Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 25.06.2025 13:20. Дата последнего редактирования мониторинга 05.11.2025 18:22

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-06-25-000042  
ID a26d7d9975a34dc182666fbb63ff2a94  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
25.06.25
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «АВАКС ПРОФ» та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення додаткової угоди від 20.06.2025 № 1 у машинозчитувальному форматі та недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 14.07.2025 11:33  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Байковецької сільської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.03.2025 № 1703/01т) із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 21.03.2025, 23.04.2025, відповіді Замовника від 24.03.2025 та від 24.04.2025, рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5540-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі - ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР»), вимогу про усунення невідповідностей до 08.05.2025 15:59, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 0805/01п та від 27.05.2025 № 2705/01в, лист ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» від 23.05.2025 № 202, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» (далі – ТОВ «АВАКС ПРОФ»), вимогу про усунення невідповідностей до 30.05.2025 14:53, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 0206/01в, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі - ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), вимогу про усунення невідповідностей до 05.06.2025 14:20, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2025 № 0606/01п, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 20.06.2025 № 2006/12 (далі - Договір), додаткову угоду від 20.06.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02.07.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Постанови № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Абзацом одинадцятим пункту 19 Постанови № 1178 передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). За результатами моніторингу установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону оприлюднено додаткову угоду від 20.06.2025 № 1 до Договору, якою внесено зміни до пункту 5.2 в частині продовження строку виконання робіт до 31.08.2025, а також у додатки 1 «Календарний графік виконання робіт» та 2 «Календарний план фінансування робіт», які викладені у новій редакції, не у машинозчитувальному форматі. На запит Управління від 27.06.2025 щодо зазначеного Замовник повідомив, що «….. у разі внесення змін до договору про закупівлю відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей (затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178) замовник зобов’язаний оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору, адже це прямо передбачено нормою постанови. Разом із повідомленням оприлюднюють відповідні зміни (додаткову угоду у форматі PDF)». Пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі pdf. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі pdf, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.07.2025 11:33  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Байковецькою сільською радою Тернопільського району Тернопільської області було розглянуто та проаналізовано висновок моніторингу. Порушення усунуто шляхом оприлюднення додаткової угоди № 1 від 20.06.2025р. у машинозчитувальному форматі. З уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Інформація, викладена у висновку буде врахована при проведенні закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 17.07.2025 14:42  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 22.07.2025 09:42  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 №93-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.06.2025 №93-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 10.UA-2025-03-17-012072-a 17.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.  
Дата решения о начале мониторинга 25.06.2025 00:00  
Дата публикации 25.06.2025 15:54  
Дата создания 25.06.2025 15:54  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919605  
Адрес компании Ukraine, Вінниця  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
v.v.pompa@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 25.06.2025 15:54 - 17.07.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.07.2025 11:33 - 29.07.2025 00:00