Процедура закупки объявлена 29.10.2024 14:54. Дата последних изменений - 21.11.2024 14:15
«Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування -
| Идентификатор закупки | UA-2024-10-29-010355-a | |
| ID | 359759c60a2b4366965754abf803afe8 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`899`740.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" | |
| Общая ожидаемая стоимость закупки | 3`899`740.00 Гривна (с НДС) | |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
29.10.24
Период уточнений
до 06.11.24
Период обжалования
до 06.11.24
Прием предложений
до 09.11.24
Квалификация
с10.11.24
Предложения рассмотрены
с12.11.24
Завершен
21.11.24
30.10.2024, 13:44
продукція російського походження
Общий вопрос о закупке
на закупівлю: Індивідуальне обмундирування (Протигази) за кодом ДК 021:2015 - 35810000-5. (Ідентифікатор закупівлі: UA-UA-2024-10-29-010355-a) згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено закупівлю Протигазів шлангових ПШ-1С (в к-сті 13 шт.) та Протигазів фільтруючих (1300 шт.). Слід зауважити, що виробництво Протигазів шлангових (ПШ) було розробкою радянського союзу. Компанії виробники рашистської федерації (країни агресора) до цих пір продовжують виробництво протигазів шлангових по технічних умовах ТУ 2568-243-05795731, які були розроблені ще в той час. Сусідство рашистської федерації дозволяло широко збувати контрафактну та підроблену продукцію. Найчастіше була розповсюджена підробка дати виготовлення на лицевій частині старого шлангового протигазу (фізична зміна дати виготовлення), що давало змогу стверджувати під час поставки, що це свіжовиготовлена продукція «українського товаровиробника». Таким чином розповсюджувалась продукція з рашистської федерації, яка у більшості випадків була неналежної якості та непридатна до використання. Широко відомо про нещасні випадки які траплялись на підприємствах коли працівники використовували такі старі шлангові протигази за призначенням, що призводило до загибелі працівників. З огляду на вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю продукції російського походження.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.10.2024, 14:48)
Вдячні за попередження . У тендерній документації встановлено наступні вимоги: "Протигаз має відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, та національного стандарту ДСТУ EN 138-2002 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Апарати дихальні з подаванням чистого повітря через шланг для використання з масками, півмасками або мундштучними пристроями. Вимоги, випробовування, маркування (EN 138:1994, IDТ)». Тобто протигази повинні відповідати вимогам Національних стандартів України. Будемо сподіватись на доброчесніть учасників та перевіряти товар при його отриманні.
30.10.2024, 17:57
Щодо призначення протигазів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:17)
Шлангові протигази плануються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю
Фільтруючі протигази для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом
Фільтруючі протигази для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом
30.10.2024, 18:02
розширення кола учасників
Общий вопрос о закупке
В даній закупівлі зазначено, що Замовник планує закупити протигази фільтруючі та протигази шлангові одним лотом. Прийміть до уваги, що фільтруючі протигази та шлангові протигази (як вид ізолюючих) – це засоби індивідуального захисту які суттєво відрізняються між собою не тільки конструктивними особливостями, але й принципами дії. Окрім цього, виробниками фільтруючих та ізолюючих (шлангових) протигазів є абсолютно різні компанії, а відтак і постачальники. На українському ринку присутня велика кількість постачальників фільтруючих протигазів виробництва всесвітньовідомих товаровиробників (європейських та американських), водночас представлена незначна кількість постачальників шлангових протигазів (виготовлених переважно в росії, та завезених в Україну незаконним шляхом). У зв'язку з цим виникають реальні ризики обмеження кола учасників даної закупівлі, пов’язані з тим, що потреба по фільтруючих та шлангових протигазах об’єднана в один лот, що унеможливлює участь великої кількості постачальників фільтрувальних протигазів. Окрім цього, закупівля в межах одного лоту різнотипної продукції (протигазів фільтруючих та протигазів шлангових) призведе до збільшення кількості посередників на шляху від виробника до кінцевого клієнта, що суттєво впливає на кінцеву ціну таких засобів індивідуального захисту. З метою дотримання принципів публічних закупівель, в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників, які готові прийняти участь в даній закупівлі, просимо Вас закупівлю протигазів фільтрувальних та протигазів шлангових розділити на 2 лоти в межах однієї закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:18)
Вами ніяким чином не підтверджено необхідність розділу на лоти. Це лише загальні фрази. Враховуючі незначну кількість шлангових протигазів розділ на лоти даної закупівлі немає ніякого сенсу.
30.10.2024, 18:03
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Общий вопрос о закупке
Доброго дня шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що за період 2014-2023 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено багато тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), в тому числі - протигазів шлангових ПШ-1, ПШ-2. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, Сертифікати експертизи типу в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006, ГОСТ 12.4.252-2009, ГОСТ 12.4.166-85. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вам, що в даний час технічні умови на протигаз шланговий ПШ-1, ПШ-2 – ТУ 2568-243-05795731-85 - належать російській федерації, так як протигаз шланговий ПШ-1, ПШ-2 був розроблений в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво протигазів шлангових ПШ-1, ПШ-2 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент», АТ «БРИЗ-КАМА» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства російської федерації.
Доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів шлангових ПШ-1, ПШ-2. Основні способи фальсифікації – використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів (списаних під час розбронювання у 2000-х роках складів цивільної оборони ІІ групи) з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження таких ЗІЗОД тощо. Окрім цього, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ПШ-1, ПШ-2 не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації (держави-агресора).
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих шлангових протигазів за призначенням може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Як висновок, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів шлангових ПШ-1, ПШ-2. Основні способи фальсифікації – використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів (списаних під час розбронювання у 2000-х роках складів цивільної оборони ІІ групи) з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження таких ЗІЗОД тощо. Окрім цього, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ПШ-1, ПШ-2 не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з російської федерації (держави-агресора).
Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих шлангових протигазів за призначенням може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Як висновок, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:18)
Ваші пропозиції обов’язково буде враховано при розгляді тендерних пропозицій.
30.10.2024, 18:20
щодо стандарту НАТО
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, в Додатку 2 Ви зазначаєте, що ефективність фільтру щодо газоподібних речовин визначається відповідно до стандарту НАТО та EN 14387. Про який саме стандарт НАТО йде мова!?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:18)
Мається на увазі ІНН (ІНВЕНТАРНИЙ НОМЕР НАТО): 4240-16-001-8255
30.10.2024, 20:47
Технічні вимоги до маски
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що в Додатку 2 до тендерної документації Ви не зазначили основні параметри захисної протигазової маски, щоб було чітко зрозуміло, які саме маски Вам пропонувати!
Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? Вами не вказано маска має бути розмірною чи виготовлена в універсальному розмірі!? Вами не вказано захисна маска має бути споряджена одним панорамним склом чи двома окулярами!? З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? Маска має мати переговорну мембрану чи ні!? Яке різьбове з'єднання маски має бути? Яка Вага маски !? Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!?
Ви не зазначили якого класу маски мають бути (1-го, 2-го чи 3-го)!? Вами не вказано маска має бути розмірною чи виготовлена в універсальному розмірі!? Вами не вказано захисна маска має бути споряджена одним панорамним склом чи двома окулярами!? З якого матеріалу має бути виготовлена маска (бутилу, неопрену, латексу, термопластичного еластомеру, силікону)!? Маска має мати переговорну мембрану чи ні!? Яке різьбове з'єднання маски має бути? Яка Вага маски !? Під'єднання фільтру до маски має бути з двох сторін чи по центру!?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:20)
Розмір маски буде визначатись окремими заявками.
Маска 3 го класу, з двома окулярами, матеріал бутил. Під'єднання фільтру до маски по центру Без переговорної мембрани, різьбове з'єднання маски зазначено у додатку 2
Вага маски 400-450гр.
Маска 3 го класу, з двома окулярами, матеріал бутил. Під'єднання фільтру до маски по центру Без переговорної мембрани, різьбове з'єднання маски зазначено у додатку 2
Вага маски 400-450гр.
30.10.2024, 20:53
Щодо класу захисту фільтру
Общий вопрос о закупке
Згідно п. 5.2 ДСТУ EN 14387:2017 Протигазові фільтри типів А, В, Е і К класифікують за поглинальною здатністю таким чином:
клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності;
клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності;
клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності.
В додатку 2 до тендерної документації Замовником не вказано, якого класу захисту має бути фільтр!
Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки, щоб Учасники чітко розуміли що Вам пропонувати.
клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності;
клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності;
клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності.
В додатку 2 до тендерної документації Замовником не вказано, якого класу захисту має бути фільтр!
Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки, щоб Учасники чітко розуміли що Вам пропонувати.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.11.2024, 14:20)
Фільтр 2 класу
04.11.2024, 22:34
Щодо невідповідності захисних властивостей Протигазу фільтрувального вимогам чинного законодавства
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що закупляючи Протигаз фільтруючий для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом Ваше підприємство має дотримуватись норм чинного законодавства у сфері цивільного захисту, під час формування технічних вимог до предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування. В першу чергу обов’язковими до виконання є Постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова), а також СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «Фільтрувальні засоби індивідуального захисту органів дихання населення у надзвичайних ситуаціях» (Далі - СОУ МНС).
Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови на випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – для працівників суб’єктів господарювання, що належать до категорії цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів; – для працівників суб’єктів господарювання, які призначаються до складу об’єктових формувань та об’єктових спеціалізованих служб цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів. Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР). Окрім цього у пункті 1.1. СОУ МНС на який Ви посилаєтесь, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДПРИЄМСТВА, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ МНС відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л."
Водночас в Додатку 2 до тендерної документації хоч і згадується захист від зарину та фосгену, проте загалом немає жодних згадок, що вимагається захист від бойових отруйних речовин, в т.ч від зоману, VX газів та іприту, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів, а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії, та які чітко вимагаються в пункті 6.1.1.22 СОУ МНС. Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. № 1200 та пунктів 6.1.1.1, 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, вказавши у технічних вимогах до тендерної документації «захист від Бойових отруйних речовин (зарін, зоман, VX гази, іприт)».
Відповідно до вимог пункту 2 Загальної частини Постанови на випадок загрози застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового ураження проти України В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту завчасно забезпечуються такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від БОЙОВИХ ОТРУЙНИХ РЕЧОВИН – для працівників суб’єктів господарювання, що належать до категорії цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів; – для працівників суб’єктів господарювання, які призначаються до складу об’єктових формувань та об’єктових спеціалізованих служб цивільного захисту, - суб’єктами господарювання за рахунок власних коштів. Таким чином протигази, які Ви плануєте закупити, мають захищати від Бойових отруйних речовин (далі – БОР). Окрім цього у пункті 1.1. СОУ МНС на який Ви посилаєтесь, чітко вказано що: "Цeй cтaндapт уcтaнoвлює клacифiкaцiю й зaгaльнi тexнiчнi вимoги дo фiльтpувaльниx зacoбiв iндивiдуaльнoгo зaxиcту opгaнiв диxaння нaceлeння тa ocoбoвoгo складу нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь i дiтeй вiкoм дo 1,5 poку (дaлi – ЗIЗOД) вiд впливу БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин в умoвax нaдзвичaйниx cитуaцiй (дaлi – HC) тa пiд чac лiквiдувaння ïx нacлiдкiв У МИPНИЙ I ВOЄННИЙ ЧAC.". Пункт 1.3 СОУ регламентує що: "Цeй cтaндapт зacтocoвують opгaнiзaцiï тa пiдпpиємcтвa, якi здiйcнюють пpoeктувaння тa вигoтoвлeння ЗIЗOД, a тaкoж opгaни викoнaвчoï влaди, opгaни мicцeвoгo caмoвpядувaння, iншi дepжaвнi opгaни ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДПРИЄМСТВА, якi зaбeзпeчують нaceлeння тa ocoбoвий cклaд нeвoєнiзoвaниx фopмувaнь цими зacoбaми у paзi зaгpoзи виникнeння тa в умoвax HC." У пункті 6.1.1.1 та 6.1.1.22 СОУ МНС відповідно вимагається що: "Фiльтpувaльнi ЗIЗOД пoвиннi зaбeзпeчити oчищeння пoвiтpя, щo вдиxуєтьcя, вiд БOЙOВИX OТPУЙНИX PEЧOВИН, нeбeзпeчниx xiмiчниx, paдioaктивниx тa бioлoгiчниx peчoвин, кoнцeнтpaцiя якиx у пoвiтpi пepeвищує гpaничнo дoпуcтимi piвнi." "ЗIЗOД пoвинeн зaxищaти вiд пapи типу ЗAPИН, ЗOМAН, V-ГAЗИ ТA IПPИТУ у paзi впливу пpoтягoм 6 гoдин дoзи, щo cтaнoвить 3 мг нa xв/л."
