Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 28.04.2025 15:35. Дата последнего редактирования мониторинга 08.05.2025 17:34

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-28-000058  
ID a69d419e8d6f46f4a5d395fbb4599056  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
28.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам Закону встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «БФ «СОВАР ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов Договору про закупівлю у відповідність згідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та забезпечити розміщення вказаних змін в електронній системі закупівель. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.  
Дата публикации 05.05.2025 15:47  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна приватного підприємства «БФ «СОВАР ГРУП» (далі – ПП «БФ «СОВАР ГРУП»); протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 08.04.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір підряду від 15.04.2025 № 53 (далі – Договір про закупівлю); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Замовник 15.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, а також Підсумкову відомість ресурсів, яка має інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, згідно абзацу третього частини першої статті 41 Закону із змінами, внесеними 19.09.2024 № 3988-IX, які набули чинності 23.10.2024, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник на порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону в додатках до Договору про закупівлю не зазначив країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 05.05.2025 15:47  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З метою усунення порушення, виявленого під час проведення моніторингу, пов'язаного із порушенням ч.1 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторонами внесено зміни до договору та викладено в новій редакції підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису із зазначенням країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.  
Дата редактирования  
Дата создания 08.05.2025 16:02  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание -  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 08.05.2025 17:34  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 48-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.04.2025 № 48-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 9 UA-2025-03-27-009637-a 27.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ  
Дата решения о начале мониторинга 28.04.2025 00:00  
Дата публикации 28.04.2025 16:07  
Дата создания 28.04.2025 16:07  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168670  
Адрес компании Ukraine, Миколаїв  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 51) 237-62-61
v.o.aloshyna@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 28.04.2025 16:07 - 20.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 05.05.2025 15:47 - 20.05.2025 00:00