Процедура закупки объявлена 02.12.2024 23:47. Дата последних изменений - 20.12.2024 10:40
Картоплечистка електрична
| Идентификатор закупки | UA-2024-12-02-018665-a | |
| ID | 64420387b441463b92d7b3b8cea6f3ea |
Ожидаемая стоимость
72`240.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля шляхом оголошення запиту пропозицій постачальників застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року. Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А1048 | |
| Ожидаемая стоимость | 72`240.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
| Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
02.12.24
Прием предложений
до 05.12.24
Квалификация
с05.12.24
Предложения рассмотрены
с06.12.24
Завершен
20.12.24
Условия оплаты согласно договора
| Событие | Поставка товара | |
| Описание | Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. | |
| Тип оплаты | Постоплата | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 10 Банковские дни |
Условия поставки
| Событие | Подписания договра | |
| Описание | Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року. | |
| Тип оплаты | ?:tender milestones item code standard | |
| Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
| Период | 14 Календарные дни |
Спецификация закупки
| 1) |
Картоплечистки електричні
ДК 021:2015: 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля шляхом оголошення запиту пропозицій постачальників застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Умови поставки: поставка товару здійснюється у повному обсязі згідно вимог оголошення, проєкту договору та відповідно до додатків. Доставка товару здійснюється силами і засобами та за рахунок Постачальника. Місце доставки: Україна, Чернігівська обл., Десна, 17024. Кінцевий строк (термін) поставки товару: до 19.12.2024 року.
Умови оплати: 100 % Післяплата. Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів після надання належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме, видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 15 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
Тендерная документация
![]() |
Проект договора
Проєкт договору А1048 Картоплечистка електрична Prozorro Market.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 23:46
Версия документа от: 02.12.2024 23:46
ID: 8d3f63d69840438e88b2569fb66766e6
|
![]() |
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.12.2024 23:47
Версия документа от: 02.12.2024 23:47
ID: a4984cda4d074a309f4d7aa7fb6e0af4
|
?:tender item config
▼Oписание критериев
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120
Матеріал: нержавіюча сталь
Призначення: для чищення картоплі, моркви
Продуктивність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 550
Максимальне разове завантаження ?:tender criteria requirement min_maxValue: 24 - 40
Потужність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1500
Бренд: bogazici, fimar
|
Даты и сроки
| Дата публикации | 02.12.2024 23:47 | |
| Начало периода приема предложений | 02.12.2024 23:47 | |
| Окончание периода приема предложений | 05.12.2024 12:00 | |
| Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Військова частина А1048 |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 07703437 |
| Юридический адрес | Україна |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 05.12.2024 12:00
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
ID: 9eb11bce81504fe7997e53f323dabca7
72`240.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
71`769.96
Гривна с НДС
Картоплечистка BPS-25 BOGAZICI
0.00 без НДС
Победитель
06.12.2024 21:07
2
72`240.00
Гривна с НДС
Картоплечистка BPS-25 BOGAZICI
0.00 без НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ТОВ "Епіцентр К"
Код ЕГРПОУ:32490244
71`769.96
Гривна с НДС
06.12.2024
21:07
Заключенные договоры
Номер договора
85
Дата подписания
14.12.2024
Дата начала действия
14.12.2024
Дата завершения действия
20.12.2024
Цена договора
71`769.96 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
59`808.30 Гривна
