Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 08.11.2024 15:15. Дата последних изменений - 08.11.2024 15:15

Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)

Идентификатор закупки UA-2024-11-08-011229-a  
ID fba02ac453ce43399816aa84d2387294  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-08-010728-a  
Ожидаемая стоимость
297`920.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна організація "Гімназія №7 Володимирської міської ради"  
Ожидаемая стоимость 297`920.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 55520000-1- Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) з очікуваною вартістю 297 920,00 гривень (Двісті дев’яносто сім тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ, забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-10-22-013650-а. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель “31” жовтня 2024 року внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Таким чином, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі. Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Враховуючи викладене, з метою задоволення потреби в закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 55520000-1- Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) з очікуваною вартістю, замовник укладає договір у обсязі 10640 дітоднів на загальну суму 297 920,00 гривень (Двісті дев’яносто сім тисяч дев’ятсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ, без використання електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
08.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
08.11.24

Спецификация закупки

1)
Послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів
ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 08.11.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10640 послуга

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 08.11.2024 15:15
Версия документа от: 08.11.2024 15:15
ID: 8a70912720b243e382fe9c5208ca94b3

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна організація "Гімназія №7 Володимирської міської ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 44156494  
Юридический адрес 44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул Андрія Войнаровського, будинок 1  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
07-11
Дата подписания
08.11.2024
Дата начала действия
08.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
297`920.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
280`000.00 Гривна