Водночас в Додатку 2 до тендерної документації хоч і згадується захист від зарину та фосгену, проте загалом немає жодних згадок, що вимагається захист від бойових отруйних речовин, в т.ч від зоману, VX газів та іприту, які відносяться до двох основних найнебезпечніших класів, а саме до Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії, та які чітко вимагаються в пункті 6.1.1.22 СОУ МНС. Зважаючи на все вищесказане, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме пункту 2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 р. № 1200 та пунктів 6.1.1.1, 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010, вказавши у технічних вимогах до тендерної документації «захист від Бойових отруйних речовин (зарін, зоман, VX гази, іприт)».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.11.2024, 13:08)
Тендерна документація містить усі необхідні вимоги щодо предмета закупівлі.
04.11.2024, 23:29
щодо дискримінації учасників
Общий вопрос о закупке
Прийнявши до уваги те, що в даній закупівлі закупляється незначна кількість шлангових протигазів (13 шт.) та достатня кількість Протигазів фільтруючих (1300 шт.), а також небажання Замовника розділити дану закупівлі на 2 лота, виглядає очевидним, що це зроблено для того, щоб обмежити потенційне коло учасників даної закупівлі. Дане твердження обгрунтовуємо наступним:
Прийнявши до уваги, що на українському ринку засобів індивідуального захисту присутня велика кількість постачальників фільтруючих протигазів виробництва всесвітньовідомих товаровиробників (європейських та американських), але водночас представлена незначна кількість постачальників шлангових протигазів (виготовлених переважно в росії, та завезених в Україну незаконним шляхом), виникають реальні ризики обмеження кола учасників даної закупівлі, пов’язані з тим, що потреба по фільтруючих та шлангових протигазах об’єднана в один лот, що унеможливлює участь великої кількості постачальників фільтрувальних протигазів. Як наслідок Замовнику, зможе запропонувати продукцію лише єдиний псевдо "український виробник" шлангових та фільтруючих протигазів.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників, які готові прийняти участь в даній закупівлі, просимо Вас закупівлю протигазів фільтрувальних та протигазів шлангових розділити на 2 лоти в межах однієї закупівлі.
Прийнявши до уваги, що на українському ринку засобів індивідуального захисту присутня велика кількість постачальників фільтруючих протигазів виробництва всесвітньовідомих товаровиробників (європейських та американських), але водночас представлена незначна кількість постачальників шлангових протигазів (виготовлених переважно в росії, та завезених в Україну незаконним шляхом), виникають реальні ризики обмеження кола учасників даної закупівлі, пов’язані з тим, що потреба по фільтруючих та шлангових протигазах об’єднана в один лот, що унеможливлює участь великої кількості постачальників фільтрувальних протигазів. Як наслідок Замовнику, зможе запропонувати продукцію лише єдиний псевдо "український виробник" шлангових та фільтруючих протигазів.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників, які готові прийняти участь в даній закупівлі, просимо Вас закупівлю протигазів фільтрувальних та протигазів шлангових розділити на 2 лоти в межах однієї закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.11.2024, 13:08)
Знову загальні фрази без жодного доказу.
