Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 14.05.2025 10:46. Дата последнего редактирования мониторинга 23.05.2025 15:01

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-05-14-000009  
ID 9af89aa813814735955f2a4004bfbf75  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
14.05.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Броварське ШБУ № 50», ТОВ «ДБК «РАФ-1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 23.05.2025 15:01  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.04.2025 № 89, відповіді Замовника від 04.04.2025 на роз`яснення до процедури від 01.04.2025, 02.04.2025, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – ТОВ «Броварське ШБУ № 50»), товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожньо-будівельна компанія «РАФ-1» (далі – ТОВ «ДБК «РАФ-1»), вимоги про усунення невідповідностей до 17.04.2025, до 24.04.2025, протоколи уповноваженої особи від 18.04.2025 № 99, від 24.04.2025 № 102, повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025, договір від 02.05.2025 № 53.25-64 на суму 12 640 712,50 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ДБК «РАФ-1», пояснення надане Замовником 19.05.2025 через електронну систему закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 23.05.2025 15:01  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.05.2025 № 53-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 13.05.2025 № 53-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-28-012684-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ  
Дата решения о начале мониторинга 13.05.2025 00:00  
Дата публикации 14.05.2025 12:26  
Дата создания 14.05.2025 12:26  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс держаудит служби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127387  
Адрес компании Ukraine, Кропивницький  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс держаудит служби ( обл.) 
+38 (0 99) 082-87-50
n.l.sliusarenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.05.2025 12:26 - 05.06.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 23.05.2025 15:01 - 29.05.2025 00:00