Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 11.02.2025 11:30. Дата последнего редактирования мониторинга 26.03.2025 18:06

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2025-02-11-000030  
ID c5b9691f1fca4fe89970291c8bc4bcc9  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
11.02.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «Технопроф», установлено порушення вимог пункту 4 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ФОП Остапенко А.С., ТОВ «Вавілон. Груп», ТОВ «ХАБИКС», ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 06.03.2025 18:38  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки 1. Відповідно до вимог статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 11 Оголошення визначено відповідну інформацію щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що у складі пропозиції учасника ТОВ «Комерс Еліт Солюшнс Груп» (лот 2, 3) не надано жодних підтверджуючих документів, які б засвідчували відповідність пропозиції вимогам, визначених у пункті 11 Оголошення. Держаудитслужба 18.02.2025 звернулась через електронну систему закупівель про надання пояснень з вищевикладеного. На зазначений запит Замовником 21.02.2025 надано пояснення, що «Замовником визначено єдину характеристику товару згідно п.11 - DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01). Код СР.EN.00000415.01 є єдиною характеристикою згідно якого учасники подають тендерні пропозиції. Згідно п.11 Оголошення вказана модель DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01) в якому описано його характеристики. Замовником відповідно до п.12 Оголошення не встановлено вимог щодо подання документів до технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п.12.11 Оголошення учасник подає цінову пропозицію у довільній формі, на фірмовому бланку учасника із зазначенням повного найменування товару, що пропонує учасник, назва виробника, країна походження і знаходження виробника, обсягом та ціною (запропонованою у первинній ціновій пропозиції і може бути зменшена у процесі аукціону) реквізити учасника необхідні для укладення договору. Згідно вищевказаного отримані документи (цінові пропозиції Лот№2 і Лот№3)». Зазначене свідчить про наявність ризику постачання товару, що не відповідає критеріям визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що може призвести до поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні. 2. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов Договору №11с, укладеного з ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп (Лот 3) на закупівлю квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) в кількості 50 шт., договір діє до 31 травня 2025 року, але у всякому випадку - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, що випливають з умов договору. Підпунктом 2.2.2 пункту 2.2 Договору 23.01.2025 №11с визначена гранична дата поставки товару – 31.01.2025 року. З метою отримання інформації про стан виконання зобов’язань за Договорами (лот 1, 2, 3, 4) в ході моніторингу 18.01.2025 оприлюднено запит на який Замовник в електронній системі закупівель зазначив «що Дана інформація зазначена в видаткових накладних: №8 від 24.01.25, №31 від 26.01.25, №46 від 06.02.25 та №51 від 06.02.25. Скан копії документів додаються» Відповідно до наданої скан-копії видаткової накладної від 06.02.2025 № 51 встановлено, що фактичну поставку товару за Договором №11с здійснено 06.02.2025 не в повному обсязі, 28 шт, чим недотримано терміни поставки відповідно до підпункту 2.2.2 Договору №11с. З метою з’ясування об’єктивних причин недотримання строків поставки товару 25.02.2025 Держауджитслужба надано письмовий запит, на який Замовник надав відповідь 26.02.2025 «Постачальником станом на 26.02.2025 року не виконанні зобов’язання у частині постачання товару у кількості 22 одиниці. Додаткових угод станом на 26.02.2025 року за договором №11с від 23.01.2025 року не укладено. Звернень від Постачальника відповідно до пункту 4.4 до Замовника не надходило. Після виконання умов Договору (або у разі розірвання) Замовником будуть виставлені претензії до Постачальника відповідно до розділу 4 Договору». Враховуючи пояснення Замовника, існує ризик несвоєчасного забезпечення виконання усіх умов укладеного Договору №11с, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні. 3. Відповідно до пункта 4 частини 13 статті 14 Закону, Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. В ході моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «Технопроф» який визначений переможцем закупівлі UA-2025-01-04-001007-a за лотом 1, неодноразово відмовлявся від підписання договору, зокрема за лотами 2 та 3 даної закупівлі через неможливість поставки товарів у визначені терміни у зв’язку із Китайським Новим Роком. Крім того згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, з аналогічної підстави ТОВ «Технопроф» відмовився від укладання договорів, по закупівлям UA-2024-06-27-001588-a та UA-2025-01-04-001010-a. У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, 21.02.2025 Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель про надання пояснень, чому Замовник не застосував вимогу пункту 4 частини 13 статті 14 Закону. На зазначений запит Замовником 26.02.2025 надано пояснення, що «Замовник не застосував вимоги пункту 4 частини 13 статті 14 Закону Про публічні закупівлі тому що учасники відмовились від підписання договору за закупівлями UA-2025-01-04-001007-a та UA-2025-01-04-001010-a після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так відповідно до вимог закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник відмовився від підписання договору до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Слід зазначити, що зазначене пояснення не відповідає дійсності, позаяк ТОВ «Технопроф» відмовляється від укладання договорів після визнання його переможцем закупівлі та направлення повідомлення про намір укласти договір та не спростовує факт порушення. Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, враховуючи оприлюднені неодноразові відмови від укладання договорів зазначеними учасниками, існує ризик несвоєчасного забезпечення виконання умов договорів, зокрема фактичного виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні. Отже, Замовник не дотримався вимог пункту 4 частини 13 статті 14 Закону, що може призвести до порушення принципів відкритості, добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників до закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.03.2025 18:38  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание 21.03.2025 висновок оскаржено до Київського окружного адміністративного суду  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 26.03.2025 18:00  
Дата создания 26.03.2025 18:00  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовником прийнято позицію ДАСУ та вжито заходів щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4 частини 13 статті 14 Закону  
Дата редактирования  
Дата создания 12.03.2025 20:58  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-01-04-001007-a 04.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ  
Дата решения о начале мониторинга 10.02.2025 00:00  
Дата публикации 11.02.2025 12:54  
Дата создания 11.02.2025 12:54  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
i.a.levytska@dasu.gov.ua 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
o.o.mishchenko@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 11.02.2025 12:54 - 05.03.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.03.2025 18:38 - 21.03.2025 00:00