Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.12.2024 15:54. Дата последних изменений - 10.01.2025 00:00

Матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом -

Идентификатор закупки UA-2024-12-03-015919-a  
ID a2e77113311049158a01e0dfaf86220d  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`869`100.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`869`100.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.12.24
Период уточнений
до 28.12.24
Период обжалования
до 28.12.24
Прием предложений
до 31.12.24
Торги отменены
10.01.25
03.12.2024, 17:19
фасування розчинника
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Шановний замовнику, внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації щодо фасування розчинника. Оскільки, у багатьох виробників фасування 1л немає. Надайте можливість більшій кількості учасників взяти участь у закупівлі, які мають змогу запропонувати розчинник в тарі 0,4; 0,7; 4 л.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.12.2024, 08:18)
Шановний Учаснику! Наразі на ринку в Україні існує багато пропозицій виробників з 1л фасуванням розчинника . Крім того, якщо уважно подивитися дод.2 до проєкту договору, то можна зрозуміти позицію Замовника, оскільки деяким закладам освіти потрібно лише 1л даного товару. До того ж з фасуванням 0,4;0,7;4л неможливо розподілити товар відповідно потреб закладів. Тому Замовник не бачить підстав для внесення змін до ТД.
04.12.2024, 10:01
Стосовно медичних критеріїв/показників безпеки
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Додаток №3 до тендерної документації визначені медичні критерії/показники безпеки:
Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів
Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів
Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів

На підставі пункту 54 Особливостей просимо надати наступні роз’яснення:
З метою звернення до відповідних органів просимо:
1. Вказати назву нормативно-технічного чи іншого документу на підставі якого Замовником встановлено визначення вказаних показників в балах, а не в кілограмах, секундах тощо.
2. Вказати назву нормативно-технічного чи іншого документу яким встановлена методологія дослідження лакофарбових матеріалів на відповідність медичним критеріям, які містяться в Додатку №3.
3. Вказати назву нормативно-технічного чи іншого документу, яким встановлені медичні критерії для фарби, наведені Додатку №3.
4. Надати роз’яснення, що означає значення 0 балів для медичних критеріїв, адже лакофарбова продукція це продукт хімічної промисловості. Учасники мають розуміти які очікування у Замовника в результаті потрапляння на шкіру предмету закупівлі, зокрема розчинника, для якого також встановлені аналогічні медичні критерії.

Всім відомо, що розчинник – це досить небезпечна токсична речовина. Отруєння органічними розчинниками може бути дуже сильним, а в деяких випадках це призводить до тривалої непрацездатності і навіть до смерті.

То, що Замовник оцінює як «0 балів»? Хімічний опік, тривалу непрацездатність чи смерть?

Відповідь просимо надати по кожному пункту ОКРЕМО. Також просимо не займатись переписуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей про права Замовника встановлювати вимоги до технічних характеристик продукцію.

