Процедура закупки объявлена 07.03.2025 11:06. Дата последних изменений - 14.08.2025 11:17
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
| Идентификатор закупки | UA-2025-03-07-003661-a | |
| ID | 68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-03-05-012176-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
15`400`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 15`400`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
07.03.25
Период уточнений
до 09.05.25
Период обжалования
до 09.05.25
Прием предложений
до 12.05.25
Аукцион
16.05.25
Квалификация
с16.05.25
Предложения рассмотрены
с05.08.25
Завершен
14.08.25
Спецификация закупки
Лот № 1. ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Параметры торгов
| Ожидаемая стоимость | 15`400`000.00 Гривна (без НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 77`000.00 Гривна | |
| Дата начала аукциона по лоту | 16.05.2025 14:42 - 16.05.2025 15:17 |
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Предоставления услуг | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 103375 послуга
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Додаток 3.1 картка розкладка.xlsx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: 5233b2ffb8c94a30970f5a360b1aa9c0
|
![]() |
Критерии оценки
ред_30_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:47
Версия документа от: 30.04.2025 09:47
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерии оценки
Нова_ред_07_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версия документа от: 09.04.2025 11:05
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерии оценки
Нова_ред_04_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версия документа от: 07.04.2025 09:52
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерии оценки
Нова ред. Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версия документа от: 27.03.2025 15:24
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерии оценки
Додаток 2 документи та інформація .docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Ред_07_05_25_Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер онов.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 15:06
Версия документа от: 07.05.2025 15:06
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Ред_07_05_25_Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 08:58
Версия документа от: 07.05.2025 08:58
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Ред_30_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер онов (1).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:23
Версия документа от: 30.04.2025 15:23
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Ред_30_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер онов (1).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:10
Версия документа от: 30.04.2025 15:10
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Ред_30_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:47
Версия документа от: 30.04.2025 09:47
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Нова_ред_07_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версия документа от: 09.04.2025 11:05
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Нова_ред_04_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версия документа от: 07.04.2025 09:52
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Нова ред. Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версия документа от: 27.03.2025 15:24
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Техническое описание предмета закупки
Додаток№3 Технічні якісні кількісні характер.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Критерии оценки
Нова ред. Додаток_5_Документи_переможця.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:25
Версия документа от: 27.03.2025 15:25
ID: 0b4917f0f4b8408eb9aab43ab3753586
|
![]() |
Критерии оценки
Додаток_5_Документи_переможця.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: 0b4917f0f4b8408eb9aab43ab3753586
|
![]() |
Критерии оценки
Додаток_№1_Цінова.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: bc832ee5204048af8b3e0eac44051ca1
|
![]() |
Тендерная документация
ТД кейтерінг Ред (від 07.05.25).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 08:59
Версия документа от: 07.05.2025 08:59
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерная документация
ТД кейтерінг Ред (від 30.04.25).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:48
Версия документа от: 30.04.2025 09:48
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерная документация
Нова ред (від 07.04.25) ТД кейтерінг.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версия документа от: 09.04.2025 11:05
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерная документация
Нова ред (від 04.04.25) ТД кейтерінг.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версия документа от: 07.04.2025 09:52
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерная документация
Нова ред ТД кейтерінг.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версия документа от: 27.03.2025 15:24
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерная документация
ТД кейтеринг 2025.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Проект договора
Нова ред. Додаток № 4 ПРОЕКТ Договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версия документа от: 27.03.2025 15:24
ID: 84dcf335bdb04089ab1f840ecd8a2857
|
![]() |
Проект договора
Додаток № 4 ПРОЕКТ Договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: 84dcf335bdb04089ab1f840ecd8a2857
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 15:07
Версия документа от: 07.05.2025 15:07
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 09:00
Версия документа от: 07.05.2025 09:00
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:24
Версия документа от: 30.04.2025 15:24
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:11
Версия документа от: 30.04.2025 15:11
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:50
Версия документа от: 30.04.2025 09:50
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:07
Версия документа от: 09.04.2025 11:07
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:55
Версия документа от: 07.04.2025 09:55
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:31
Версия документа от: 27.03.2025 15:31
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версия документа от: 07.03.2025 11:06
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Нетипизированный документ
Перелік змін.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:25
Версия документа от: 27.03.2025 15:25
ID: 9594ebd17d1c4d37bd13c617cddd6a09
|
![]() |
Нетипизированный документ
Перелік змін_1.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:53
Версия документа от: 07.04.2025 09:53
ID: 840ceea84ce045e5bf4982e1d9f48c78
|
![]() |
Нетипизированный документ
Перелік змін що вносяться.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:06
