Процедура закупки объявлена 03.12.2024 14:26. Дата последних изменений - 11.12.2024 13:54
Йогурт питний 1%, фруктово-ягідний наповнювач; Кефір 2,5%, фасування 900г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417; Ряжанка 4%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565; Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418
| Идентификатор закупки | UA-2024-12-03-011502-a | |
| ID | 145e1750f4de4027af87833ff82f9e66 | |
| Идентификатор плана | UA-P-2024-12-03-011710-a |
Ожидаемая стоимость
250`540.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови постачання товару та оплати 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. 5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради | |
| Ожидаемая стоимость | 250`540.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
03.12.24
Прием предложений
до 06.12.24
Квалификация
с06.12.24
Предложения рассмотрены
с06.12.24
Завершен
11.12.24
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 60 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Йогурт питний 1%, фруктово-ягідний наповнювач
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Умови постачання товару та оплати
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту.
5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
|
| 2) |
Кефір 2,5%, фасування 900г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Умови постачання товару та оплати
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту.
5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
|
| 3) |
Ряжанка 4%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4565
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Умови постачання товару та оплати
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту.
5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1100 кілограм
|
| 4) |
Сметана 21%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Умови постачання товару та оплати
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2-3 рази на тиждень з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту.
5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 300 кілограм
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проект договору ЗПП мол прод.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.12.2024 14:14
Версия документа от: 03.12.2024 14:14
ID: 9cd1d5a0de144fbda363af5485241f44
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.12.2024 14:26
Версия документа от: 03.12.2024 14:26
ID: 33eb68a7d07d40f4974148aa311a51be
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 1 відсоток
Наповнювач: фруктовий, ягідний
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 2.5 відсоток
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто Ожидаемое значение: 900 грам
Відповідність ДСТУ 4417 Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 відсоток
Упаковка: плівка поліетиленова
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 грам
Відповідність ДСТУ 4565 Ожидаемое значение: Да
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 21 - 21 відсоток
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 грам
Відповідність ДСТУ 4418 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 03.12.2024 14:26 | |
| Начало периода приема предложений | 03.12.2024 14:26 | |
| Окончание периода приема предложений | 06.12.2024 07:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03188458 |
| Юридический адрес | 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 06.12.2024 07:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО О. С.
ID: fd66fe182bc64fd3897c4928e4850677
250`500.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
250`500.00
Гривна с НДС
Йогурт питний МОЛОЧАР персик, 1%, 400 г
0.00 без НДС
Кефір ГАЛИЧАНСЬКИЙ 2,5%, 900г, плівка поліетиленова
0.00 без НДС
Ряжанка ГАЛИЧАНСЬКА 4%, 400 г
0.00 без НДС
Сметана УКРАЇНСЬКА 21%, 400г, плівка поліетиленова
0.00 без НДС
Победитель
06.12.2024 09:50
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТИНЕНКО О. С.
Код ЕГРПОУ:2746700274
250`500.00
Гривна с НДС
06.12.2024
09:50
Заключенные договоры
Номер договора
227
Дата подписания
11.12.2024
Дата начала действия
11.12.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
250`500.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
208`750.00 Гривна
