Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.03.2025 00:09. Дата последних изменений - 03.04.2025 16:40

39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи та шафи для Чернігівської гімназії №13 у рамках реалізації проєкту DECIDE) -

Идентификатор закупки UA-2025-03-15-000002-a  
ID 616cf25782394eb3ac10cd0792108e50  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`089`364.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Чернігівської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`089`364.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.03.25
Период уточнений
до 20.03.25
Период обжалования
до 20.03.25
Прием предложений
до 23.03.25
Аукцион
24.03.25
Квалификация
с24.03.25
Предложения рассмотрены
с26.03.25
Завершен
03.04.25
19.03.2025, 12:13
звільнення від сплати ПДВ
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, розьясніть будь ласка
якщо учасник - платник ПДВ - вказувати суму з ПДВ, і при підписанні договору, якщо визнають переможцями, то будуть звільненні від сплати ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.03.2025, 15:25)
Добрий день, дякуємо за запитання. Якщо учасник платник ПДВ цінова пропозиція подається з її урахуванням, у такому випадку після укладення договору про закупівлю сторони мають право укласти додаткову угоду про застосування податкової пільги та оплату товару здійснити без ПДВ.