ) РОКІВ або В МЕНШІЙ КІЛЬКОСТІ може виконати дані роботи. Тому вимога про надання виключно договорів НА ВИКОНАННЯ РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ, ТА/АБО ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ТА/АБО ШТУЧНОЇ(-ИХ) СПОРУДИ(-УД) НА НИХ, УКЛАДЕНИЙ(-І) ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 4 (ЧОТИРЬОХ) РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ, ЯКІ МІСТЯТЬ У СКЛАДІ РОБОТИ з ВЛАШТУВАННЯ ВИРІВНЮЮЧОГО/ НИЖНЬОГО ШАРУ ПОКРИТТЯ ІЗ АСФАЛЬТОБЕТОННОЇ СУМІШІ АСФАЛЬТОУКЛАДАЧЕМ – 6,42/66,91 т/м2, ВЛАШТУВАННЯ ВЕРХНЬОГО ШАРУ ПОКРИТТЯ ІЗ ЩМА АСФАЛЬТОУКЛАДАЧЕМ – 133,82 м2, ВЛАШТУВАННЯ ДЕФОРМАЦІЙНИХ ШВІВ MAURER – 75,87 м не є обґрунтованою та доцільною.

Такої ж думки притримується Комісія Антимонопольного комітету України у своїх рішеннях, а зокрема у Рішення від 21.08.2018 № 8551, Рішення від 23.04.2020 № 7823, Рішення від 21.08.2018 № 8550.

Просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги тендерної документації так, щоб права багатьох потенційних Учасників не було порушено.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.05.2025, 16:09)
Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з Експлуатаційне утримання Інгульського мосту через річку Інгул у м. Миколаєві, який знаходиться на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, км 135+028 (деформаційні шви №1, №3, №4, №5), Миколаївська область, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі – Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт/послуг та в обсягах, зазначених в Додатку 1 до тендерної документації, що наближені та не перевищують обсягів основних видів робіт, визначених технічною специфікацією (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічною специфікацією вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт протягом останніх 4-ти років. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону.
Слід зазначити, що ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках цієї закупівлі, звісно з урахуванням приписів нормативно – правових актів та рекомендацій в сфері публічних закупівель.
Так як предметом закупівлі є надання певних послуг з експлуатаційного утримання задля усунення виявлених пошкоджень Інгульського мосту через річку Інгул у м. Миколаєві, що розташований на автомобільній дорозі загального користування державного значення, Замовник вбачає за логічне та обґрунтоване вимагати досвід виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування, які відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Відповідно до цього Закону вулиці і дороги міст та інших населених пунктів не відносяться до виду доріг, що є предметом цієї закупівлі. Більше того, будівництво / ремонт таких вулиць і доріг міст та інших населених пунктів регулюється окремими ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги інших населених пунктів». Відповідно до п.1 зазначених вище ДБН ці будівельні норми не поширюються на автомобільні дороги загального користування.
Щодо строку укладання аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Однак, з метою розширення кола учасників, замовник вирішив частково задовольнити прохання учасника та внести зміни в тендерну документацію найближчим часом.
07.05.2025, 13:40
щодо аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 3 Додатка 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів робіт/послуг та в обсягах, не менш ніж: 1. Влаштування вирівнюючого/ нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 6,42 т / 66,91 м2, 2. Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА асфальтоукладачем – 133,82 м2, 3. Влаштування деформаційних швів MAURER – 75,87 м. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти: - договір(-ори) на виконання робіт з капітального ремонту, та/або надання послуг з поточного ремонту, та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або штучної(-их) споруди(-уд) на них, укладений(-і) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий(-і) договір(-ори) має(-ють) бути виконаний(-і) не менш ніж на 50% від загальної ціни договору.
Наше підприємство як потенційний учасник має намір взяти участь у закупівлі та цілком і повністю підтверджує відповідність вимогам щодо наявності: - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (включаючи техніку (транспортні засоби, основні будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), асфальтобетонний завод, вимірювальну лабораторію), - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - фінансову спроможність. Наше підприємство може підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, визначеного поняттям тендерної документації, з основних видів робіт/послуг та в наступних обсягах: 1. Влаштування вирівнюючого/ нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – більше, ніж 6,42 т / 66,91 м2, 2. Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА асфальтоукладачем більше, ніж 133,82 м2, 3. ВЛАШТУВАННЯ ДЕФОРМАЦІЙНИХ ШВІВ MAURER – 63,24 м, що на 12,63 м менше, ніж вимагається в тендерній документації. Однак зазначена різниця є незначною і не вливає на спроможність нашого підприємства виконати роботи за предметом закупівлі. Таким чином, просимо Вас розглянути дане звернення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.05.2025, 13:34)
Уповноважена особа Служби відновлення у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянула звернення та повідомляє, що з метою збільшення кола потенційних учасників, замовником найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію