Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.03.2025 10:25. Дата последнего редактирования мониторинга 13.03.2025 14:40

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2025-03-07-000003  
ID bf44867ce846449a9934b3da9b2cd0e3  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
07.03.25
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами дослідження питання укладання договору та внесення до нього змін встановлено порушення п. 13.6 договору, п.19 Особливостей №1178, в частині недотримання порядку внесення до нього змін. За результатом аналізу питання визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та вимогам Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам пропозиції учасника – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою усунення встановлених порушень зобов’язує привести укладений за результатами закупівлі договір до вимог чинного законодавства, зокрема, шляхом внесення відповідних змін до нього, в іншому випадку вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 10.03.2025 17:18  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: «10» березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерної пропозиції; укладання договору та внесення до нього змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОНЦЕРНУ «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30 жовтня 2024 протокол № 298 зі змінами, затвердженими протоколом від 06 листопада 2024 року № 328; тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАРАНТ-ЕНЕРГО»; протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції від 19.11.2024 № 343; повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2024; договір на виконання робіт від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б з додатками; запит на надання пояснень від 07.03.2025 та відповідь на нього від 10.03.2025. Моніторингом встановлено, що за результатом проведення даної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАРАНТ-ЕНЕРГО» укладено договір на виконання робіт від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б на загальну суму 6 931 100,25 грн. Відповідно до статті 41 Закону № 922 та пункту 17 Особливостей № 1178, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абзацу першого частини першої статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Так, згідно п. 1.2 договору від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б, цей договір укладено у порядку, зазначеному у Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922 та Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 1 Загальних умов, вони визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Згідно з пунктом 2 Загальних умов, Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Пунктом 5 Загальних умов визначено, що Договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є, поміж іншого, джерела та порядок фінансування робіт. Відповідно до умов укладеного договору від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б, зокрема п. 4.8 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Фінансовим планом (Додаток № 5 до цього Договору), який складається Замовником, узгоджується з Підрядником і є невід’ємною частиною Договору. При цьому, Додатком № 5 до Договору від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б (Фінансовий план) узгоджено фінансування договору, а саме - березень 2025 року. В ході моніторингу 07.03.2025 Замовнику через електронну систему закупівель надано запит щодо надання інформації про стан виконання укладеного за результатами торгів договору. Згідно наданих Замовником у відповідь документів, зокрема, платіжної інструкції № 8339, Замовником 27 грудня 2024 року здійснено оплату за Договором від 28.11.2024 № 956/2024/Т/Б на суму 4 882 600,85 грн, що суперечить Фінансовому плану (Додаток № 5 до цього Договору). Згідно пункту 13.6 Договору, зміни істотних умов Договору повинні оформлюватись відповідно до вимог діючого законодавства, шляхом укладання сторонами додаткових угод до Договору, у порядку та строки передбачені діючим законодавством. Ініціатором укладення додаткової угоди може бути будь-яка із сторін. При цьому, зміни до умов договору, зокрема до Додатку № 5 (Фінансовий план) Замовником не вносились, чим недотримано умови п. 13.6 договору. Не виконання цих вимог є порушенням пункту 19 Особливостей №1178.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 10.03.2025 17:18  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание За результатами проведення відкритих торгів на Закупівлю укладено договір про закупівлю від 28.11.2024 №956/2024/Т/Б з ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАРАНТ-ЕНЕРГО» (далі-Договір). При цьому, Договір укладений відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев'ятої статті 41 Закону, та ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості), у порядку, зазначеному у Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668. Згідно з пунктом 13.6 Договору зміни істотних умов Договору повинні оформлюватись відповідно до вимог діючого законодавства, шляхом укладення Сторонами додаткових угод до Договору, у порядку та строки передбачені діючим законодавством. Ініціатором укладення додаткової угоди може бути будь-яка із Сторін. Так, відповідно до службової записки директора технічного Концерну «Міські теплові мережі» укладена додаткова угода до Договору та оприлюднена в електронній системі закупівель в строки, визначені законодавством у сфері закупівель. З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення укладеного за результатами закупівлі Договору до вимог чинного законодавства.  
Дата редактирования  
Дата создания 12.03.2025 11:58  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Укладено додаткову угоду  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 13.03.2025 14:38  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.03.2025 № 21-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.03.2025 № 21-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2) UA-2024-10-30-012688-a, яку проводить КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”;  
Дата решения о начале мониторинга 07.03.2025 00:00  
Дата публикации 07.03.2025 10:50  
Дата создания 07.03.2025 10:50  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 50) 881-80-44
i.o.kyselov@dasu.gov.ua 

Название организации СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127371  
Адрес компании Ukraine, Запоріжжя  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 95) 234-11-70
v.v.holub@dasu.gov.ua 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.03.2025 10:50 - 29.03.2025 00:00  
Дата публикации решения о результатах 10.03.2025 17:18 - 25.03.2025 00:00