Процедура закупки объявлена 03.02.2025 17:07. Дата последних изменений - 06.02.2025 16:41
Кефір 2,5%, фасування 900г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
| Идентификатор закупки | UA-2025-02-03-015490-a | |
| ID | c1acb5a5c8834a388a0623a4b98facb5 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2025-02-03-019203-a |
Ожидаемая стоимость
64`752.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови постачання - дрібними партіями, згідно поданих заявок до 31 грудня 2025 року, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 15 год 00 хв транспортом Постачальника). В зв’язку із безпековою ситуацією у місті на фоні військової агресії рф, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару. У вартість товару входить його доставка. Місце поставки - 56101, Миколаївська обл, м.Баштанка, вул.Миколи Аркаса, 71. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Баштанської міської ради" | |
| Ожидаемая стоимость | 64`752.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
03.02.25
Прием предложений
до 06.02.25
Квалификация
с06.02.25
Предложения рассмотрены
с06.02.25
Завершен
06.02.25
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Кефір 2,5%, фасування 900г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 56101, Україна, Миколаївська область, м.Баштанка, Миколи Аркаса, 71
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Информация по поставке партиями: Умови постачання - дрібними партіями, згідно поданих заявок до 31 грудня 2025 року, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 15 год 00 хв транспортом Постачальника). В зв’язку із безпековою ситуацією у місті на фоні військової агресії рф, для уникнення випадків псування продукції, постачання продукції може здійснюватися дрібними партіями в день використання товару. У вартість товару входить його доставка.
Місце поставки - 56101, Миколаївська обл, м.Баштанка, вул.Миколи Аркаса, 71. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1200 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Договір Кефір.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2025 17:06
Версия документа от: 03.02.2025 17:06
ID: 7c0cb2c41327473d9a1d450a90f6ccbd
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.02.2025 17:06
Версия документа от: 03.02.2025 17:06
ID: 026164c40870485cb0ce3920e0a34fb3
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Безлактозний Ожидаемое значение: нет
Характеристики не суперечать ДСТУ 4417: так
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 900 - 900 грам
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 03.02.2025 17:07 | |
| Начало периода приема предложений | 03.02.2025 17:07 | |
| Окончание периода приема предложений | 06.02.2025 00:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Баштанської міської ради" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 36930607 |
| Юридический адрес | 56101, Україна, Миколаївська область, м. Баштанка, вул. Полтавська, 13 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 06.02.2025 00:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
64`740.00
Гривна с НДС
Кефір з масовою часткою жиру 2,5% 900г, ТМ "Milkin"
53.95 Гривна с НДС
Победитель
06.02.2025 09:08
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФОП "ОЛЕФІР ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Код ЕГРПОУ:3350014285
64`740.00
Гривна с НДС
06.02.2025
09:08
Заключенные договоры
Номер договора
1
Дата подписания
06.02.2025
Дата начала действия
06.02.2025
Дата завершения действия
31.12.2025
Цена договора
64`740.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
64`740.00 Гривна