04.11.2024, 23:59
щодо Інвентарного номеру НАТО (NATO Stock Number (NSN)
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В додатку № 2 до тендерної документації Ви зазначаєте: "В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент"
Проте, разом з тим в цьому ж додатку № 2 до тендерної документації Ви зазначаєте конкретний Інвентарний номер НАТО (NATO Stock Number (NSN) фільтру комбінованого, що збираєтесь закупити, а саме: ІНВЕНТАРНИЙ НОМЕР НАТО: 4240-16-001-8255.
Повідомляємо Вам, що Інвентарний номер НАТО (NSN) — номер з 13-ти цифр, яким нумерують стандартні предмети постачання країн членів НАТО. Якщо Ви вимагаєте відповідність стандартам НАТО, то мова має йти про конкретний STANAG (Standardization Agreement), а не про Інвентарний номер НАТО (NSN) !
Зазначений Вами Інвентарний номер НАТО (NATO Stock Number (NSN) може відповідати лише конкретному виробу, що автоматично унеможливлює пропозицію еквіваленту, що являється порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), Замовник в процесі формування своєї тендерної документації має неухильно дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону, серед яких:
– добросовісна конкуренція серед учасників;
– відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
– недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
– об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Таким чином, врахувавши все вищесказане, з метою недопущення дискримінації учасників, а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях даної закупівлі, об’єктивного та неупередженого ставлення до всіх учасників даної закупівлі, просимо Замовника, внести зміни в тендерну документацію, а саме видалити конкретно зазначений NATO STOCK NUMBER (NSN).
Проте, разом з тим в цьому ж додатку № 2 до тендерної документації Ви зазначаєте конкретний Інвентарний номер НАТО (NATO Stock Number (NSN) фільтру комбінованого, що збираєтесь закупити, а саме: ІНВЕНТАРНИЙ НОМЕР НАТО: 4240-16-001-8255.
Повідомляємо Вам, що Інвентарний номер НАТО (NSN) — номер з 13-ти цифр, яким нумерують стандартні предмети постачання країн членів НАТО. Якщо Ви вимагаєте відповідність стандартам НАТО, то мова має йти про конкретний STANAG (Standardization Agreement), а не про Інвентарний номер НАТО (NSN) !
Зазначений Вами Інвентарний номер НАТО (NATO Stock Number (NSN) може відповідати лише конкретному виробу, що автоматично унеможливлює пропозицію еквіваленту, що являється порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), Замовник в процесі формування своєї тендерної документації має неухильно дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону, серед яких:
– добросовісна конкуренція серед учасників;
– відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
– недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
– об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Таким чином, врахувавши все вищесказане, з метою недопущення дискримінації учасників, а також з метою забезпечення добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях даної закупівлі, об’єктивного та неупередженого ставлення до всіх учасників даної закупівлі, просимо Замовника, внести зміни в тендерну документацію, а саме видалити конкретно зазначений NATO STOCK NUMBER (NSN).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.11.2024, 13:09)
Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В додатку № 2 до тендерної документації зазначено: "В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент" Ніхто не заважає вам надати у пропозиції «еквівалентний» товар з іншим Інвентарним номером НАТО. Це лише підтвердить що він відповідає зазначеному стандарту
05.11.2024, 21:49
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечує сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 (в комплекті зі масками МП-04 (МГП, ШМП) держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля протигазів ГП-7 (в комплекті зі масками МП-04 (МГП, ШМП) несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.11.2024, 13:09)
Дякуємо за ваш клопіт, але здається що ви намагаєтесь використовувати систему закупівель як рекламне місце. Це лише наша думка, ніяких тверджень. Де ви побачили що ми плануємо закуповувати протигазів ГП-7 (в комплекті зі масками МП-04 (МГП, ШМП)? Де ви побачили що ми плануємо закуповувати контрафактні протигази?