Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.12.2024 09:53. Дата последних изменений - 30.12.2024 16:38

Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г -

Идентификатор закупки UA-2024-12-21-000334-a  
ID 42b97fa443dd4e62860486c1ef444cf6  
Ожидаемая стоимость
553`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Перехід права власності на Товар переходить від Учасника-переможця до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін товарно-транспортних накладних, які засвідчують момент передачі Товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника-переможця, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Учасника-переможця. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Учасником-переможцем за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 553`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
21.12.24
Прием предложений
до 25.12.24
Квалификация
с25.12.24
Предложения рассмотрены
с25.12.24
Завершен
30.12.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует