Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.04.2025 16:37. Дата последнего редактирования мониторинга 13.08.2025 10:54

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-04-18-000017  
ID c1df83da3d0c4da6b4a927fdf1ca3954  

Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
18.04.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 25.04.2025 15:52  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: « 25 » квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 № 14 (зі змінами від 02.04.2025 № 14А); тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Мухо Андрій Олегович (далі – ФОП Мухо А.О.); протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 № 14А; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07 квітня 2025 року; договір про закупівлю від 21.04.2025 № 255-Т; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 25.04.2025. В ході моніторингу здійснено перевірку на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ФОП Мухо А.О. встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції ФОП Мухо А.О. та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а визначив ФОП Мухо А.О. переможцем і в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення 07 квітня 2025 року про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Також, моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Мухо А.О. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. По-перше, відповідно до пункту 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, з метою захисту від підробок, та гарантій своєчасного постачання, разом з пропозицією, Учасник надає гарантійний лист від виробника, щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами. Та гарантійний лист від учасника щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі. Учасником ФОП Мухо А.О. надано пропозицію з переліком дезінфікуючих засобів, за позиціями №№ 3-4, 6, 9-11 виробництва ТОВ «ОРДЕМА», Україна. Проте, гарантійний лист від виробника - ТОВ «ОРДЕМА», щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами, учасником ФОП Мухо А.О. не надано. Натомість, вказаним учасником надано Гарантійний лист-авторизація від ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича, який визначений як офіційний представник дезінфекційних засобів на території України ТОВ «ОРДЕМА», що не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Слід також зазначити, що офіційне представництво ФОП Матвієнка Євгена Ігоровича не підтверджено в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. По-друге, самим учасником ФОП Мухо А.О. не надано гарантійний лист щодо можливості поставки товару в зазначеній кількості та відповідної якості в терміни визначені вимогами в довільній формі, як те вимагалось пунктом 11 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Також, відповідно до пункту 9 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, постачальник має забезпечити надання інструкцій та методичних рекомендацій з медичного використання дезінфікуючих засобів українською мовою з поставкою товару на склад замовника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі. Вказаний гарантійний лист відсутній у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мухо А.О. По-третє, відповідно до медико-технічних вимог, встановлених Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, за позиціями №№ 1-4, 6, 9-11 предмету закупівлі, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, видані органом з сертифікації згідно чинного законодавства виробнику засобу. Проте, учасником ФОП Мухо А.О. вказані сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не надані. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 22 квітня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів), зокрема стосовно рішення Замовника щодо визначення ФОП Мухо А.О. переможцем торгів, пропозиція якого не відповідала умовам технічної специфікації. Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, уповноваженою особою Замовника визнано допущені нею порушення під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Мухо А.О., та на підставі вищевказаного, Уповноваженою особою прийнято рішення звернутись до переможця з метою припинення зобов’язань за Договором № 255-Т від 21.04.2025. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Мухо А.О. підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Попри це, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Мухо А.О., натомість, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 № 14А даного учасника визначено переможцем торгів.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 25.04.2025 15:52  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Сторони домовились достроково розірвати (припинити) дію Договору № 255-Т від 21.04.2025 року  
Дата редактирования  
Дата создания 30.04.2025 15:49  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто шляхом розірвання договору  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 13.08.2025 10:53  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 № 39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 13. UA-2025-03-26-005338-a, яку проводить Комунальне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради;  
Дата решения о начале мониторинга 18.04.2025 00:00  
Дата публикации 18.04.2025 17:06  
Дата создания 18.04.2025 17:06  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 98) 114-46-99
m.a.diachenko@dasu.gov.ua 

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 61) 764-86-75
o.p.filatova@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.04.2025 17:06 - 10.05.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 25.04.2025 15:52 - 10.05.2025 00:00