Версия документа от: 09.04.2025 11:06
ID: 93b35419e79143d097e180da60047727
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни_що_вносяться_30_04_2025 онов.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:23
Версия документа от: 30.04.2025 15:23
ID: 336a82ad0b494c35a093fef59cb9b906
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни_що_вносяться_30_04_2025 онов.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 15:09
Версия документа от: 30.04.2025 15:09
ID: 336a82ad0b494c35a093fef59cb9b906
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни_що_вносяться_30_04_2025.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:48
Версия документа от: 30.04.2025 09:48
ID: 336a82ad0b494c35a093fef59cb9b906
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни_що_вносяться_07_05_2025.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 08:59
Версия документа от: 07.05.2025 08:59
ID: 5b5889b7e6894e228f5ab05a5b724070
|
![]() |
Нетипизированный документ
Зміни_що_вносяться_07_05_2025 онов.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 15:06
Версия документа от: 07.05.2025 15:06
ID: f75e4bc887124330be0ccb78597ffa82
|
![]() |
Нетипизированный документ
audit_68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930_30914481b2924ee587923f994e4a226e.yaml
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.05.2025 15:17
Версия документа от: 16.05.2025 15:17
ID: 44a6cee64bae44f3a2d254f22bdc30d1
|
Ход аукциона
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Ожидаемое значение: Да
|
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Ожидаемое значение: Да
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Ожидаемое значение: Да
|
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний не менш як до 31.12.2025р.).
На підтвердження належного санітарного стану виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, учасник має надати:
- результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 10-ти змивів. Також відповідно до результату має підтверджуватися, що бактерії групи кишкової палички не виявлені.
- протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
1.2. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують можливість надання послуг згідно цієї процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин (*автомобілів не менше двох) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
*У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Учасники мають підтвердити, що автомобілі, вказані ними в Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, підтримуються у належному санітарному стані, а саме – надати протокол випробувань щодо змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, патогенної та умовно-патогенної мікрофлори, сальмонели проведених у поточному році. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний не менш як до 31.12.2025р.).
На підтвердження належного санітарного стану виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, учасник має надати:
- результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2024 або 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 8-ми змивів. Також відповідно до результату, зокрема, має підтверджуватися, що бактерії групи кишкової палички не виявлені.
Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують можливість надання послуг згідно цієї процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин (*автомобілів не менше двох) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
*У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Учасники мають підтвердити, що автомобілі, вказані ними в Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, підтримуються у належному санітарному стані, а саме – надати протокол випробувань щодо змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, патогенної та умовно-патогенної мікрофлори, сальмонели проведених у поточному році. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, які перебувають в трудових відносинах з учасником, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття/суміщення на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень:
1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, всіх зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
2.2. Необхідно надати наказ про прийняття/суміщення на роботу технолога або трудову книжку. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, які перебувають в трудових відносинах з учасником, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття/суміщення на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень:
1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, всіх зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
2.2. Необхідно надати наказ про прийняття/суміщення на роботу технолога або трудову книжку. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками *аналогічних договорів у довільній формі, а також:
- оригінал договору про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці (не менше одного).
- лист відгук (позитивний) про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці.
*Аналогічним вважається договір щодо послуг з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування. Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками *аналогічних договорів у довільній формі, а також:
- оригінал договору про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці (не менше одного).
- лист відгук (позитивний) про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці.
*Аналогічним вважається договір щодо послуг аналогічними предмету закупівлі. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)". Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 07.03.2025 11:07 | |
| Завершение периода уточнений | 09.05.2025 00:00 | |
| Начало периода приема предложений | 07.03.2025 11:06 | |
| Окончание периода приема предложений | 12.05.2025 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 25680639 |
| Юридический адрес | 01103, Україна, Київська область, Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 16.05.2025 15:17
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
ID: 5b747678b2204febb0784fc5370d2b82
14`000`000.00
Гривна без НДС
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
ID: 05c27d7f9d9948ac92363918edd0e367
15`349`750.00
Гривна без НДС
Квалификация участников
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
14`000`000.00
Гривна без НДС
Дисквалифицировано
18.07.2025 09:27
4
15`349`750.00
Гривна без НДС
Победитель
05.08.2025 15:18
Сообщение о намерении заключить договор
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Код ЕГРПОУ:35252260
15`349`750.00
Гривна без НДС
05.08.2025
15:18
Заключенные договоры
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Номер договора
545
Дата подписания
14.08.2025
Дата начала действия
14.08.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
15`349`750.00 Гривна без НДС
