Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.04.2025 18:07. Дата последних изменений - 25.04.2025 10:14

Електрична енергія з постачанням та передачею (ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія) -

Идентификатор закупки UA-2025-04-01-013339-a  
ID 7730bd3660a44100b9304f303b4a0594  
Общая ожидаемая стоимость закупки
72`467`460.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»  
Общая ожидаемая стоимость закупки 72`467`460.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`500`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
01.04.25
Период уточнений
до 06.04.25
Период обжалования
до 06.04.25
Прием предложений
до 09.04.25
Аукцион
09.04.25
Квалификация
с09.04.25
Предложения рассмотрены
с10.04.25
Завершен
25.04.25
02.04.2025, 12:58
Забезпечення виконання договору
Общий вопрос о закупке
Добрий день. В пункті 6 розділу 6 тендерної документації у Вас вказано: "Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 500 000,0 гривень.", і в додатку 5 до тендерної документації вказано, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) відсоток від вартості договору, укладеного за результатами закупівлі, і аж ніяк не може бути 1 500 000,0 гривень. Просимо привести документи у відповідність
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.04.2025, 13:11)
Шановний Учаснику. Дякую за ваше звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
03.04.2025, 17:51
Невідповідність в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, добрий день.
Відповідно до п.15.11 Договору строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на 5 (п’ять) календарних днів, проте відповідно до Додатку 5 ТД – строк дії банківської гарантії повинен перевищувати не менше ніж на 30 календарних днів строк дії Договору про закупівлю.
Просимо привести дану розбіжність у відповідність та вказати однаковий термін для уникнення непорозумінь
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 12:39)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
03.04.2025, 17:51
Невідповідність в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Згідно з п. 15.2. Договору Оригінал гарантії в паперовому вигляді передається Постачальником Споживачу. Також Постачальник надсилає примірник електронної гарантії Споживачу.
Зазначаємо, що ОРИГІНАЛ банківської гарантії оформлюється та видається фінансовою установої або у паперовому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи, або в електронному вигляді із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги. Одна гарантія одночасно у двох форматах бути не може.
Просимо внести зміни та залишити один з приємлевих для Вас способів оформленої гарантії.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 12:39)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
03.04.2025, 17:53
Невідповідність в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Згідно п.15.4 проекту договору: «Розмір банківської гарантії, становить 1 % від ціни Договору.», а в тендерній документації зі змінами вказано 2 %, просимо внести зміни та привести у відповідність.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2025, 12:40)
Шановний Учаснику. Дякую за Ваше звернення. У тендерну документацію будуть внесені зміни.