Просимо надати чітку відповідь звідки саме Замовник взяв ці технічні характеристик, адже якщо вони обґрунтовані, а не видумані самим Замовником чи кимось іншим, то Замовнику не складе труднощів надати обґрунтовану відповідь.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.12.2024, 14:48)
Повідомляємо, що у відповідях на запити 232/2016, 425/2017 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначено, що “замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства”. Окрім того у п.20 Рекомендацій АМКУ “Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції” від 09.04.2020 № 17-рк зазначено, що «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.» Таким чином, Замовник під час встановлення технічних вимог керується наявними в нього чи у відкритому доступі документами. Враховуючи те, що згідно нормативних актів які встановлюють обов’язок замовника в своїй діяльності дотримуватись норм санітарно-епідеміологічного законодавства в частині безпечності товарів, які використовуються в закладах освіти, відповідність фарби медичним критеріям безпеки та вимогам санітарного законодавства повинна бути регламентована нормативною документацією виробника, що забезпечує її безпечність для використання у закладах освіти. Разом з тим повідомляємо, що ваші питання в рамках даної закупівлі були оскаржені до АМКУ і відповідно до рішення від 30.08.2024 № 14599-р/пк-пз, встановлені замовником медичні критерії безпеки/показники не було визнано дискримінаційними умовами.
05.12.2024, 14:55
Стосовно медичних критеріїв/показників безпеки
Общий вопрос о закупке
Добрий день, шановний Замовнику!
Вами зазначено, що в рамках ДАНОЇ процедури медичні критерії були оскаржені до АМКУ.
Проте звертаємо вашу увагу, що в межах ДАНОЇ процедури скарг до АМКУ ще не подавалось.
Окрім того, Вами зазначено відповідно до рішення від 30.08.2024 № 14599-р/пк-пз, встановлені замовником медичні критерії безпеки/показники не було визнано дискримінаційними умовами.
Проте це також не відповідає дійності, рекомендуємо уважніше ознайомитись з рішенням органу оскарження, адже в цій частині скарга була залишена без розгляду.
Отже, вимагаємо виключити з тендерної документації медичні критерії безпеки/показники, які не передбачені жодним нормативно-правовим документом, наявність яких ви жодним чином не можете обґрунтовати і які Вами включені задля забезпечення перемоги певного Учасника.
В інакшому випадку вимоги тендерної документації будуть оскаржені до АМКУ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.12.2024, 16:46)
Доброго дня! Згодні, що посилатись на рішення від 30.08.2024 № 14599-р/пк-пз було некоректно в даній ситуації. Разом з тим повідомляємо, що у відповідях на запити 232/2016, 425/2017 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначено, що “замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства”. Окрім того у п.20 Рекомендацій АМКУ “Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції” від 09.04.2020 № 17-рк зазначено, що «вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.» Таким чином Замовник під час встановлення технічних вимог керується наявними в нього чи у відкритому доступі документами. Враховуючи те, що згідно нормативних актів які встановлюють обов‘язок замовника в своїй діяльності дотримуватись норм санітарно-епідеміологічного законодавства в частині безпечності товарів які використовуються в закладах освіти, відповідність фарби медичним критеріям безпеки та вимогам санітарного законодавства повинна бути регламентована нормативною документацією виробника, що забезпечує її безпечність для використання у закладах освіти.
06.12.2024, 12:18
фасування розчинника
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Шановний замовнику, ви зазначили, що відмовляєтесь внести зміни щодо фасування розчинника оскільки неможливо буде розподілити товар відповідно потреб закладів.
Проте якщо Замовник передбачить можливість подачі у альтернативному фасування 0,5 л, то розподіл цілком можливий оскільки 1 л дорівнює рівно 2 штуки по 0,5 л.
Вроховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації щодо фасування розчинника:
1. Визначити одиниці вимірювання та кількість в літрах: 835 літрів.
2. Фасування 0,5 л. або 1 л.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.12.2024, 16:41)
Доброго дня,шановний учаснику!  Наразі на ринку в Україні існує багато пропозицій виробників з 1л фасуванням розчинника .
Замовник не бачить підстав вносити зміни до тендерної документації кожного разу під кожного учасника, в якого фасування 04,05,07,4л або інші варіанти. Крім того у зв"язку зі зміною загальної кількості одиниць потрібно перераховувати кількість по кожному закладу. Замовник не може встановлювати одиницю вимірювання - ЛІТР!!! тільки по розчинникам, оскільки одиниця виміру по всіх позиціях товару-ШТУКА!!!
25.12.2024, 17:27
Оплата за товар
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Просимо Замовника надати наступні роз'яснення.
Дана процедура оголошена у 2024 році, ймовірно відповідно до бюджетних асигнувань розрахованих на 2024 рік, який закінчується через декілька днів, відповідно всі невикористані кошти мають повернутися до бюджету України.
Проте Замовником були внесені зміні відповідно до яких аукціон відбудеться 01.01.2025 року, а строк поставки товарів - 30 днів від дати підписання договору, тобто поставка та оплата товару в будь-якому випадку відбудеться у 2025 році.
Просимо надти роз'яснення за рахунок бюджетних асигнувань якого року буде здійснюватись оплата за товар, який буде придбаний за цією закупівлею та чи не буде потім проблем при реєстрації замовником фінансових зобов'язань у казначестві.
Враховуючи суттєву суму закупівлі учасники мають бути впевнені у гарантованості отримання оплати за товар.
Дякую
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.12.2024, 16:42)
Доброго дня!
Ви абсолютно праві.
Але, Замовнику необхідно було внести зміни до ТД відповідно до рішення АМКУ та виконати це рішення. Технічно було можливо це зробити лише зазначавши відповідні терміни.
Дякуємо за обізнаність та прискіпливу увагу до даної закупівлі.