Процедура закупки объявлена 03.01.2025 10:17. Дата последних изменений - 10.02.2025 15:28
послуги доступу до мережі Інтернет -
| Идентификатор закупки | UA-2025-01-03-001169-a | |
| ID | 87c21c9a29cc48eaaa7c0e500ef6ab85 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
233`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які визначені у відповідному додатку до тендерної документації, розраховані для виконання оперативно-службових завдань Замовника. 2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель, тощо), а також з урахуванням положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. 3. Кошторисом передбачені видатки на закупівлю.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Служба зовнішньої розвідки України | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 233`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 6`990.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
03.01.25
Период уточнений
до 11.01.25
Период обжалования
до 11.01.25
Прием предложений
до 14.01.25
Аукцион
14.01.25
Квалификация
с14.01.25
Предложения рассмотрены
с17.01.25
Завершен
10.02.25
03.01.2025, 10:55
Витяг з ЄДР
Общий вопрос о закупке
Згідно Додатку 1 до документації учасник повинен надати:
Витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Повідомляємо, що на разі даний реєстр не працює, оскільки дані реєстри зазнали кібератаку, коли відновлять роботу не відомо.
Чи можна надати Витяг з ЄДР який був отриманий в листопаді 2024 року? Якщо так то прохання внеснти відповідні зміни.
Витяг* (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Повідомляємо, що на разі даний реєстр не працює, оскільки дані реєстри зазнали кібератаку, коли відновлять роботу не відомо.
Чи можна надати Витяг з ЄДР який був отриманий в листопаді 2024 року? Якщо так то прохання внеснти відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.01.2025, 10:20)
Доброго дня, ви вправі надати пояснення щодо неможливості надання документу визначеного додатком 1 ТД, з посиланням на відповідні ресурси. Витяг з ЄДР оформлений/виданий листопадом 2024 року нажаль вже не актуальний
03.01.2025, 11:00
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Общий вопрос о закупке
Згідно тендерної документації є вимога про Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді Банківська гарантія (у вигляді відповідного документа на паперовому носії з терміном дії до 31.12.2025)
Чи можна буде надати забезпечення виконання договору у вигляді Банківської гарантії яка буде отримана у форматі електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту? Якщо так, то прохання внести відповідні зміни.
Чи можна буде надати забезпечення виконання договору у вигляді Банківської гарантії яка буде отримана у форматі електронного документа скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранту? Якщо так, то прохання внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.01.2025, 10:21)
Доброго дня, нажаль тільки в паперовому форматі.
09.01.2025, 16:51
строк надання послуг
Общий вопрос о закупке
Відповідно розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації (технічні вимоги), послуга надається з 01.01.2025 до 31.12.2025 року включно.
Таким чином тендерна документація містить явну невідповідність щодо строку надання послуг, оскільки аукціон за даною закупівлею призначено лише на 13 січня 2025 року, що унеможливлює надання послуг з 01.01.2025 року
Прохання внести зміни до тендерної документації, або надати пояснення як за таких умов послуги можуть надаватись з 01 січня 2025 року.
Таким чином тендерна документація містить явну невідповідність щодо строку надання послуг, оскільки аукціон за даною закупівлею призначено лише на 13 січня 2025 року, що унеможливлює надання послуг з 01.01.2025 року
Прохання внести зміни до тендерної документації, або надати пояснення як за таких умов послуги можуть надаватись з 01 січня 2025 року.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован09.01.2025, 17:10)
Доброго дня, за результатами опрацювання буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.