Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.04.2025 16:38. Дата последнего редактирования мониторинга 01.05.2025 15:38

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-21-000136  
ID 25907af5e4ea499682bc9143bdfa8ba9  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту № 1 ФОП Кретова І.В. установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 25.04.2025 11:17  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 31.03.2025 № 56-ВТО; по лоту № 1: тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кретова Ірина Валентинівна (далі – ФОП Кретова І.В.), вимога про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 66-ВТО, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2025, договір від 21.04.2025 № 275-25 на суму 452 760,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Кретова І.В. (далі – Договір), додаткова угода від 24.04.2025 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 24.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту № 1 учасника ФОП Кретова І.В. установлено наступне. Додатком 2 «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до тендерної документації Замовник зазначив технічні характеристики магазину до автоматичної зброї АК-74, зокрема калібр на 30 набоїв магазину до автоматичної зброї АК-74 повинен бути 5,45*39. Згідно із підпунктами 3.8 та 3.10 пункту 3 Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» (далі – Додаток 1) до тендерної документації Замовником передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи, зокрема: - «Документ/и від виробника товару (сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або декларація виробника, та/або декларація відповідності, та/або протокол досліджень, та/або протокол випробовувань, та/або протокол аналізу, та/або протокол огляду Товару та/або ін. документ), що підтверджує/ють технічні характеристики запропонованого товару»; - «Товар згідно Лота №1 повинен відповідати ТУ У 25.4-2975821085-001:2024 (надати дійсний сертифікат на дату подання тендерної пропозиції)». У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Кретова І.В. надано Сертифікат відповідності № UA.PN.191.1900-24 з терміном дії з 09.07.2024 до 08.07.2025, виданий органом з оцінки відповідності, який не підтверджує відповідність технічним характеристикам предмету закупівлі, оскільки сертифікат виданий на продукцію магазини на 30 набоїв калібру 7,62х39 до автомату АК-47. Крім того, наданий учасником ФОП Кретова І.В. сертифікат підтверджує відповідність продукції вимогам ТУ У 25.4-44131548-002:2023, тоді як Замовник вимагав відповідність товару вимогам ТУ У 25.4-2975821085-001:2024, чим не дотримано вимоги Додатка 1 до тендерної документації. Таким чином, учасником ФОП Кретова І.В. не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатків 1 та 2 до тендерної документації Замовника. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, виявивши невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей учаснику ФОП Кретова І.В., в якій запропонував учаснику усунути невідповідності шляхом надання оновлених документів, зокрема на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме, надати документи від виробника, які підтверджують технічні характеристики запропонованого товару та дійсний сертифікат на відповідність товару ТУ У 25.4-2975821085-001:2024. Тобто, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей, безпідставно розмістив учаснику ФОП Кретова І.В. вимогу про усунення невідповідностей, шляхом надання оновлених документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки вимоги пункту 43 Особливостей не застосовуються замовниками при виявлені невідповідностей в поданих учасником документах на виконання вимог технічної специфікації, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. На запит Держаудитслужби Замовником через електронну систему закупівель 24.04.2025 надана відповідь, в якій Замовник погодився із виявленими в ході моніторингу порушеннями. Згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кретова І.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 № 66-ВТО визнав його переможцем торгів та уклав договір про закупівлю. В ході моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 24.04.2025 № 1 до Договору, а також звіт про виконання договору про закупівлю, згідно яких Договір розірвано, оплати не здійснювались.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 25.04.2025 11:17  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області на виконання висновку Управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Кіровоградській області від 25.04.2025 по перевірці закупівлі товару «35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» (магазини до автоматичної зброї АК-74, глушники до автоматичної зброї АК-74 та цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні) з поділом на лоти: Лот № 1 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» магазини до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 2 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» глушники до автоматичної зброї АК-74 (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї); Лот № 3 – 35340000-9 – «Частини вогнепальної зброї та боєприпасів» цівки для автоматичної зброї АК-74 з планками Пікатінні (відповідний код 35341000-6 – Частини легкої вогнепальної зброї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-010895-a), повідомляє, що з метою недопущення подібних порушень у майбутньому, вжито наступні заходи: - посилено контроль за відповідністю тендерних пропозицій технічним вимогам: уповноважені особи більш ретельно перевіряють надані учасниками документи на відповідність технічній специфікації предмета закупівлі, звертаючи особливу увагу на сертифікати, технічні умови та інші підтверджуючі документи; - проведено додатковий інструктаж з питань публічних закупівель: для уповноважених осіб запланована організація навчання щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо вимог до тендерної документації та підстав для відхилення тендерних пропозицій. Особливу увагу буде приділено вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положеннь- Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами); - переглянуто внутрішні процедури закупівель: проведено аналіз внутрішніх процедур проведення закупівель з метою їх оптимізації та посилення контролю на кожному етапі, включаючи етап розгляду тендерних пропозицій; - забезпечено неухильне дотримання законодавства в частині усунення невідповідностей. Уповноважені особи діють відповідно до пункту 43 Особливостей, не вимагаючи усунення невідповідностей технічної специфікації та інших вимог до предмета закупівлі.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.05.2025 15:37  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 43-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.04.2025 № 43-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-31-010895-a 31.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ  
Дата решения о начале мониторинга 21.04.2025 00:00  
Дата публикации 21.04.2025 16:47  
Дата создания 21.04.2025 16:47  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс держаудит служби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127387  
Адрес компании Ukraine, Кропивницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс держаудит служби ( обл.) 
+38 (0 99) 082-87-50
n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.04.2025 16:47 - 13.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.04.2025 11:17 - 10.05.2025 00:00