Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.12.2024 23:47. Дата последних изменений - 20.12.2024 10:40

Картоплечистка електрична

Идентификатор закупки UA-2024-12-02-018665-a  
ID 64420387b441463b92d7b3b8cea6f3ea  
Ожидаемая стоимость
72`240.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля шляхом оголошення запиту пропозицій постачальників застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року. Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А1048  
Ожидаемая стоимость 72`240.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
02.12.24
Прием предложений
до 05.12.24
Квалификация
с05.12.24
Предложения рассмотрены
с06.12.24
Завершен
20.12.24

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 10 Банковские дни  

Условия поставки

Событие Подписания договра  
Описание Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року.  
Тип оплаты ?:tender milestones item code standard  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 14 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Картоплечистки електричні
ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля шляхом оголошення запиту пропозицій постачальників застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року. Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору А1048 Картоплечистка електрична Prozorro Market.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 23:46
Версия документа от: 02.12.2024 23:46
ID: 8d3f63d69840438e88b2569fb66766e6
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 23:47
Версия документа от: 02.12.2024 23:47
ID: a4984cda4d074a309f4d7aa7fb6e0af4

?:tender item config

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Картоплечистки електричні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Матеріал: нержавіюча сталь
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Призначення: для чищення картоплі, моркви
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Продуктивність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 550
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Максимальне разове завантаження ?:tender criteria requirement min_maxValue: 24 - 40
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Потужність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1500
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024
Бренд: bogazici, fimar
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.12.2024

Даты и сроки

Дата публикации 02.12.2024 23:47  
Начало периода приема предложений 02.12.2024 23:47  
Окончание периода приема предложений 05.12.2024 12:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина А1048  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 07703437  
Юридический адрес Україна  

Реестр предложений

Дата и время раскрытия 05.12.2024 12:00
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
1
ТОВ "Епіцентр К"
ID: f212552ed941444b9a52d6820b1d2d89
71`769.96
Гривна с НДС
2
72`240.00
Гривна с НДС

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
71`769.96
Гривна с НДС

Картоплечистка BPS-25 BOGAZICI

0.00 без НДС
Победитель
06.12.2024 21:07
2
72`240.00
Гривна с НДС

Картоплечистка BPS-25 BOGAZICI

0.00 без НДС
Не рассматривался

Сообщение о намерении заключить договор

Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "Епіцентр К"
Код ЕГРПОУ:32490244
71`769.96
Гривна с НДС
06.12.2024
21:07

Заключенные договоры

Номер договора
85
Дата подписания
14.12.2024
Дата начала действия
14.12.2024
Дата завершения действия
20.12.2024
Цена договора
71`769.96 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
59`808.30 Гривна