Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 11.02.2025 12:42. Дата последнего редактирования мониторинга 10.04.2025 17:53

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-02-11-000065  
ID 7e70edcc571b4da9a0bbd6f84274e05a  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
11.02.25
Решено

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РС-ГРУП» та ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на оприлюднення в електронній системі закупівель Договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі та інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 06.03.2025 18:42  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського управління капітального будівництва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 08.01.2025 протокол № 1 (зі змінами від 10.01.2025 протокол № 10, від 14.01.2025 протокол № 11 та від 17.01.2025 протокол № 12), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.01.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РС-ГРУП» (далі – ТОВ «РС-ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДТОРГІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ»), протоколи уповноваженої особи від 24.01.2025 № 18 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РС-ГРУП», від 28.01.2025 № 19 щодо визначення переможцем ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 25.01.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.01.2025, договір від 05.02.2025 № 02/2025 (далі - Договір) на загальну суму 18 986 388,00 грн з ПДВ, додаткову угоду № 1 від 06.02.2025, пояснення Замовника, надані 20.02.2025 та 03.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, укладений Договір та додатки до нього (№2 та №3) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише у форматі PDF, а додаток № 1 (Договірна ціна), що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, Замовник додатково оприлюднив у машинозчитувальному форматі XLS. На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення, а саме: «Договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднено в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .pdf. Договірна ціна (додаток № 1 до договору), яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, додатково оприлюднена в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі .xls», що не спростовує виявлене порушення. Отже, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього (крім додатку, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) не у машинозчитувальному форматі. Також, згідно з абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Проте, Замовником в електронній системі закупівель 05 лютого 2025 року опубліковано до Договору додаток №1 (Договірна ціна), з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, який не містять інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Таким чином, на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору (що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) без зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.03.2025 18:42  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи: 1. В електронній системі закупівель оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі, відповідно до чинних норм законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Згідно з нормами чинного законодавства, враховуючи вимоги до складу договірної ціни, які зобов’язують учасника закупівлі вказувати ціни на матеріальні ресурси, у складі додатку № 1 до договору «Договірна ціна», оприлюдненого в електронній системі закупівель, міститься підсумкова відомість ресурсів, у якій вказана інформація про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 3. Видано наказ про недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників підприємства, якими допущені порушення (копія наказу додається).  
Дата редактирования  
Дата создания 13.03.2025 14:38  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Шляхом оприлюднення договору та додатків до нього, а також інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у машинозчитному форматі  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 10.04.2025 17:53  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 49 UA-2025-01-08-008531-a 08.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 10.02.2025 00:00  
Дата публикации 11.02.2025 15:48  
Дата создания 11.02.2025 15:48  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 67) 326-09-47
o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 11.02.2025 15:48 - 05.03.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.03.2025 18:42 - 21.03.2025 00:00