Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.04.2025 16:13. Дата последнего редактирования мониторинга 09.10.2025 14:21

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-18-000002  
ID 328850dfda4044f29407ed5448ba32c6  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
18.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатом аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД Закону №922 та Особливостям №1178, дотримання принципів закупівель – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язує відмінити торги, а у разі укладання договору протягом тривання моніторингу та оприлюднення висновку за його результатами - припинити договірні відносини за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 05.05.2025 18:09  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: «05» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 №342/ВО, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ДЕЛЬТА ЛАБ (далі – Учасник), вимога про усунення невідповідностей від 14.04.2025, пояснення Замовника від 24.04.2025 на запит від 21.04.2025. У ході проведення моніторингу закупівлі встановлено наступне. Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тендерна пропозиція повинна супроводжуватись інформацією відповідно до пункту 6 розділу III ТД, про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідними технічними специфікаціями (Додаток 3 до тендерної документації). Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ ТД вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону №922 зазначено в Додатку 3 до ТД. Відповідно до пункту 13 додатку 3 до ТД лабораторія виконавця повинна мати лікаря вищої кваліфікаційної категорії, на підтвердження чого надати копію наказу про призначення на посаду або копію трудової книжки, копію диплому, посвідчення про присвоєння (підтвердження) вищої кваліфікаційної категорії зі спеціальності клінічна лабораторна діагностика. У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДЕЛЬТА ЛАБ" (далі – Учасник) Замовником встановлено, що Учасником не надано документи, які свідчать про наявність лікаря вищої кваліфікаційної категорії та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель. У порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону №922 Замовнику було направлено запит на отримання пояснень та документів щодо наведеної обставини. Відповідно до отриманих через електрону систему закупівель пояснень від Замовника, він підтверджує, що Додаток 3 до ТД містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Проте, Замовник також зазначає, що дана вимога була сформульована в Додатку 3 до ТД як підтвердження спроможності надавати послугу (у розрізі персоналу), а не як технічна характеристика самого предмета закупівлі та, що вимога передбачена п.13 Додатку 3 ТД це вимога щодо кваліфікації персоналу, зокрема наявності у лікаря певної категорії, не є безпосередньо технічними, якісними або кількісними характеристиками предмета закупівлі, а стосуються професійної компетентності фахівця, що залучається до надання послуг. З огляду на викладене, Замовником було надано учаснику право на усунення виявленої невідповідності у порядку пункту 43 Особливостей №1178. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ТД, учасники, повинні у складі тендерної пропозиції надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до пункту 28 Особливостей (стаття 16 Закону), які визначені Замовником у додатку 4 до ТД та включають у себе лише вимоги до наявності у учасників досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовником, взагалі не було встановлено кваліфікаційну вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З огляду на зазначене, Замовник, під такою вимогою розуміє саме якісну характеристику предмету закупівлі, оскільки Замовником, по-перше, чітко відмежовано вимоги до кваліфікації учасників та вимоги до предмету закупівлі у частині спроможності учасників надати відповідні послуги належного рівня якості, по-друге, спроможність учасників надати відповідні послуги належного рівня якості ототожнена з наявністю лікаря відповідної категорії. Разом з тим, відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під поняття «невідповідність» не підпадають випадки відсутності інформації (та/ або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника зазначених у повідомленні з вимогою про усунення такої невідповідності документів не є невідповідністю у розумінні законодавства та не підлягає виправленню у порядку передбаченому пункту 43 Особливостей №1178, а відхиляється Замовником на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Проте, Замовник надав можливість Учаснику виправити невідповідності, та у подальшому визначив Учасника переможцем, чим порушив абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей №1178.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 05.05.2025 18:09  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Про виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Щодо інформації про результати моніторингу за № UA-M-2025-04-18-000002 щодо закупівлі: (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-01-007871-a) Послуги з проведення лабораторних досліджень за кодом ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні, повідомляємо про наступне: Замовник уважно ознайомився із зауваженнями, викладеними у висновку та прийняв рішення щодо оскарження в судовому порядку за результатами висновку управління Схудного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 05.05.2025. Після подачі позову, відповідна інформація буде оприлюднена у відповідності до законодавства. Також про відкриття судового провадження буде оприлюднена відповідна ухвала.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 16.05.2025 10:57  
Дата создания 16.05.2025 10:57  
Дата открытия производства 19.05.2025  
Номер открытии производства 280/4075/25  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга Н А К А З від 18.04.2025 №39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 №39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-04-01-007871-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради;  
Дата решения о начале мониторинга 18.04.2025 00:00  
Дата публикации 18.04.2025 17:07  
Дата создания 18.04.2025 17:07  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 93) 230-53-19
d.v.zatieikin@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.04.2025 17:07 - 10.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 05.05.2025 18:09 - 20.05.2025 00:00