Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.11.2024 14:34. Дата последних изменений - 20.12.2024 21:15

Вугілля/Вугільні брикети -

Идентификатор закупки UA-2024-11-21-010916-a  
ID f9d07c8f86cb405a9d00b38f7435e088  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`310`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`310`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.11.24
Период уточнений
до 27.11.24
Прием предложений
до 02.12.24
Аукцион
02.12.24
Квалификация
с02.12.24
Предложения рассмотрены
с20.12.24
22.11.2024, 16:07
Уточнення конкурсної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,
1. зробіть уточнення що саме закуповується?
На майданчику зазначено - Вугілля/Вугільні брикети.
у КОНКУРСНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Проєкті договору - Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)).
2. п.4 Розділ 1. КД , щодо оплати зазначено - Строк поставки до 120 календарних днів з дня здійснення Замовником попередньої оплати, визначеної в п. 2.2 проекту Договору.
Але п. 2.2. Договору містить інші умови - ...... оплачувати товар після відвантаження кожної партії товару.
На які умови розрахунків потрібно розраховувати?
3. У п.3.2.проєкту Договору вказано - Термін поставки товару – до 120 (сто двадцяти) робочих днів з дня здійснення передоплати згідно п.2.3.1.
Але п.2.3.1. проєкт не містить .
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2024, 08:51)
Закуповуємо вугілля/вугільні брикети відповідно до технічних характеристик додатку №3. 100 % оплата буде здійснюватися після кожного відвантаження партії товару згідно поданої заявки замовника. Термін виконання всього обсягу замовлення складає до 120 днів. Весь обсяг товару буде ділиться на партії відповідно до потреби замовника.
22.11.2024, 18:23
сервісна служба? вугілля?
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику! Додаток 1 пункт 2 містить умови наявності сервісу:
2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі устаткування, матеріально-технічної бази та технологій надаються:
1) Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (за наявності) про наявність, на території України сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації обладнання.

Скажіть , що саме ви мали на увазі і як це повязано із закупівлею вугілля?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2024, 08:55)
Добрий день, мали на увазі наявність своєї або арендованої техніки та транспорту для завантаження/вивантаження та доставки товару.
22.11.2024, 18:45
проект договору , предмет закупівлі в ТД і в оголошенні не співпадає
Общий вопрос о закупке

проект Договору містить у предметі договору та специфікації до договору в описі вартості та ціни визначений Код предмета закупівлі за цим Договором за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (код ДК 021:2015 – 09111100-1 Вугілля (Вугілля кам’яне марки Д (13-100) або еквівалент)). в назві товару в таблиці специфікації та предметом закупівлі в оголошені Вугілля/вугільні брикети. Це протиріччя та невідповідність предмета в оголошенні на сайті закупівлі та в ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2024, 08:59)
по коду ДК вибрано тверде паливо - вугілля, в предметі закупівлі вказано вугілля або еквівалент вугільні брикети, які і є твердим паливом. В додатку №3 вказані параметри, які ми хочемо закуповувати.
22.11.2024, 18:52
праівники з отриманням вищої освіти інженерно-технічного напрямку? як це повязано із виконанням договору поставки вугільної продукції?
Общий вопрос о закупке
В додатку 2 до ТД Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
міститься вимога надати тільки 1) Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х (двох) аналогічних раніше укладених договорів за останні 3 роки. 2) Скановані копії документів до договору, зазначеним у довідці та підтвердити Наявність фінансової спроможності.

Але ж Форми довідок для підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям міститься звідки то довідка форми 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: із зазначенням
Дата та номер документу, що підтверджує отримання вищої освіти інженерно-технічного напрямку.
Це якось гарантує виконання договору постачання твердого палива, чи це ж все ж таки дискримінація яка допускає на участь у закупівлі тільки підприємства із наявністю персонала із кваліфікацією інженера.

Прохання внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2024, 10:56)
Для того щоб товар відповідав всіх технічним вимогам, потрібно наявність відповідних працівників які мають досвід та знання специфіки роботи з даних видом продукції. Відповідні працівники мають нести відповідальнисть за якість продукцію, яка підтверджуватися сертифікатом/паспортом якості.
22.11.2024, 18:58
технічні вимоги до вугілля Д 13-100 не відповідають ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472-2015
Общий вопрос о закупке
Зазначені вами Вугілля
- вихід летючих речовин більш 40-48%; (за ДСТУ 35-50%)
- вміст сірки до 0,5%; (хоча за ДСТУ 3% та 4%)
- зольність 6-10%; (хоча за ДСТУ не більше 14%)
- фракція вугілля 13-100.

Чому ви не вказуєте характеристики які відповідають вимогам ДСТУ а протизаконно їх завищуєте? и плануєте ви закупити вугілля насправді?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.11.2024, 10:41)
Плануємо закуповувати вугілля/вугільні бритеки, допускається відхилення від заданих параметрів, але не більше норм ДСТУ.