Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.05.2025 11:03. Дата последнего редактирования мониторинга 20.06.2025 09:00

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-07-000057  
ID 381801d1577d4a1d96409a125e0f8a1b  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
07.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Акоптерс» – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 29.05.2025 16:00  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025 № 240 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Велторс» (далі – ТОВ «Велторс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оболонь Групп» (далі – ТОВ «Оболонь групп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Акоптерс» (далі – ТОВ «Акоптерс»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Акоптерс» до 17.51 – 26.04.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 № 269, від 18.04.2025 № 270, від 25.04.2025, від 06.05.2025 № 298, пояснення Замовника, надані 13.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1) Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 08.05.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Замовник 13.05.2025 через електронну систему закупівель надав пояснення та додатки до нього: запит Міністерства оборони України від 19.03.2025, інформацію про моніторинг цін від 07.04.2025 б/н (далі – інформація про моніторинг цін), запит на комерційну пропозицію від 21.03.2025 № 105, скріншоти оприлюднення запитів на комерційну пропозицію, комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Розетка.уа» (далі – ТОВ «Розетка.уа») від 24.03.2025 № 240525 (вх. від 28.03.2025 № 1081), комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Агенство продажу активів» (далі – ТОВ «Агенство продажу активів») від 24.03.2025 № 24/03-1 (вх. від 24.03.2025 № 0990), комерційну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інкас юа» (далі – ТОВ «Інкас юа») (вх. від 24.03.2025 № 0994). Аналізом наданої інформації про моніторинг цін установлено, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі таких комерційних пропозицій (ціна за одиницю товару): ТОВ «Розетка.уа» на суму 3330,00 грн, ТОВ «Агентство продажу активів» на суму 2 877,00 грн, ТОВ «Інкас юа» на суму 2 340,00 грн, магазина «Flymod» на суму 3 150,00 гривні. При цьому, в інформацію про моніторинг цін включено пропозицію ТОВ «Розетка.уа» на постачання відеопередавача Skyzone TX2501 CNC 4.9-6.2G 2.5 W VTX на суму 3 330,00 гривень (за одиницю товару). Водночас аналізом комерційної пропозиції ТОВ «Розетка.уа» установлено, що запропоновано товар, інформація про який розміщена за посиланням https://rozetka.com.ua/ua/452718536/p452718536/, за яким розміщена інформація про інший ніж той, що зазначено в інформації про моніторинг цін, відеопередавач Skyzone ATOMRC TX2500 2.5W 5.8G X-band, характеристики роботи якого обмежені в частотному діапазоні виключно на частоті 5.8G, що не відповідає вимогам до характеристик предмету закупівлі, якими визначено можливість роботи відеопередавача в частотному діапазоні 4.9G-6.2G. Отже, Замовником комерційна пропозиція ТОВ «Розетка.уа» на суму 3 330,00 грн (за одиницю товару ) до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включена необгрунтовано. Слід зазначити, що Замовник надав пояснення та додатки до нього, серед яких комерційна пропозиція магазина «Flymod» відсутня. При цьому, відповідно до інформації про моніторинг цін до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включено його комерційну пропозицію на суму 3 150,00 грн за одиницю товару. При цьому, за посиланням https://flymod.net/item/skyzone_tx2501_ cnc_58g_25w_l_x_band_vtx розміщено інформацію про те, що магазином «Flymod» пропонував для продажу відеопередавач SKYZONE TX2501 CNC 4.9-6.2G 2.5W на 64 канали L/X/S band VTX, який відповідає вимогам до технічних характеристик установлених Замовником до предмета закупівлі, вартість якого складає 2 054,00 гривні (з ПДВ). Отже, Замовником до розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі включено комерційну пропозицію магазина «Flymod» на суму 3 150,00 грн за одиницю товару, яка перевищує ціну, яка зазначена на його вебсайті, на суму 1 096,00 грн (3 150,00 грн – 2 054,00 грн). Зважаючи на зазначене, з урахуванням комерційних пропозицій та інформації з відкритих джерел, розрахунково очікувана вартість предмета закупівлі становить 19 389 333,33 грн (2 877,00 грн (комерційна пропозиція ТОВ «Агенство продажу активів» за одиницю товару) + 2 340,00 грн (комерційна пропозиція ТОВ «Інкас юа» за одиницю товару) + 2 054,00 грн (комерційна пропозиція магазина «Flymod» за одиницю товару з урахуванням інформації зазначеної на вебсайті) / 3 )* 8000 шт.) . Отже, очікувана вартість предмета закупівлі завищена на 3 810 666,67 грн (23 200 000,00 грн – 19 389 333,33 грн). Зазначене свідчить про недотримання принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону з боку Замовника (максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель). 2) Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: - довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про запропонований товар (за кожним параметром визначеним в таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації) із зазначенням моделі запропонованого товару, технічних, якісних характеристик, комплектації та ознак його відповідності (не відповідності) характеристикам предмету закупівлі, складену на основі таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації; - паспорт на запропонований товар та / або інструкція (посібник користувача) на запропонований товар та / або технічний опис на запропонований товар. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Велторс» надав у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема: порівняльну таблицю від 14.04.2025 № 12 та технічний опис товару від 14.04.2025 № 12. Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.04.2025 № 269 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (у технічному описі відсутня інформація про комплект гвинтів який повинен бути в складі комплектації товару). При цьому, інформація про технічні характеристики товару у порівняльні таблиці відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації (у порівняльній таблиці зазначено інформацію про комплект гвинтів, який повинен бути в складі комплектації товару). Учасник процедури закупівлі ТОВ «Оболонь групп» надав у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема: цінову пропозицію від 14.04.2025 № 22/2, порівняльну таблицю від 14.04.2025 № 22/3/3 та технічний опис товару. Замовником відповідно до протоколу уповноваженої особи від 18.04.2025 № 270 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Оболонь групп» відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (технічний опис товару від учасника містить іншу назву моделі товару, ніж зазначена модель запропонованого товару в ціновій пропозиції та порівняльній таблиці). При цьому, інформація про назву моделі товару (Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX) у ціновій пропозиції та порівняльні таблиці відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації. Зазначене вказує на те, що ТОВ «Велторс» ТОВ «Оболонь групп» було запропоновано товар, який відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації в частині відповідності його технічних характеристик та марки моделі, відповідно, невідповідність була виключно в технічних описах наданих у складі їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» не є виробниками товару, який є предметом закупівлі, отже, технічні описи, які були надані у складі їх тендерних пропозицій це документи, які складені ними, а не виробником. Отже, Замовник не скористався можливістю перевірки показників технічних характеристик запропонованого товару у складі тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп», зокрема, на офіційному сайті виробника (https://www.skyzonefpv.com/collections/goggles?srsltid= AfmBOoqqrJSccyMZ5ndTvOSnT974tKXYja4IzStRSvjqt6atArcxINyL) чи його офіційних дистриб’юторів. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій. Отже, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп». Цінова пропозиція учасника торгів, який очікує рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, ТОВ «Агентство продажу активів» (19 920 000,00 грн) на 3 520 001,00 грн більша за цінову пропозицію учасника ТОВ «Велторс» (16 399 999,00 грн).  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 29.05.2025 16:00  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание 12.06.2025 року Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації подано позовну заяву до Запорізького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби від 29 травня 2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 12.06.2025 23:07  
Дата создания 12.06.2025 23:07  
Дата открытия производства 18.06.2025  
Номер открытии производства № 280/4964/25  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a 29.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a (надалі – Висновок) Державної аудиторської служби України за процедурою закупівлі «відкриті торги» (з Особливостями) по предмету закупівлі: Відеопередавачі Skyzone TX2501 CNC 4.9G-6.2G 2.5W VTX (або еквівалент) для потреб Сил оборони України (ідентифікатор закупівлі: UA2025-04-07-010523-a). Висновком передбачено, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У змісті Висновку зазначається, що в порушення п. 43 Особливостей Замовник «не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме щодо надання учасниками процедури закупівлі ТОВ «Велторс» та ТОВ «Оболонь групп» паспорту на запропонований товар та/ або інструкції (посібник користувача) на запропонований товар та/або уточнений технічний опис на запропонований товар, чим не надав можливість учасникам усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі тендерних пропозицій». Згідно Висновку Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей. Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a та на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до Висновку. Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) передбачено, що для підтвердження відповідності технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції: - Довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про запропонований товар (за кожним параметром визначеним в Таблиці 2 додатку 2 до Тендреної документації) із зазначенням моделі запропонованого товару, технічних, якісних характеристик, комплектації та ознак його відповідності (не відповідності) характеристикам предмету закупівлі, складену на основі Таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації; - Паспорт на запропонований товар та/або інструкція (посібник користувача) на запропонований товар та/або технічний опис на запропонований товар. В порушення додатку 2 до ТД (Технічної специфікації) учасниками процедури закупівлі: - ТОВ «ВЕЛТОРС» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис товару, в якому комплектація запропонованого товару не містить комплекту гвинтів, які вимагалися умовами технічної специфікації (протокол № 269 від 18.04.2025 Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника); - ТОВ «Оболонь Групп» надано в складі тендерної пропозиції Технічний опис запропонованого товару, при цьому найменування товару (моделі) вказаного в технічному описі не відповідає назві (моделі) товару в порівняльній таблиці наданій учасником (протокол № 270 від 18.04.2025 Уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника). Абзацом 2 пункту 43 Особливостей встановлено наступне: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Таким чином, згідно чинного законодавства Замовник не міг надати учаснику 24 години на виправлення коли відсутні інформація та/або документи щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». Правильність прийняття рішення Замовником щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ВЕЛТОРС» та ТОВ «Оболонь Групп» в даному випадку підтверджується також актуальною практикою Органу оскарження: Рішення Колегій АМКУ № 16179-р/пк-пз від 10.10.2023 в закупівлі UA-2023-09-14-014180-a, №7985-р/пк-пз від 06.05.2024 в закупівлі UA-2024-04-03-011964-a, від 16.02.2023 № 1807-р/пк-пз, процедура закупівлі — UA-2023-01-19-010501-a. Крім того, відсутня технічна можливість в кабінеті Замовника на майданчику Zakupivli.Pro скасувати попередні рішення Замовника та повернути на розгляд (кваліфікацію) тендерну пропозицію першого учасника - ТОВ «ВЕЛТОРС». На лист Замовника від 03.06.2025 № 198 адресованого до ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» щодо наявності або відсутності технічної можливості в електронній системі закупівель повернення на стадію кваліфікації (розгляду) тендерної пропозиції першого учасника ТОВ «ВЕЛТОРС» надано від ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» відповідь (лист від 03.06.2025 вих. № 03/06/ZK-2568) та повідомлено про неможливість повернення на кваліфікацію учасника ТОВ «ВЕЛТОРС», що дискваліфікований замовником («у відкритих торгах з особливостями повернення на кваліфікацію відбувається виключно у разі оскарження закупівлі та наявності відповідного рішення АМКУ») (копія листа № 03/06/ZK-2568 додається). Таким чином, відсутня можливість виконати зобов’язання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a: «здійснити заходи направлені на скасування рішення Замовника прийнятого уповноваженою особою Замовника згідно з протоколом від 18.04.2025 № 269 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Велторс» та здійснення розгляду його тендерної пропозиції з дотриманням вимог пунктів 43 та 44 Особливостей». Замовник вважає, що Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-07-010523-a є необґрунтованим та суперечить чинному законодавству України. Замовник планує скористатися правом на судове оскарження Висновку до суду відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток: лист ТОВ «ЗАКУПІВЛІ.ПРО» вих. № 03/06/ZK-2568 від 03.06.2025  
Дата редактирования  
Дата создания 05.06.2025 19:47  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 06.05.2025 № 134 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-04-07-010523-a 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 06.05.2025 00:00  
Дата публикации 07.05.2025 11:46  
Дата создания 07.05.2025 11:46  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
opanashchuk.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
hudzenko.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
i.m.hudzenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.05.2025 11:46 - 29.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 29.05.2025 16:00 - 13.06.2025 00:00