Процедура закупки объявлена 14.11.2024 18:18. Дата последних изменений - 24.12.2024 20:52
ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Підігрівачі інфузійних розчинів) -
| Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-017112-a | |
| ID | 7533a7275f9748259e8a9cc54a3ad47f |
Общая ожидаемая стоимость закупки
142`056`074.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється в рамках виконання бюджетної програми 2301420 “Медичні заходи за рахунок коштів, отриманих на рахунок у Національному банку України для задоволення потреб охорони здоров’я” (UNITED24)
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 142`056`074.00 Гривна (без НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
14.11.24
Период уточнений
до 19.11.24
Период обжалования
до 19.11.24
Прием предложений
до 22.11.24
Аукцион
26.11.24
Квалификация
с26.11.24
Предложения рассмотрены
с29.11.24
Завершен
24.12.24
14.11.2024, 18:41
App 2, Sec 6.2
Общий вопрос о закупке
"6.2. Копію чинного сертифіката, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, складеного з дотриманням процедур оцінки відповідності, передбачених відповідними Технічними регламентами (у разі якщо законодавством України передбачено обов’язкову наявність сертифіката для такого медичного виробу). Декларація та сертифікат, що засвідчує відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту, подаються Учасником у виданні (редакції), чинному на момент подання тендерної пропозиції, з урахуванням усіх змін, доповнень, оновлень, перевипуску тощо, які були внесені до такого документа."
=================
You refer to unknown document. It is possible to check compliance with Technical Reglament. But it seems that even you don't know if it is required in this concrete case or not.
Please clarify.
If it is required, please either publish a copy of this document or a link to its official publication.
==================
Ви посилаєтеся на невідомий документ. Є можливість перевірити відповідність Технічному регламенту. Але, здається, навіть ви не знаєте, чи потрібно це в даному конкретному випадку чи ні.
Будь ласка, уточніть.
Якщо потрібно, опублікуйте копію цього документа або посилання на його офіційну публікацію.
=================
You refer to unknown document. It is possible to check compliance with Technical Reglament. But it seems that even you don't know if it is required in this concrete case or not.
Please clarify.
If it is required, please either publish a copy of this document or a link to its official publication.
==================
Ви посилаєтеся на невідомий документ. Є можливість перевірити відповідність Технічному регламенту. Але, здається, навіть ви не знаєте, чи потрібно це в даному конкретному випадку чи ні.
Будь ласка, уточніть.
Якщо потрібно, опублікуйте копію цього документа або посилання на його офіційну публікацію.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.11.2024, 16:15)
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Замовник зазначив вичерпий перелік техічних регламентів у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації а саме: Документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують.
Хочемо наголосити що Додаток 1, Розділ: Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі, з якими погоджується та зобов’язується дотримуватись учасник закупівлі містить перелік відповідних технічних регламентів:
Для цілей забезпечення тендерної пропозиції терміни у тендерній документації щодо медичних виробів вживаються у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Додатково надаємо посилання на офіційні джерела для ознайомлення зі змістом заначених вище документів:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/754-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-2013-%D0%BF#Text"
Замовник зазначив вичерпий перелік техічних регламентів у пункті 6 Додатку 2 до тендерної документації а саме: Документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують.
Хочемо наголосити що Додаток 1, Розділ: Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі, з якими погоджується та зобов’язується дотримуватись учасник закупівлі містить перелік відповідних технічних регламентів:
Для цілей забезпечення тендерної пропозиції терміни у тендерній документації щодо медичних виробів вживаються у значенні Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують».
Додатково надаємо посилання на офіційні джерела для ознайомлення зі змістом заначених вище документів:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/754-2013-%D0%BF#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-2013-%D0%BF#Text"
15.11.2024, 16:59
your answer
Общий вопрос о закупке
Thank you for quick reply. But web links you have provided are leading to the page "FORBIDDEN". Please publish corresponding technical regulations, which touching upon this concrete tender, as one of tender documents. All other buyers, who have special requirements (like for example MO) are doing that.
Дякую за швидку відповідь. Але надані вами веб-посилання ведуть на сторінку "ЗАБОРОНЕНО". Просимо опублікувати відповідний технічний регламент, який стосується цього конкретного тендеру, як одну з тендерних документів. Всі інші покупці, які мають особливі вимоги (як, наприклад, MO), так роблять.
Дякую за швидку відповідь. Але надані вами веб-посилання ведуть на сторінку "ЗАБОРОНЕНО". Просимо опублікувати відповідний технічний регламент, який стосується цього конкретного тендеру, як одну з тендерних документів. Всі інші покупці, які мають особливі вимоги (як, наприклад, MO), так роблять.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.11.2024, 18:13)
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Замовник на власний розсуд та у відповідності до Законом України ""Про Публічні закупівлі» має право не включати до складу тендерної документації документи, які є загальнодоступними та відкритими, за умови, що у тендерній документації чітко зазначені посилання на такі документи.
Замовником, для зручності ознайомлення учасників, у складі тендерної документації, заначені посилання на нормативні документи Закони України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують» Такий підхід спрямований на оптимізацію процесу підготовки тендерної документації, а також забезпечення доступу учасників до актуальної інформації. Вищезазначені нормативно-правові акти є офіційно затвердженими і загальнодоступними. З ними можна ознайомитися на офіційному вебпорталі Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua) або у інших загальнодоступних джерелах нормативно-правової інформації."
Замовник на власний розсуд та у відповідності до Законом України ""Про Публічні закупівлі» має право не включати до складу тендерної документації документи, які є загальнодоступними та відкритими, за умови, що у тендерній документації чітко зазначені посилання на такі документи.
Замовником, для зручності ознайомлення учасників, у складі тендерної документації, заначені посилання на нормативні документи Закони України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro», від 02.10.2013 р. №755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують» Такий підхід спрямований на оптимізацію процесу підготовки тендерної документації, а також забезпечення доступу учасників до актуальної інформації. Вищезазначені нормативно-правові акти є офіційно затвердженими і загальнодоступними. З ними можна ознайомитися на офіційному вебпорталі Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua) або у інших загальнодоступних джерелах нормативно-правової інформації."
18.11.2024, 18:25
Звернення за роз’ясненнями
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Просимо, будь ласка, надати інформацію щодо наступного:
1. Більше інформації щодо поставки товару: кількість адрес доставки кожної партії товару та кількість адрес доставки всього всіх партій
2. Щодо вимог пп. 8.3.7. проєкту договору: яким чином мають бути проведені встановлені вимоги, онлайн або з виїздом фахівця/ів або ін. способом, виконання даної вимоги можливе всіма способами, онлайн, тощо?
Дякуємо!
Просимо, будь ласка, надати інформацію щодо наступного:
1. Більше інформації щодо поставки товару: кількість адрес доставки кожної партії товару та кількість адрес доставки всього всіх партій
2. Щодо вимог пп. 8.3.7. проєкту договору: яким чином мають бути проведені встановлені вимоги, онлайн або з виїздом фахівця/ів або ін. способом, виконання даної вимоги можливе всіма способами, онлайн, тощо?
Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.11.2024, 17:42)
"Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
1) З огляду на те, що перелік кінцевих набувачів визначатиметься Міністерством охорони здоров'я України, на даний момент Замовник не має інформації щодо конкретних найменувань і адрес закладів охорони здоров'я.
2) Відповідно до пункту договору, на який ви посилаєтесь, передбачено здійснення встановлення (монтажу), налагодження (пусконалагоджувальних робіт), тестування обладнання (за умови готовності кінцевого набувача до його використання), а також навчання медичного персоналу методам роботи з наданням письмового підтвердження ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) робочих днів після виконання зазначених заходів. При цьому форма надання послуг не конкретизована, що дозволяє потенційному постачальнику узгодити обсяг і формат робіт із кінцевим набувачем залежно від технічної складності обладнання та їхніх потреб у навчанні, монтажі та налагодженні. Водночас усі вимоги договору мають бути виконані в повному обсязі."
1) З огляду на те, що перелік кінцевих набувачів визначатиметься Міністерством охорони здоров'я України, на даний момент Замовник не має інформації щодо конкретних найменувань і адрес закладів охорони здоров'я.
2) Відповідно до пункту договору, на який ви посилаєтесь, передбачено здійснення встановлення (монтажу), налагодження (пусконалагоджувальних робіт), тестування обладнання (за умови готовності кінцевого набувача до його використання), а також навчання медичного персоналу методам роботи з наданням письмового підтвердження ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) робочих днів після виконання зазначених заходів. При цьому форма надання послуг не конкретизована, що дозволяє потенційному постачальнику узгодити обсяг і формат робіт із кінцевим набувачем залежно від технічної складності обладнання та їхніх потреб у навчанні, монтажі та налагодженні. Водночас усі вимоги договору мають бути виконані в повному обсязі."