Процедура закупки объявлена 20.07.2018 11:31. Дата последних изменений - 07.08.2018 13:10
Закупівля рукавичок гумових медичних
Идентификатор закупки | UA-2018-07-20-000420-c | |
ID | 3dbe37e13c1945a6beb14ffe2b286a7f |
Ожидаемая стоимость
27`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Предмет закупівлі: № п/п Назва Од. виміру Кількість 1 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір S пара 2000 2 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір М пара 4500 3 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір L пара 3500 4 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) Розмір 7,5 пара 50 2. Очікувана вартість предмета закупівлі : 27 000,00 гривень. 3 . Мінімальний крок пониження ціни– 1 % 4. Строк поставки товару: Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді). 5. Місце поставки товару: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет №111 6. Умови поставки товарів: Доставка товару, заважувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. 7. Умови розрахунків: Розрахунки проводяться відповідно до пред’явленого Виконавцем (Учасником) рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. Вид розрахунків – безготівковий . 8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 8.1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ можна надавати окремо. 8.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. (За наявності); 8.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 8.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності); 8.7. Свідоцтво про державну реєстрацію товарів; 8.8. Висновок СЕС (за наявності); 8.9.Сертифікат якості на товар; 8.10.Декларація про відповідність. 8.11. Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. 8.12.Термін придатності товарів – не менше 24 місяці від дати виготовлення. 9. Додаткова інформація: 9.1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином. 9.2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника 9.3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Загальні вимоги: 1.Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку . Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), українською, або російською мовами) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, надається Учасником у формі заповнених таблиць наведених нижче. 2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Медико-технічні вимоги 1. Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені - розмір S – 2000 пар - розмір M – 4500 пар - розмір L – 3500 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) 1 Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені 2 Повинні використовуватись для захисту рук медичного персоналу від інфекцій. 3 Повинні бути виготовлені з матеріалу – латекс. 4 Повинні мати валик на манжеті . 5 Повинні бути без пудри. 6 Повинні мати текстуровану поверхню долонь та пальців. 7 Повинні мати довжину, не менше 24,5 см 8 Повинні мати товщину, не менше 0,09 мм. 9 Повинні мати розміри: - малий (S), - середній (М,) - великий (L), 10 Повинні бути не стерильними. 11 Повинні бути одноразового використання. 12 Повинні мати упакування по 50 пар. 2. Рукавички хірургічні стерильні, подвійні - розмір 7,5 – 50 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) Рукавички хірургічні стерильні, подвійні 1 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань. 2 Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. 3 Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору, не повинна викликати алергію, повинна бути без пудри з внутрішньою поверхнею вкритою полімерами, що може одягатись на мокрі руки, текстурована, повинна мати довжину не менше 305 мм, повинна мати довжину в зоні пальців не менше 114мм, повинна мати товщину не менше 0,15 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 4 Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс, повинна бути з пудрою, текстурована, повинна мати довжину не менше 290 см, повинна мати товщину в зоні пальці та долоні не менше 0,22 мм , а в зоні манжети, не менше 0,18 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 5 Повинна мати розмір 7,5. 6 Повинні бути стерильними, апірогенними та нетоксичними 7 Повинні бути для одноразового використання. 8 Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" | |
Ожидаемая стоимость | 27`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 279.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
20.07.18
Период уточнений
до 23.07.18
Прием предложений
до 25.07.18
Квалификация
с25.07.18
Предложения рассмотрены
с27.07.18
Завершен
07.08.18
Спецификация закупки
1) |
Закупівля рукавичок гумових медичних
ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 27.07.2018 - 31.07.2018
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10050 пара
|
Тендерная документация
Проект договора
Істотні умови договору.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версия документа от: 20.07.2018 11:31
ID: cc18c89ff9384662820c696a8eef5b80
|
|
Квалификационные критерии
Кваліфікаційні вимоги.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версия документа от: 20.07.2018 11:31
ID: 4180c87cb4ab4b838090e7e9b32a884b
|
Даты и сроки
Завершение периода уточнений | 23.07.2018 14:00 | |
Начало периода приема предложений | 24.07.2018 07:00 | |
Окончание периода приема предложений | 25.07.2018 10:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | 26.07.2018 11:22 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26188952 |
Юридический адрес | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 25.07.2018 10:03
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП Якунькін С.С.
Код ЕГРПОУ:3034419230
26`940.00
Гривна с НДС
27.07.2018
10:09
Заключенные договоры
Номер договора
102
Дата подписания
31.07.2018
Дата начала действия
нет данных
Дата завершения действия
31.12.2018
Цена договора
26`940.00 Гривна с НДС