Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 21.04.2025 15:31. Дата последнего редактирования мониторинга 01.05.2025 11:00

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-21-000084  
ID 7976efd933d54d1eaa1263418949a042  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
21.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 28.04.2025 16:45  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 12.03.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 №20; тендерну пропозицію ФОП «Пилипчук Костянтин Павлович»; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 №24; повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025; договір про закупівлю від 15.04.2025 № 91 з ціною 148 883,00 гривень; пояснення Замовника надані 25.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 (далі-Постанова №782) внесені зміни до пункту 28 Особливостей, а саме: тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, Замовник не врахував вищевказані зміни, внесені Постановою № 782 відповідно до пункту 28 Особливостей. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей. Надане пояснення Замовника 25.04.2025 на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, через електронну систему закупівель, підтверджує встановлене порушення.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 28.04.2025 16:45  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відповідь на висновок щодо моніторингу процедури закупівлі Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області" відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) надає інформацію, щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-26-010741-a, а саме: було здійснено наступні заходи по усуненню порушень абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей: - проведено аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей та організовано внутрішній контроль за процедурою оновлення тендерної документації з урахуванням змін в законодавстві; - керівником установи проведено роз'яснювальну роботу про попередження відповідальнї особи щодо недопущення в подальшому порушення при проведенні закупівель з урахуванням п. 28 Особливостей та необхідності чіткого дотримання всіх норм чинного законодавства;  
Дата редактирования  
Дата создания 01.05.2025 10:57  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 29-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 21.04.2025 №29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-26-010741-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".  
Дата решения о начале мониторинга 21.04.2025 00:00  
Дата публикации 21.04.2025 17:28  
Дата создания 21.04.2025 17:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41168685  
Адрес компании Ukraine, Херсон  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 99) 368-08-17
a.o.skidan@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 21.04.2025 17:28 - 13.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 28.04.2025 16:45 - 13.05.2025 00:00